Merhaba hanımlar

İstmoselim olduğu için birkaç aydır korunmamama rağmen hamile kalamıyordum. Zaten 2 çocuğum var diye de sorun etmemiştim. Bu ay bazı belirtiler yaşadım. Göğüslerde ağrı, aşırı uykuya eğilim ve en son dün gece midem bulanınca şüphelenip bu sabah test yapmak istedim. Sat: 13 Ocak. İlk idrar değil onu belirteyim. Oruç tutuyorum sahura kalktığımda 2 kere lavaboya gitmiştim. 2 saat uyuyup uyanınca yaptım testi. Awox marka erken gebelik testi. Daha önceki aylarda da adet gecikmem olduğu halde negatifse negatif çıkmıştı hiç silik çizgi vs görmemiştim. Şimdi gördüm ama okuduğum yorumlardan dolayı şüpheye düştüm. Testte çıkıp kanda negatif görenler var çünkü. Eltime vermiştim bu testten 10 gün önce pozitif gördü ve kanda da çıktı.(Bu da başka bir tesadüf

)
Akşam ya da yarın sabah kaset testle tekrarlamayı düşünüyorum. Bu testte yalancı pozitif görenler var mı? Ne önerirsiniz? Görsel ekliyorum.