Anket Bebeğimize isim

Kızımızın ismi ne olmalı?

  • Ece

    OY: 30 33,7%
  • Cemre

    OY: 28 31,5%
  • Nisa

    OY: 14 15,7%
  • Beyza

    OY: 17 19,1%

  • Ankete Katılan
    89

Niloyatospikk

Şeftali çiçeği 🌸
Pro Üye
Katılım
23 Ocak 2016
Mesajlar
40.144
Emoji Skoru
62.591
Puanlar
798
Düşün düşün karar veremiyoruz artık eşim bana bıraktı ben de diyorum sen de bişey söyle kararsız kaldık. Ankete katılmanızı rica ederim.
 
ayy hepsi çok güzel.
ben beyza dedim hem akıllı hemde çook guzel oluyorlar...
 
canım çok az kişi oy kullanmış.
linki kopyala mayıs annelerinde paylaşki bissürü oy olsun...:)
bende aynen senın gıbıyım. 4 isim arasında kaldım. bende acacam bir baslık....
 
Ece ela isimlerini beğeniyorum ben kısa ve öz neyse aklını iyice bulandirmim şimdi başka isimler söyleyerek
 
yok tatlım mayıs annesinde anket nasıl acılıyor dıye sormussun ismine tıklayıp bizzat aradım başlığını oy vermek için
 
Cemre ateş demekmiş peygamber efendimizde cemre isminde olanları müslüman olunca Cemile ismiyle değiştirmiş yani belki duymamışsındır diye dedim bebişiniz ismiyle yaşasın:)
 
Cemre ateş demekmiş peygamber efendimizde cemre isminde olanları müslüman olunca Cemile ismiyle değiştirmiş yani belki duymamışsındır diye dedim bebişiniz ismiyle yaşasın:)
Hani havayı suyu toprağı ısıtıyor ya yuvamizi ısıtır diye öyle düşünmüştüm bu yönüyle düşünmedim teşekkür ederim
 
Senin de kız bi isim düşündünüz mü
yok canım bizimkisi erkek.
benimde arada kaldığım isimler var. inşallah becerebilirsem bır ankette ben açacağım.
kız olsaydı izel olabilirdi destina olabilirdi. ama çok isim var sevdiğim .erkekte cok az isim
 
`