• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bebek üretmeye çalışmak :)

benben-y

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Ekim 2025
Mesajlar
38
Emoji Skoru
12
Puanlar
3
Merhabalaaar :)

Bebişe gitmeye çalışan yollarımdan bahsetmek istedim.
4 ay önce arkadaşımın önerdiği bir doktora gittim, iyi bir doktor. Bu arada denemeler 10 aydır devam ediyor.
İlk ay normal yumurtlama takibi yapıldı testler vs tabi, ama sonuca ulaşamadık.
Sonraki ay çatlatma iğnesi yapalım dedik 2 yumurta oluştu 17mm ve 18 mm, rahim kalınlığımda çok iyiydi sonra çatlatma iğnesi ilişki falan, progesteron testim güzel bir sonuçla çıktı ama yine sonuca ulaşamadık.
Bir sonraki ay baştan başladık sürece, hatta bu sefer iğnelerden vs karnımda çatlaklar oluştu deri sertleşmesi yapıyormuş buralardan öğrendim bende :/ bu ay da 1 yumurtam vardı 19 mm rahim kalınlığımda iyiydi ama bu ayda sonuç alamadık.
Adet olunca doktora gittim, doktor 3 senede 25 kilo alma hikayemden sonra, sana şu kadar kilo vermen gerekiyor demiyorum ama insülini oynatmadan beslenmen lazım bir diyetisyenle görüş, istersen hem ilaçlar hem diyet şeklinde ilerleyebiliriz istersen bu ay diyet olmazsa bir sonraki ay dozları yükselterek devam edebiliriz dedi.
Ben 2. seçeneği kabul ettim çünkü biraz arama vermek istedim, ilaçlar beni kötü ediyor, duygusal ve fiziksel anlamda.
Şu an 2. haftadayım 4 kilo verdim.
Ovulasyon testi ile yumurtlamamı takip ederek ilişkiler oldu.
Tedirginim, kaygılıyım, belirsizim..
İnsanların yanlışlıkla oldu hikayelerinin yanında yaklaşık 1 senedir deniyor olmak :) Zaman kaybediyor gibiyim, henüz süreç bitmedi ama bir yandan da aşılama ve tüp bebek kısımlarına gelirsem olumsuz sonuçlar almaktan çok korkuyorum. Stressss, benim göbek adım olabilir. NE YAPACAĞIMMM :(
 
Merhabalaaar :)

Bebişe gitmeye çalışan yollarımdan bahsetmek istedim.
4 ay önce arkadaşımın önerdiği bir doktora gittim, iyi bir doktor. Bu arada denemeler 10 aydır devam ediyor.
İlk ay normal yumurtlama takibi yapıldı testler vs tabi, ama sonuca ulaşamadık.
Sonraki ay çatlatma iğnesi yapalım dedik 2 yumurta oluştu 17mm ve 18 mm, rahim kalınlığımda çok iyiydi sonra çatlatma iğnesi ilişki falan, progesteron testim güzel bir sonuçla çıktı ama yine sonuca ulaşamadık.
Bir sonraki ay baştan başladık sürece, hatta bu sefer iğnelerden vs karnımda çatlaklar oluştu deri sertleşmesi yapıyormuş buralardan öğrendim bende :/ bu ay da 1 yumurtam vardı 19 mm rahim kalınlığımda iyiydi ama bu ayda sonuç alamadık.
Adet olunca doktora gittim, doktor 3 senede 25 kilo alma hikayemden sonra, sana şu kadar kilo vermen gerekiyor demiyorum ama insülini oynatmadan beslenmen lazım bir diyetisyenle görüş, istersen hem ilaçlar hem diyet şeklinde ilerleyebiliriz istersen bu ay diyet olmazsa bir sonraki ay dozları yükselterek devam edebiliriz dedi.
Ben 2. seçeneği kabul ettim çünkü biraz arama vermek istedim, ilaçlar beni kötü ediyor, duygusal ve fiziksel anlamda.
Şu an 2. haftadayım 4 kilo verdim.
Ovulasyon testi ile yumurtlamamı takip ederek ilişkiler oldu.
Tedirginim, kaygılıyım, belirsizim..
İnsanların yanlışlıkla oldu hikayelerinin yanında yaklaşık 1 senedir deniyor olmak :) Zaman kaybediyor gibiyim, henüz süreç bitmedi ama bir yandan da aşılama ve tüp bebek kısımlarına gelirsem olumsuz sonuçlar almaktan çok korkuyorum. Stressss, benim göbek adım olabilir. NE YAPACAĞIMMM :(
1 sene uzun bir süre değil bence 😊 2 seneden fazla uğraştım stres yapmayın doktorunuzun dediklerini uygulayın hayırlı sonuçlar alırsınız inşallah
 
Başlıktan ötürü çok komik bir anne olacağınızı düşünüyorum. Allah kolaylıkla mutlulukla nasip etsin.☺️♥️
 
1 sene uzun bir süre değil bence 😊 2 seneden fazla uğraştım stres yapmayın doktorunuzun dediklerini uygulayın hayırlı sonuçlar alırsınız inşallah
Evet farkındayım uzun değil çokta haklısınız, ama yaş 31 olacak, tahammül sınırlarım ve sabrım yerlerdeeee, hemencecik olsa iyi olurdu :D doktorun dediklerine uyuyoruz bakalım şimdilik mecbur :) güzel dileğiniz için teşekkür ederim, inşallahh
 
Diyetle insülin direncini kontrol almaya çalışırken hamileliğimi öğrendim ben 🌻 bayadır da deniyorduk. O süreçte kilo da vermiştim baya, 15z haftaya kadarda ilaçla devam ettirdi doktorum o süreçte. Bence çok faydası oldu hatta hamileliğimin başında insülin direncim var diye korktuğum için bi 10 kilo daha gitti. Şeker yüklemesi falan temiz çıktı çok dikkat ediyorum. Bebek için çok önemliymiş, kontrol altına alırken dilerim sizde pat diye öğrenirsiniz haberi 🌻❤️
 
Diyetle insülin direncini kontrol almaya çalışırken hamileliğimi öğrendim ben 🌻 bayadır da deniyorduk. O süreçte kilo da vermiştim baya, 15z haftaya kadarda ilaçla devam ettirdi doktorum o süreçte. Bence çok faydası oldu hatta hamileliğimin başında insülin direncim var diye korktuğum için bi 10 kilo daha gitti. Şeker yüklemesi falan temiz çıktı çok dikkat ediyorum. Bebek için çok önemliymiş, kontrol altına alırken dilerim sizde pat diye öğrenirsiniz haberi 🌻❤️
Aaa harikaaa :) Sadece diyet mi yaptınız? Takviye, ilaç vs kullandınız mı? Akdeniz tipi beslen dedi doktorum, aralıklı oruçta yapıyorum aynı zamanda ne kadar doğru bilmiyorum ama kendi kendime yapmaya çalışıyorum bir şeyler bu insülin konusu için. Bende umarım öğreniveririm bir an önceee :)
 
Aaa harikaaa :) Sadece diyet mi yaptınız? Takviye, ilaç vs kullandınız mı? Akdeniz tipi beslen dedi doktorum, aralıklı oruçta yapıyorum aynı zamanda ne kadar doğru bilmiyorum ama kendi kendime yapmaya çalışıyorum bir şeyler bu insülin konusu için. Bende umarım öğreniveririm bir an önceee :)
İlaç kullandım şeker ilacı aynı zamanda folik asit d vitamini b12 Omega 3. Ek olarak ben yumurta kalitesini arttırmak için inositol takviyesi aldım. Normalde pocs olanlar kullanıyor ama doktorum alabilirsin ben severim onu demişti ben sorunca onu içtim 😁
 
İlaç kullandım şeker ilacı aynı zamanda folik asit d vitamini b12 Omega 3. Ek olarak ben yumurta kalitesini arttırmak için inositol takviyesi aldım. Normalde pocs olanlar kullanıyor ama doktorum alabilirsin ben severim onu demişti ben sorunca onu içtim 😁
Aslında doktorum çok iyi bir doktor, ama verdiği tek takviye inofolic combi hp düzenli kullandığım tek şey bu, neden vermiyor acaba d vitamini omega 3 vs. ya kafam takılmaya başladı iyice :) bu seferde olmazsa tekrar doktor yolları gözükecek, vardır bir bildiği diyordum hep ama artık sorma zamanı geldi :)
 
Aslında doktorum çok iyi bir doktor, ama verdiği tek takviye inofolic combi hp düzenli kullandığım tek şey bu, neden vermiyor acaba d vitamini omega 3 vs. ya kafam takılmaya başladı iyice :) bu seferde olmazsa tekrar doktor yolları gözükecek, vardır bir bildiği diyordum hep ama artık sorma zamanı geldi :)

Kadın doğumcunuz mu? Bunları bana kullandıran endokrin doktorum çünkü. Yurtdışındayım aile hekimi bebek için kan testleri yaptığında Prolaktin seviyem yüksek çıktığı için endokrine gitmiştim sevk etti, o da insülin direncim olduğunu ve bunun hamile kalmayı zorlaştırabileceğini söyleyedi. Normal kan değerlerim iyiydi bu arada. Eğer bir endokrinciniz yoksa bence görüşün ayarlamaya çalışın, beni hamileliğin 15. Haftasına kadar sürekli takip etti. Sonra şeker ilacını falan kesti, vitaminlere hala devam ediyorum
 
Her gün yeni bir bilgi, teşekkür ederim gerçekten hiç bilmiyordum bu kısımları, kadın doğumcu yönlendirir böyle şeylerde gibi düşünüyordum. bende bu tarafa biraz yöneleyim o halde :/
 
benim doktorum da çatlatma tedavisinden sonra bir ay ara verelim demişti. cünkü ilaçlarla 5 yumurta olgunlaşmış, hepsi çatlamış ama döllenme olmamıştı. yumurta cok olduğu için kanamam ve sancım çoktu. ağlayarak aramıştım doktorumu regl olunca. doktor da halime acıdı herhalde 😂 bu ay dinlen, akdeniz diyetini dene, pilates veya yürüyüş yap. bir sonraki reglinde de hastaneyi arayıp rahim filmi için randevu al demişti.

doktorun dediklerini yaptım. o ay “ilaçla bile olmadıysa, kendiliğinden hayatta olmaz” diyerek ilişki bile yasamadık.

regl bitiminin ertesi günü tek bir ilişki oldu. hamilelik aklımda bile yoktu. regl olup rahim filmi için randevu almayı bekliyordum. hatta hazır bu ay boş gecti diyip diş tedavisi oldum, alkol aldım 😂

regle 1 hafta kala regl sancılarım başladı ve sağ kasıkta oturup kalkarken batma oluyordu. esime söyledim apandist olabilir doltora gidelim falan dedi. öyle aklımızda gebelik yok 😂

regle 4 gün kala inanılmaz bir göğüs ağrım basladı. aynı gün burda biri beni ikna etti test yapmaya ve pozitif çıktı 😂 oğlum su an 10.5 aylık
 
benim doktorum da çatlatma tedavisinden sonra bir ay ara verelim demişti. cünkü ilaçlarla 5 yumurta olgunlaşmış, hepsi çatlamış ama döllenme olmamıştı. yumurta cok olduğu için kanamam ve sancım çoktu. ağlayarak aramıştım doktorumu regl olunca. doktor da halime acıdı herhalde 😂 bu ay dinlen, akdeniz diyetini dene, pilates veya yürüyüş yap. bir sonraki reglinde de hastaneyi arayıp rahim filmi için randevu al demişti.

doktorun dediklerini yaptım. o ay “ilaçla bile olmadıysa, kendiliğinden hayatta olmaz” diyerek ilişki bile yasamadık.

regl bitiminin ertesi günü tek bir ilişki oldu. hamilelik aklımda bile yoktu. regl olup rahim filmi için randevu almayı bekliyordum. hatta hazır bu ay boş gecti diyip diş tedavisi oldum, alkol aldım 😂

regle 1 hafta kala regl sancılarım başladı ve sağ kasıkta oturup kalkarken batma oluyordu. esime söyledim apandist olabilir doltora gidelim falan dedi. öyle aklımızda gebelik yok 😂

regle 4 gün kala inanılmaz bir göğüs ağrım basladı. aynı gün burda biri beni ikna etti test yapmaya ve pozitif çıktı 😂 oğlum su an 10.5 aylık
ayyy bende o aradayım işteee benimde olur mu dersiniz :D geçen ay bende çatlatma iğnesinden sonra çok ağrı yaşamıştım yumurtam 1 adetti ama öyle çok falanda değildi yani, oturup kalkamıyordum kasık ağrısından, geçmiş olsun diyeceğim ama geçmiş bitmiş bilee şükürler olsun ki :) çok duyuyorum adet bitiminden sonra ilişkiye girip hamile kalan, e ne oldu bu adetten 14 gün sayıp yumurtlama hesaplamalar ovulasyon testleri bilmem neler, olacağı varsa oluyor demek ki yahu. Benim reglim 17sinde bakalım bekliyoruz, erken gebelik testi yapmamak için zor tutuyorum kendimi :D sağlıkla huzurla büyüsün bebişiniz inşallah.
 
eşiniz test yaptı mı? 10 ay uzun bir süre değil strese girmeyin bence. inşallah tez zamanda hamilelik haberlerinizi alırsınız
 
eşiniz test yaptı mı? 10 ay uzun bir süre değil strese girmeyin bence. inşallah tez zamanda hamilelik haberler
evet eşim test yaptı herhangi bir sorun görülmedi, gayet iyiydi. Kıymam hatta aşırı stres olmuştu :D ikimizde de bir sorun yok açıkcası, bende pcos görünümü var ama değerlerim öylesin demiyor. sadece progesteron testim çok iyi denebilecek seviyeleri göremedi bir türlü. bu ay stres anlamında daha iyi hissediyorum ama saldım artık modunda da değilim ne yalan söyleyeyim :/ teşekkür ederim, inşallah :KK200:
 
Back
X