- Katılım
- 19 Eylül 2025
- Mesajlar
- 245
- Emoji Skoru
- 40
- Puanlar
- 13
- Yaş
- 21
- Konu Sahibi incitaanesssii
- #1
Kızlar evliyim bebek düşünüyorum pcosum 1.5 yıllık evliyim hiç korunmadık bebeğimiz olmadı pcostan dolayi eşim de tır şöförü evde olamıyor malum günlerde yeterince değerlendiremiyoruz örgüler örüyorum battaniyeler falan yakınlarıma falan da örüyorum hediye olarak kendi bebeğim için de unısex yelekler battaniyeler falan ördüm ailem de örme uğursuzluk getirir vs. gibi şeyler söyledi ben pek umursamadım açıkçası sonuç olarak herkes çeyizine de örüyor diye düşündüm ama bu şekilde başına gelen var mı