hayırlı olsun konun canım boll eksilerin olsun neler yapmayı düşünüyorsunMerhaba sevgili Kadınlar Kulübü AilesiBuralarda yeni sayılırım. Uzun süredir buralarda paylaşılanlara göz atıyorum, zayıflama hikayeleri, kilo veremeyenleri, başarı öyküleri vs.. 24 yaşında 1.73 boyunda ve 76 kilodayım Ömrümün en genç dönemlerini kilolu ve hantal ve bir şekilde geçirmek istemiyorum. Bu sefer kararlıyım, kendimi seviyorum ve bu doğrultuda saçmasapan alışkanlıklarımdan vazgeçiyorum
Birbirimizi motive ederek, birbirimizin eksikliklerini tamamlayarak, beraber başarıya ulaşacağımız yol arkadaşları arıyorum. Bu yolda yalnız olmadığımı hissetmem ve azimle devam edebilmem için...
Hepimize bol şanslar
çok teşekkür ederim canım.. kendimi bildim bileli kiloluydum ama boyumun uzun oluşu bi şekilde kurtarıcı oldu.. ama artık boyum bile kilolarımı kamufle etmeme yardımcı olmuyor.Özellikle uyguladığım bi diyet programım yok..
Ağustos ayının sekizinden beri boğazımı tutmaya başladım ekmek ve şekeri tamamen olmasa da belirgin bir şekilde hayatımdan çıkardım :) her gün düzenli olarak su içmeye çalışıyorum (2.5 lt) tek problemim hareketsiz oluşum. masa başı çalışıyorum ancak iş çıkışı yarım saat tempolu yürüyebiliyorum.. Varsa önerilerin her türlü açığım
ben inanıyorumki güzel kilo vereceksin başta hızlı hızlı gidiyor kilolar zaten , benim şimdi yavaşladı ama pes etmek yok hedef 36 bedenÖncelikle başarından dolayı tebrik derim.çok güzel kilo vermişsin..umarım istediğin kiloya ulaşırsın..Benim için büyük bir motivasyon ve moral kaynağı oldun şu an.. hedeflerimiz hemen hemen aynı. öncelikli hedefim 65 daha sonra 60... zor bir süreç kabul ediyorum ama asla imkansız değil. samimi yaklaşımın için ben de seni izleyeceğim amacım hiç bir zaman hızlı ve aç kalarak kilo vermek değil, sağlam ve düzenli beslenme alışkanlıkları edinmek. Ayrıca spora yazılmayı da düşünüyorum bakalım artık sonuç nasıl olacak...
nasıl gidiyor diyetMerhabaBuralardayımm
1 ayda 5 kilo çok iyi ve sağlıklı çok sevindim senin adına umarım böyle devam eder , bayramda kaçamaklar ne kadar az olursa bizim için o kadar iyi olurCanım daha önce de dediğim gibi özel bir diyet programım yok. yaklaşık bir aydır ekmek ve şeker kullanmadan her gün düzenli olarak yürüyerek ve en az 2 lt su içerek kendimi kilo verme sürecine alıştırmış oldum. tabiki arada kaçırdığım olduama bunu ertesi günü az yiyerek dengelemiş oldum.. bu süreçte en çok tatlı krizi yaşamamış olmam mutlu etti beni. bugün tartıya çıktım ve sonuç beni gerçekten çok mutlu etti.. Yaklaşık bir ay önce (8 ağustos) tartıldığımda 76 kilodaydım Bugün ise tartıda 71'i gördüm bazılarımız için çok büyük bir sonuç olmasa da benim için ciddi bir başarı ve daha çok motive olmama neden olacak.. Bu gazla bugün gidip ip aldım. akşamları düzenli olarak atlayacağım Sonuçtan seni haberdar ederim.. Sevgiler ve Bol Şanslar