bende hamileyim

myocean76

Işıl'ım canım kızım benim
Kayıtlı Üye
Katılım
16 Haziran 2008
Mesajlar
1.814
Emoji Skoru
0
Puanlar
116
Yer
Diyarbakır
kızlar çok mutluyum bende anne olcam
değerim 76. 5 çıktı :CüvCüv::CüvCüv:
 
Tebrik ederim canım
Sağlıkla gelsin bebişin :1hug:
 
ay canim cok sevindim,,,,,bare bugün güzel bi haber aldim. Allah tamamini erdirsin....yavrun SIMSIKI sarilsin sana......
 
canım çok sevindim inşallah güzel ve sorunsuz bir 9 ay geçiririsin canım hangi merkezde yaptırdınız ve sebep neydi tekrar gözün aydın
 
ben diyarbakırda euro fertilde yaptırdım
levent beydi drum
ikimizdede sorun vardı
ama neyse bitti hepsi boncuğum benle artık
allah tüm olmayanlara
kısa zamnda nasip etsin
çok mutluyum anlatamam
yuuuuuuuuuuuppppppppppppiiiiiiiiiiii
şükürler olsun rabbime
 
tebrıkler cnımmmmmmmmm
sağlıkla kucağına alırsın ınsallahhhhhhhhhh
 
kızlar çok mutluyum bende anne olcam
değerim 76. 5 çıktı :CüvCüv::CüvCüv:

:sm_cool::sm_cool::hooray: yasasiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnn canim arkadasim cok ama cokkkk sevindim...ben sana demistim hamilesin diye... yegenim geliyor cok ama cok sevindim canim....
 
canım hayırlı olsun çok sevindim
allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin :CüvCüv:
 
Tebrik ederim senide eşinide. Rabbim sağlıkla kucağına verir inşallah
 
Hayırlı olsun canım.Sağ salim 9 ay geçirmen dileğiyle..
 
hayırlı olsun inşallah kucağınada alırsın
 
Canım gÖzÜn aydın olsun ..valla Çok sevındım..gÖzlerındekı ıŞıltıyı tahmın edebılıyorum.kendıne ıyı davran
 
çok çok teşekkür ederim arkadaşlar
rabbim buyolda kimseyi çok arattırmasın
en kısa zamnda kucaklarınız bebişle dolsun
yaşadığım mutluluk tarif edilemez anlatılamaz
hala biraz şok halim mevcut inanamıyorum bir gün bende hamile çıkacakmıydım
tam son ümitlerini yaşarken annesi fazla üzmek istemedi ve geldi meleğim rabbim sana binlerce şükür
 
canımmm allah tamamına erdirsin insallah darıısı basımaaaa insallahhh
 
myocean hayırlısı olsun inşallah allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin senin kasık ağrıların oldu mu ve artık geçtimi tekrar hayırlısı olsun benimde test günüm 23 nisandı sonucum pozitif fakat kasık ağrım hiç geçmiyor
 
tebrikler canım.Allah tamamına erdirsin. sağlıcakla kucağına alırsın inşallah.
 
`