• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Erkek İnfertilitesi Azospermi durumumuz

Erkek Faktörü / Erkek İnfertilitesi
benim değil eşimin durumu hipogonadizm değerler düşük tü
Ovitrelle haftada 2 tane kullanıyor 1 yıldır ve gonal
 
Sperm sayısı artmış en azından kalitesi de artar çok umutlu geldi bana bu durum , cq10 , e vit , proxeed plus gibi takviyeler kullandınız mı belki bir daha denemede kalitelisi de çıkar
 
Tedavinin 6. Ayındayız daha hiç bir takviye kullanmıyoruz doktora sorduk gerek yok dedi endokrin doktorumu diye bişey söylemedi anlamadık doğal olma ihtimali miz varmı onuda bilmiyoruz
 
Atrofi aşırı yoksa Umut yine var, azfb depresyondan adamlar tese ile sperm çıkarıyor. Eksozom yaptırıp, ilaçla desteklenir illa ki sperm oluşur bulunur
 
Tam anlayamadım eşiniz hipo hipo 1 yıldır ovitrelle ve gonald kullanıyor, daha sonra 6. Ayındayız yazdınız. Acaba yeni doktorunuz tedavinizi mi değiştirdi. İğne kullanımı sonrası siz çıkış gördünüz mü sperm testlerinde . Takviyeleri de hepimiziin doktoru mutlaka ekliyor başka bir doktoea görünmekte fayda olabilir mi
 
Bacım sakın ameliyat olmayın , vakit te kaybetmeyin, Türkiye'de toplasan bu işte usta 10 doktor var yok. Öncül bizdede çıkmadı bizde en iyi doktora gittik prof. Bu iş denince akla gelen bir prof öyle diyim. Kök hücre aşamasında blok var dedi. Yani anlayacağın hiç şansın yok demeye getirdi. Azfb olma ihtimali yüksekti sözde.

Ama şimdi görüyoruz ki spermatit aşaması milyonlarca, sadece 1 2 adım atınca herşey yoluna giriyor.

Bak bence herşeyi bir kenara bırakın, sonuçlarınızı alıp a life ye gidin. Sperm testini a life de vereceksin. 1 er saat arayla 3 test alınıyor ve 2 yemek parası verdik yani toplamda.

Sadece hormon sonucu ve genetik testleri yaptırıp gidin elinizde olsun. Gerisi inşallah güzel olacak. Biz 0 umutla gittik adam resmen güldü geçti yani. Herşey iyi geldi
Alife hastanesini hiç bir doktor hiç bir hastane önermiyor nasıl bu kadar güvenebiliyorsunuz acaba
 
Laboratuvarları son teknoloji ve ekip sağlam. Şimdi en iyi profesörde spermi tese ile bulduktan sonra iş bitmiyor. Sağlam bir lab. Ve tüp bebek süreci de gerekiyor. Tüp Bebek kısmında Semra Sertyel hoca var. Araştırın bakın Türkiye'deki en iyi hocalardan birisi. Ayrıca tüm bu imkanlar sıradan vatandaşların ulaşabileceği şekilde uygun rakamlara.

Profesörlere de gittik, özel muayenehanelere de gittik. Bodoslama ameliyat denmişti :)şu anda gündemimizde bile değil
 
İnşallah canım Allah razı olsun, bak eksozom diye bişey çıkmış, hoca dedi ki mikro tesede sperm çıkma şansını 1.5 kat arttıran bir işlem. Son yıllarda baya yenilikler oldu. İçin rahat olsun. Buradan yada özelden yazabilirsin
Takipleşelim
Merhaba nasıl sonuçlandı ekzozom yaptırdınız mı
 
Yok bacım yaptırmadık. Daha test aşamasında olan bi tedavi şekliymiş. Riske gerek yok diyerek ilaçlı tedaviye devam ediyoruz. İlerleme var su an
 
Back
X