Aşılama

Üzülme ya neticede bi taraftanda hazırlıyorduk kendimizi bende sabah test yapmayı planlıyorum
Bana haber ver canım inşallah bi gelişme vardır valla bnde karın ağrısı bide göğüslerde şişme var kesin regl olcam
 
Ayy canım çok sevindim ya Allah sağ sağlim kucağına almayı nasip eder kasıkta ağrı falan varmı kaçıncı aşılaman bu ayy şok sevindim
Yaptım canım pozitif çıktı sana çok dua edeceğim inşallah en kısa zamanda sende bu duyguyu tadarsın
 
Ayy canım çok sevindim ya Allah sağ sağlim kucağına almayı nasip eder kasıkta ağrı falan varmı kaçıncı aşılaman bu ayy şok sevindim
Valla kasıkta ağrım var ilk denemem rabbime şükür olsun çok aratmadan nasip etti darısı senin başın inşallah canım benim
 
Valla kasıkta ağrım var ilk denemem rabbime şükür olsun çok aratmadan nasip etti darısı senin başın inşallah canım benim
Tebrik ederim adınıza çok sevindim bende bu ay yakın bi zamanda aşılama yaptıracağım. İlk denemem olacak. Önerilerinizi almak isterim lütfen
 
Tebrik ederim adınıza çok sevindim bende bu ay yakın bi zamanda aşılama yaptıracağım. İlk denemem olacak. Önerilerinizi almak isterim lütfen
Bol bol dua etmeni tavsiye ederim canım birrde ben yaptırdıktan sonra 4 gün evde dinlendim ilaçlarını tam vaktinde al rabbim nasip etsin inşallah nerde yaptırıcaksın
 
Bol bol dua etmeni tavsiye ederim canım birrde ben yaptırdıktan sonra 4 gün evde dinlendim ilaçlarını tam vaktinde al rabbim nasip etsin inşallah nerde yaptırıcaksın
eskişenir de yaptıracağım. Çalışıyorum 4 gün dinlenebilme durumum olmaz sanırım. ama mecbur dikkat edeceğim. İnşallah canım sağolasın. Siz de sağlıcakla kucağınıza alın inşallah.
 
eskişenir de yaptıracağım. Çalışıyorum 4 gün dinlenebilme durumum olmaz sanırım. ama mecbur dikkat edeceğim. İnşallah canım sağolasın. Siz de sağlıcakla kucağınıza alın inşallah.
Aaa bende eskişehire gelin geldim hangi hastanede yaptıracaksın
 
Benimde eskişehirde en beğendiğim hastane acıbadem iniallah tek seferde tutar canım
İnşallah canım yaaa eşimde de bende de sorun yok çok şükür 2,5 yıldır bekliyoruz. Artık aşılama deneyelim dedik senin bi rahatsızlığın var mıydı canım
 
Aaaa ne güzel Acıbadem’de yaptıracağım canım. Ümit de başladık tedaviye ama bi sonuç alamadım orda sanki oyanlanıyor gibi hissettim .
Benimde eskişehirde en sevdiğim hastane orası inşallah ilk denemende tutar canım benide haberdar et durumundan arkadaşım orada tüp bebek yaptırdı ilk denemesinde tuttu şükür olsun
 
Benimde eskişehirde en sevdiğim hastane orası inşallah ilk denemende tutar canım benide haberdar et durumundan arkadaşım orada tüp bebek yaptırdı ilk denemesinde tuttu şükür olsun
İnşallah canım inşallah haber veririm
 
`