Kızlar merhaba size bir soru sormak istiyorum ikinci aşılama mı oldum aşılamanın dokuzuncu gününde akşam saatlerinde yerleşme kanaması gibi bir şey yaşadım sabahında hemen kan vermeye gittim 0,81 yani negatif çıktı bugün aşılamaın 11. günü sizce erken mi yaptım kan testini ya da benim gibi olup sonradan pozitife dönen oldu mu acaba?