• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ben mi çok şey bekliyorum

Kamrhan

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Kasım 2020
Mesajlar
2.033
Emoji Skoru
710
Puanlar
123
Yaş
27
"Anlamıyorum, ben mi çok şey bekliyorum? Üç kardeşiz, abimle çocukluğumuzdan beri anlaşamayız; ikiz kardeşimle bizi sürekli döverdi. Hep onun şiddetiyle büyüdük, annemler buna göz yumdu. Bizde de hiç abi sevgisi olmadı. İkiz kardeşim de abimi sevmez, konuşmuyoruz.

İkiz kardeşimle anlaştığımızı düşünüyordum ama fark ettim ki salak olan benmişim. Meğer hep ben arayıp soruyormuşum. Evde kötü ne olursa arayıp bana anlatıyordu ya da hayatındaki tüm olumsuzlukları anlatıyordu; ben de hep dinleyen tarafmışım. Hamileyken dahi annemle babamın kavgalarını, annemin yemek yapmayıp evi temizlememesinden bıktığını ve daha neler neler anlatıp moralimi hep bozardı ama ben hep dinlerdim.

Abim de öyle; babamın paralarını yediler, doymadılar. Hep yanlarında oldum ama sadece ben yanlarında olmuşum. Kardeşim hep gelir, yardım eder ama bunu sadece ben arayıp yardım istediğim için yapıyormuş; bunu yeni fark ettim. Aslında bu hep böyleydi ama ben görmezden gelmişim. Her konuda destek olurken meğer hep tek başımaymışım.

Aslında beni annem böyle yaptı, en büyük kızgınlığım ona ama yansıtmıyorum. Ben de evliliğimde çok sorunlar yaşadım ama demek ki kimseye yansıtmadığım için durum böyle oldu. Annem beni arardı; 'Yok abini aradın mı ne yapıyorlarmış?', 'Yok kardeşini aradın mı, nasılmış?'... Çocukluğumdan beri böyle diye diye meğer hep pasifleşen ben olmuşum.

Kızım ameliyat oldu; herkes aradı, geçmiş olsuna geldiler ama ne dayıları geldi ne de dedesi. Annemin zoruyla babam geldi, farkındayım. Ben hep birlik olalım istedim ama bu ilişki hep benim aramalarımla yürümüş. Artık ben de kimseyle görüşmek istemiyorum. İyi anlaşan kardeşlere çok imreniyorum."
 
Geçmiş olsun
Çocuğunuz iyi yanızda önemli olan bu
Kardeşler arasındaki denge anne babayla ilgilidir
Siz ve kardeşlenizin ilişkiside çocuklarınız için modeldir
Kİmseye yakınmadan mesafe en iyisi
Ailemizi seçemiyoruz
 
"Anlamıyorum, ben mi çok şey bekliyorum? Üç kardeşiz, abimle çocukluğumuzdan beri anlaşamayız; ikiz kardeşimle bizi sürekli döverdi. Hep onun şiddetiyle büyüdük, annemler buna göz yumdu. Bizde de hiç abi sevgisi olmadı. İkiz kardeşim de abimi sevmez, konuşmuyoruz.

İkiz kardeşimle anlaştığımızı düşünüyordum ama fark ettim ki salak olan benmişim. Meğer hep ben arayıp soruyormuşum. Evde kötü ne olursa arayıp bana anlatıyordu ya da hayatındaki tüm olumsuzlukları anlatıyordu; ben de hep dinleyen tarafmışım. Hamileyken dahi annemle babamın kavgalarını, annemin yemek yapmayıp evi temizlememesinden bıktığını ve daha neler neler anlatıp moralimi hep bozardı ama ben hep dinlerdim.

Abim de öyle; babamın paralarını yediler, doymadılar. Hep yanlarında oldum ama sadece ben yanlarında olmuşum. Kardeşim hep gelir, yardım eder ama bunu sadece ben arayıp yardım istediğim için yapıyormuş; bunu yeni fark ettim. Aslında bu hep böyleydi ama ben görmezden gelmişim. Her konuda destek olurken meğer hep tek başımaymışım.

Aslında beni annem böyle yaptı, en büyük kızgınlığım ona ama yansıtmıyorum. Ben de evliliğimde çok sorunlar yaşadım ama demek ki kimseye yansıtmadığım için durum böyle oldu. Annem beni arardı; 'Yok abini aradın mı ne yapıyorlarmış?', 'Yok kardeşini aradın mı, nasılmış?'... Çocukluğumdan beri böyle diye diye meğer hep pasifleşen ben olmuşum.

Kızım ameliyat oldu; herkes aradı, geçmiş olsuna geldiler ama ne dayıları geldi ne de dedesi. Annemin zoruyla babam geldi, farkındayım. Ben hep birlik olalım istedim ama bu ilişki hep benim aramalarımla yürümüş. Artık ben de kimseyle görüşmek istemiyorum. İyi anlaşan kardeşlere çok imreniyorum."
kendi ailenize sımsıkı sarılın
gerisi dış dünya
 
geçmiş olsun iyi mi kızınız?
demek ki bundan sonra hiçbişeylerinde yanlarında olmamanız gerekiyor
yani çok fedakarlığa gerek yok
kendi ailenizle mutluluklar
 
Artik herseyini fark etmissin sonunda, bundan sonra artik mesafe koyarsin
 
"Anlamıyorum, ben mi çok şey bekliyorum? Üç kardeşiz, abimle çocukluğumuzdan beri anlaşamayız; ikiz kardeşimle bizi sürekli döverdi. Hep onun şiddetiyle büyüdük, annemler buna göz yumdu. Bizde de hiç abi sevgisi olmadı. İkiz kardeşim de abimi sevmez, konuşmuyoruz.

İkiz kardeşimle anlaştığımızı düşünüyordum ama fark ettim ki salak olan benmişim. Meğer hep ben arayıp soruyormuşum. Evde kötü ne olursa arayıp bana anlatıyordu ya da hayatındaki tüm olumsuzlukları anlatıyordu; ben de hep dinleyen tarafmışım. Hamileyken dahi annemle babamın kavgalarını, annemin yemek yapmayıp evi temizlememesinden bıktığını ve daha neler neler anlatıp moralimi hep bozardı ama ben hep dinlerdim.

Abim de öyle; babamın paralarını yediler, doymadılar. Hep yanlarında oldum ama sadece ben yanlarında olmuşum. Kardeşim hep gelir, yardım eder ama bunu sadece ben arayıp yardım istediğim için yapıyormuş; bunu yeni fark ettim. Aslında bu hep böyleydi ama ben görmezden gelmişim. Her konuda destek olurken meğer hep tek başımaymışım.

Aslında beni annem böyle yaptı, en büyük kızgınlığım ona ama yansıtmıyorum. Ben de evliliğimde çok sorunlar yaşadım ama demek ki kimseye yansıtmadığım için durum böyle oldu. Annem beni arardı; 'Yok abini aradın mı ne yapıyorlarmış?', 'Yok kardeşini aradın mı, nasılmış?'... Çocukluğumdan beri böyle diye diye meğer hep pasifleşen ben olmuşum.

Kızım ameliyat oldu; herkes aradı, geçmiş olsuna geldiler ama ne dayıları geldi ne de dedesi. Annemin zoruyla babam geldi, farkındayım. Ben hep birlik olalım istedim ama bu ilişki hep benim aramalarımla yürümüş. Artık ben de kimseyle görüşmek istemiyorum. İyi anlaşan kardeşlere çok imreniyorum."
Karakteri bu olanı değiştiremezsiniz öncelikle bunu kabul edin. Herkes ister aile ilişkileri iyi olsun ama değişmeyeceklerini anladığınız an daha mutlu bir hayat sürersiniz. Benim ne annemle ne de babamla sağlıklı bir ilişkim olmadı. Annem çok sorunlu bir kadındı yıllarca babamıda göstermedi, babamda yıllar sonra hayatıma girdi ama asla baba kız ilişkimiz olmadı. Beni tanımaya bile çalışmadı. Maddi olarak bakmanın babalık olduğunu sandı. Şimdi torunu olduktan sonra yapmaya çalışıyor ama olduramıyor birşeylerin zamanı vardı. Onların değişmeyeceğini kabullendiğim an daha mutlu huzurlu yaşamaya başladım.

Tüm bunların haricinde sizi çöp kutusu gibi kullanmalarına izin vermeyin. Kim sizi arayıp derdini anlatıyorsa gerekiyorsa bundan sonra telefonları açmayın görüşmek istemiyorum diyin. Hayatım boyunca bunu uyguladım ve asla pişmanlık duymadım. Bazı insanların yokluğu varlığından bin kat iyidir.

Şuan odaklı olmanız gereken önce kendiniz sonra da çekirdek aileniz. Belki aileden şanslı değildik ama çocuklarımızın şansını sağlayıp bu kısır döngüyü kırabiliriz.
 
Back
X