• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Aşılama + yerleşme kanaması

duygu888

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Ekim 2025
Mesajlar
362
Emoji Skoru
50
Puanlar
13
Yaş
30
Kızlar merhaba size bir soru sormak istiyorum ikinci aşılama mı oldum aşılamanın dokuzuncu gününde akşam saatlerinde yerleşme kanaması gibi bir şey yaşadım sabahında hemen kan vermeye gittim 0,81 yani negatif çıktı bugün aşılamaın 11. günü sizce erken mi yaptım kan testini ya da benim gibi olup sonradan pozitife dönen oldu mu acaba?
 
Yani toparlayacak olursam
Aşılama 9. Gün akşam : yerleşme kanaması
Aşılama 10. Gün sabah: kan testi 0,81
Aşılama 11. Gün (bugün) : sabah idrar testi negatif
 
kanaman devam etti mi ?
progesteron kullanıyor musun
her ıhtımalı dusunerek 14. gün kan ver bence

hakkında kolaylıkla hayırlısı olsun
 
Kızlar merhaba size bir soru sormak istiyorum ikinci aşılama mı oldum aşılamanın dokuzuncu gününde akşam saatlerinde yerleşme kanaması gibi bir şey yaşadım sabahında hemen kan vermeye gittim 0,81 yani negatif çıktı bugün aşılamaın 11. günü sizce erken mi yaptım kan testini ya da benim gibi olup sonradan pozitife dönen oldu mu acaba?
Sonuç ne oldu acaba aynısını ben de yaşıyorum 10. Gün sabah negatif çıktı <1 den çıktı 11.gün kahverengi lekelenme geldi
 
Back
X