• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Awox Silik Çizgi İstmosel

Tamam bekleyim biraz daha olmadı 8 inde test yaparım
8inde çıkmazsa 2 gün sonra tekrarlamanı öneririm. Benim 3 gün kala silik olan çizgi gittikçe koyulaşmıştı. Geç döllenme gibi durumlarda adet günü geçtikten sonra bile pozitif görülebiliyor.
Dpo kaçta çoğaldı? Bende pms bile yok şuan dpo9
Hiç hatırlamıyorum. Adet döngüm 32-33 gün civarındaydı o yüzden tam yumurtlama günümden emin değilim dpo saymadım. Adetime 3 gün kala şüphelenip test yapmıştım. Yani adete yakın son hafta çoğaldı diyebilirim.
 
Merhaba hanımlar🌸
İstmoselim olduğu için birkaç aydır korunmamama rağmen hamile kalamıyordum. Zaten 2 çocuğum var diye de sorun etmemiştim. Bu ay bazı belirtiler yaşadım. Göğüslerde ağrı, aşırı uykuya eğilim ve en son dün gece midem bulanınca şüphelenip bu sabah test yapmak istedim. Sat: 13 Ocak. İlk idrar değil onu belirteyim. Oruç tutuyorum sahura kalktığımda 2 kere lavaboya gitmiştim. 2 saat uyuyup uyanınca yaptım testi. Awox marka erken gebelik testi. Daha önceki aylarda da adet gecikmem olduğu halde negatifse negatif çıkmıştı hiç silik çizgi vs görmemiştim. Şimdi gördüm ama okuduğum yorumlardan dolayı şüpheye düştüm. Testte çıkıp kanda negatif görenler var çünkü. Eltime vermiştim bu testten 10 gün önce pozitif gördü ve kanda da çıktı.(Bu da başka bir tesadüf🫠)

Akşam ya da yarın sabah kaset testle tekrarlamayı düşünüyorum. Bu testte yalancı pozitif görenler var mı? Ne önerirsiniz? Görsel ekliyorum.
Var ben hatta bir çok marka teste tüm idrar testlerim pozitif ama bhgc artış yok
 
Merhaba hanımlar🌸
İstmoselim olduğu için birkaç aydır korunmamama rağmen hamile kalamıyordum. Zaten 2 çocuğum var diye de sorun etmemiştim. Bu ay bazı belirtiler yaşadım. Göğüslerde ağrı, aşırı uykuya eğilim ve en son dün gece midem bulanınca şüphelenip bu sabah test yapmak istedim. Sat: 13 Ocak. İlk idrar değil onu belirteyim. Oruç tutuyorum sahura kalktığımda 2 kere lavaboya gitmiştim. 2 saat uyuyup uyanınca yaptım testi. Awox marka erken gebelik testi. Daha önceki aylarda da adet gecikmem olduğu halde negatifse negatif çıkmıştı hiç silik çizgi vs görmemiştim. Şimdi gördüm ama okuduğum yorumlardan dolayı şüpheye düştüm. Testte çıkıp kanda negatif görenler var çünkü. Eltime vermiştim bu testten 10 gün önce pozitif gördü ve kanda da çıktı.(Bu da başka bir tesadüf🫠)

Akşam ya da yarın sabah kaset testle tekrarlamayı düşünüyorum. Bu testte yalancı pozitif görenler var mı? Ne önerirsiniz? Görsel ekliyorum.
Merhaba. İstmoselinizin boyutu neydi acaba? Kesenin yeri bölgeye uzak demişsiniz bir de plesantanın o bölgeye yapışma ihtimali oluyormuş heralde ona baktılar mı? Bende de İstmosel var da ameliyat öneriyorlar bir doktor doğumda düzeltilebilir dedi ama gebelik riskli geliyor bana cesaret edemiyorum
 
Merhaba. İstmoselinizin boyutu neydi acaba? Kesenin yeri bölgeye uzak demişsiniz bir de plesantanın o bölgeye yapışma ihtimali oluyormuş heralde ona baktılar mı? Bende de İstmosel var da ameliyat öneriyorlar bir doktor doğumda düzeltilebilir dedi ama gebelik riskli geliyor bana cesaret edemiyorum
Merhaba🌸 boyutunu net hatırlamıyorum ama açık ameliyat değil histeroskopi önerilmişti. Daha büyük boyutlarda açık ameliyat öneriyorlar bu sebeple çok büyük olmadığını söyleyebilirim. Hamile kalmadan önce de şikayetlerim epey azalmıştı lekelenme ya da adet düzensizliği yaşamıyordum sadece adet döngüm uzamıştı. En son kontrolümde tekrar sordum (10+5teydi) istmosele yakınlık vs sıkıntı var mı diye. Doktor yakın olsa duramazdın zaten dedi sıkıntı yok dedi. Son haftalarda bölgede incelme vs olabildiğini ve erken doğum riski olabileceğini okumuştum ama doktorum henüz bununla ilgili bir şey söylemedi. Şu ana kadar gebeliğimde bir sıkıntım olmadı 1. Trimasteri bitirdim çok şükür. Eğer açık ameliyat önerildiyse istmoseliniz daha büyük olabilir belki tam bilmiyorum ama genelde normal yolla gebe kalmayı ve doğumda düzeltmeyi önerdiklerini duymuştum. Ama hemen gebe kalmak gibi bir planınız yoksa önce ameliyat da olabilirsiniz tabi çünkü gebe kalmayı da zorlaştırıyor biraz. Tüp bebek yapanlar bile var diye okumuştum çünkü. En iyisi bu konuyu doktorunuzla görüşmeniz olur.
 
Merhaba🌸 boyutunu net hatırlamıyorum ama açık ameliyat değil histeroskopi önerilmişti. Daha büyük boyutlarda açık ameliyat öneriyorlar bu sebeple çok büyük olmadığını söyleyebilirim. Hamile kalmadan önce de şikayetlerim epey azalmıştı lekelenme ya da adet düzensizliği yaşamıyordum sadece adet döngüm uzamıştı. En son kontrolümde tekrar sordum (10+5teydi) istmosele yakınlık vs sıkıntı var mı diye. Doktor yakın olsa duramazdın zaten dedi sıkıntı yok dedi. Son haftalarda bölgede incelme vs olabildiğini ve erken doğum riski olabileceğini okumuştum ama doktorum henüz bununla ilgili bir şey söylemedi. Şu ana kadar gebeliğimde bir sıkıntım olmadı 1. Trimasteri bitirdim çok şükür. Eğer açık ameliyat önerildiyse istmoseliniz daha büyük olabilir belki tam bilmiyorum ama genelde normal yolla gebe kalmayı ve doğumda düzeltmeyi önerdiklerini duymuştum. Ama hemen gebe kalmak gibi bir planınız yoksa önce ameliyat da olabilirsiniz tabi çünkü gebe kalmayı da zorlaştırıyor biraz. Tüp bebek yapanlar bile var diye okumuştum çünkü. En iyisi bu konuyu doktorunuzla görüşmeniz olur.
Sağlıkla kucağınıza alın inşallah sorunsuz geçsin tüm süreciniz 🌺 3 doktora gittim ben hepsi farklı bir şey söyledi. İlk gittiğim doktor ya da doğumda düzeltiriz ya açık ameliyat yaparım dikilmesi gerekir dedi. İkincisi özel hastanede iyi bir doktordu histereskopi ile hallederim dedi. En son araştırma hastanesi doç dr gittim o da laparoskopi ile ameliyat dedi. 3. Doktor ile kafamın karışıklığı gider diyordum iyice karıştı 😂
 
Sağlıkla kucağınıza alın inşallah sorunsuz geçsin tüm süreciniz 🌺 3 doktora gittim ben hepsi farklı bir şey söyledi. İlk gittiğim doktor ya da doğumda düzeltiriz ya açık ameliyat yaparım dikilmesi gerekir dedi. İkincisi özel hastanede iyi bir doktordu histereskopi ile hallederim dedi. En son araştırma hastanesi doç dr gittim o da laparoskopi ile ameliyat dedi. 3. Doktor ile kafamın karışıklığı gider diyordum iyice karıştı 😂
Teşekkür ederim inşallah🌸 biraz kafa karıştırıcı bir süreç olmuş gerçekten. Bazen histeroskopi ile yapılan ameliyatlarda başarısız olunabiliyor sonradan açığa dönülüyor diye okumuştum. Gerçekten sıkıntılı bir durum Allah kolaylık versin. Bende gebe kalmasaydım histeroskopi olacaktım karar vermiştim yani. Doktorların farklı görüşleri olması işi zora sokmuş gibi. Umarım içinize sinen bir sonuca ulaşırsınız🤲🏻
 
Back
X