E adam krizi fırsata dönştürmüş 99'da, akıllılık etmiş daha önceden bu şekilde biriktirerek, o zaman elinde doları olan bir gece içinde iki katı paraya sahip oldu dolar borcu olan ise 2 kat borçlanmış oldu. Kendisi de düzenli çalışmış anneniz de parayı har vurup harman savurmayan, idare konusunda yetenekli biriyse neden olmasın yani, çocuğu olarak her bir hesaplarını da sizle paylaşmak zorunda değiller, mahrum falan bırakıp varlığın darlığını çektirmemişler ki size dert ediyorsunuz? Ben olsam ederim o ayrı, içlerinden gelir verirler o ayrı mesele, gelen de geri çevrilmez ama çocuğun bir aylık bez parası vs. ben kabul edemem, hak yemiş olurum der, ne olur bir daha olmasın kendinize harcayın derdim.