ben aldırma

DeryavePrensleri

ahhhhh ahhhhhh
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Mayıs 2008
Mesajlar
2.985
Emoji Skoru
2
Puanlar
116
Yaş
36
Yer
İzmir
arkadaşlar merhaba ben bişey sormak istiorum ensemde ve kafamın içinde benler var doktor 8 temmuzda ani salı günü alıcak daha önce aldıranlarvarsa tecrübelerini paylaşabilirler mi şimdiden çok teşekkür ederim
 
yakın bir arkadaşım aldırdı ve tekrar üstelik kısa bir sürede pembemsi bir renkle çıktı,ben aldırmak zaten zararlı diye biliyorduk bu zamana kadar
 
cnm bizde öle bilioduk ama zararlı değil benin dedi ama tam ensemde biri biri kafamın içinde saçımı tararken falan kanıo sürekli aldrımazsam zararı oluo
 
`