Kız sen yine banlanacan yalnış yere actın konuyu :)) gecende de gözleme sormustun bu sefer balık :) buzluktan bugün cikardiysan bugün pisir.tekrar atma artık buzluga
Kız sen yine banlanacan yalnış yere actın konuyu :)) gecende de gözleme sormustun bu sefer balık :) buzluktan bugün cikardiysan bugün pisir.tekrar atma artık buzluga
Pardon yalnış okumusum bence yemeyin o balıkları .ben o sekilde yaptim gecen ay ama zehirlendim
burayı pek anlamadım nereye acıcam konuyu eheheKız sen yine banlanacan yalnış yere actın konuyu :)) gecende de gözleme sormustun bu sefer balık :) buzluktan bugün cikardiysan bugün pisir.tekrar atma artık buzluga
Pardon yalnış okumusum bence yemeyin o balıkları .ben o sekilde yaptim gecen ay ama zehirlendim
Yemek tarifleri bölümüne acabilirsin mesela.bende emin degilim ama forumlara girdiğinde bakabilirisnburayı pek anlamadım nereye acıcam konuyu ehehe
Yok bozulmamıstır buzluga koymadıysankızlar buzluktan dun cıkardım balıkları pısırdık ama bıraz kaldı bende dolabın altına koydum bugun pısırsem olurmu bozulmus mudur ?