• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Beta değeri

Belki yerleşmedir stres yapma canını sıkma
Valla adet oluyorsam 3 de oldum 4 de oldum yine 6 da oldum yine 4 de oldum varya şimdi 1 de olursam iyice adetim azaldı zaten aylardır 4 aydır da hamile kalamadım iki tane evladım var hemen ilk ay hamile kalmıştım zaten doktor hormon tahlillerimi yapacak umarım sorun çıkmaz
 
Var gibi duruyor bide bu erken değil sanırım normal test bence değeriniz daha yüksek Allah sizinde yüzünüzü güldürsün inşallah 🙏 ne zaman çıkar söylediler mi sonuç
Merhaba, kan sonucum 150 geldi :)
 
Back
X