Merhaba yükseldi mi acaba değeriniz merak ettim de benim de aynıArkadaşlar adet gecikmem var baya 4 gün önce kan vermiştim beta 0.2 çıkmıştı bugün tekrarladım 1.59 çıktı görünüşe göre negatif ama bir yükselme de var daha da yükselir mi acaba
Evet canım yükseldi şuan 2 aylık hamileyimMerhaba yükseldi mi acaba değeriniz merak ettim de benim de aynı
Benim tam adet gecikmem bir ayı buldu öyle çıktı yani baya bir geç dollenme adetim düzenli degıldiPeki geç döllenmemi adetleriniz düzenlimi sizin
merhabaBenim tam adet gecikmem bir ayı buldu öyle çıktı yani baya bir geç dollenme adetim düzenli degıldi
Evet ultrasona göre bakılıyor kaç haftalık olduğunamerhaba
adet gecikmeniz olduğu için bebek haftasını bulurken ultrasona göre mi ayarladınız ? bebek boyu vs ona göre mi ?
anladımm. Benim şuan cok yakınımdan bi arkadasım da son adet tarihini bilmiyor nerden baksanız 2 aydır regli olmadı ama ilaç falan kullanmıstı 5 haftalık hamile ultrasona göre muhtemelen öyle hesaplanıcak . Teşekkür ederimm cevap içinEvet ultrasona göre bakılıyor kaç haftalık olduğuna
Ya benimde adetim 1 gün gecikti regl periyodum genelde düzenlidir benimde beta 1.59 cikti normalde hep sifir cikar ilk defa 1 rakamini gordum adetimde henuz gelmedi gelecege de benzemiyor ama arastirdigimda 1.59 adetten sonra 1 gun gecikme icin cok azmis hamile miyimdir acaba yaArkadaşlar adet gecikmem var baya 4 gün önce kan vermiştim beta 0.2 çıkmıştı bugün tekrarladım 1.59 çıktı görünüşe göre negatif ama bir yükselme de var daha da yükselir mi acaba
Benim 1.59 çıktıktan üç gün sonra yine kan testi yapmıştım ve çıktı sen birkaç gün sonra tekrar kan verYa benimde adetim 1 gün gecikti regl periyodum genelde düzenlidir benimde beta 1.59 cikti normalde hep sifir cikar ilk defa 1 rakamini gordum adetimde henuz gelmedi gelecege de benzemiyor ama arastirdigimda 1.59 adetten sonra 1 gun gecikme icin cok azmis hamile miyimdir acaba ya