Beta 1.59

Gecezhr

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Kasım 2024
Mesajlar
27
Emoji Skoru
4
Puanlar
6
Yaş
27
Arkadaşlar adet gecikmem var baya 4 gün önce kan vermiştim beta 0.2 çıkmıştı bugün tekrarladım 1.59 çıktı görünüşe göre negatif ama bir yükselme de var daha da yükselir mi acaba
 
Belli olmaz 1 hafta sonra tekrarlayın bence
 
Arkadaşlar adet gecikmem var baya 4 gün önce kan vermiştim beta 0.2 çıkmıştı bugün tekrarladım 1.59 çıktı görünüşe göre negatif ama bir yükselme de var daha da yükselir mi acaba
Merhaba yükseldi mi acaba değeriniz merak ettim de benim de aynı
 
Peki geç döllenmemi adetleriniz düzenlimi sizin
 
Benim tam adet gecikmem bir ayı buldu öyle çıktı yani baya bir geç dollenme adetim düzenli degıldi
merhaba
adet gecikmeniz olduğu için bebek haftasını bulurken ultrasona göre mi ayarladınız ? bebek boyu vs ona göre mi ?
 
Evet ultrasona göre bakılıyor kaç haftalık olduğuna
anladımm. Benim şuan cok yakınımdan bi arkadasım da son adet tarihini bilmiyor nerden baksanız 2 aydır regli olmadı ama ilaç falan kullanmıstı 5 haftalık hamile ultrasona göre muhtemelen öyle hesaplanıcak . Teşekkür ederimm cevap için
 
Arkadaşlar adet gecikmem var baya 4 gün önce kan vermiştim beta 0.2 çıkmıştı bugün tekrarladım 1.59 çıktı görünüşe göre negatif ama bir yükselme de var daha da yükselir mi acaba
Ya benimde adetim 1 gün gecikti regl periyodum genelde düzenlidir benimde beta 1.59 cikti normalde hep sifir cikar ilk defa 1 rakamini gordum adetimde henuz gelmedi gelecege de benzemiyor ama arastirdigimda 1.59 adetten sonra 1 gun gecikme icin cok azmis hamile miyimdir acaba ya
 
Benim 1.59 çıktıktan üç gün sonra yine kan testi yapmıştım ve çıktı sen birkaç gün sonra tekrar kan ver
 
`