- Katılım
- 27 Şubat 2011
- Mesajlar
- 425
- Emoji Skoru
- 17
- Puanlar
- 118
- Konu Sahibi sosyolog54
-
- #1
ellerine sağlık canım çok teşekkür ederiz:)
rica ederim canım :) cuma günü k11 den sipariş girecek olan varsa umarım kargosu geldiğinde k12 yi yükler :) ben son hafta gönderiyorum hep siparişlerimi.
ellerine sağlık süper olmuş :13:
K12 de varmı elinde