- Katılım
- 31 Ağustos 2012
- Mesajlar
- 22.630
- Emoji Skoru
- 35.639
- Puanlar
- 798
Amin canim insallahInsallah canim Rabbim seni de kolayca kurtarsin bebisini kucagina aliver :)
Adetin geciktikten 2 gün sonra idrar yaptim cikmadi. Sonra tatile felan gittik. Adet gecikmemden 13 gün sonra yaptim kan testini beta 2700 lu cikti.Peki canım hamileligini bat kaç gün geçince ögrenmistin?
ben 2 günde bir kan veriyodum düşük tehlikem var diye... bana iyi bir ders oldu... düşük yaptırdılar bana. yani kürtaj...değerlerimde anormallikler var diye... İNŞAALLAH bidahai hamileleliğimde 2 ay bekleyip öyle doktora gidicem... yok değer az artıyo... yok değer düşüyo... yok kese ne zaman oluşacak diye kaygılanıyosun... streste stres...Normali nasıl olmalı? Bi de böyle sık sık kan ölçümüne mi gidiyosun
ben 2 günde bir kan veriyodum düşük tehlikem var diye... bana iyi bir ders oldu... düşük yaptırdılar bana. yani kürtaj...değerlerimde anormallikler var diye... İNŞAALLAH bidahai hamileleliğimde 2 ay bekleyip öyle doktora gidicem... yok değer az artıyo... yok değer düşüyo... yok kese ne zaman oluşacak diye kaygılanıyosun... streste stres...
aynen canım benim... hiç kafayı takma... 1 ay bekle öyle git... yoksa işin yoksa 2 günde bir kan ver bide stres küpüne dön... zaten hiçbişeyden kaybetmesen stresten kaybedersin bebişini... hamileliğinin tadını çıkarhehh aynen ben de öyle düşünüyorum. dün kan verdim bugün öğrendim 531 miş beta. doktorda gebelik gözüktü ama dış mı belli değil. bi daha kan ölçtürüp öyle gidecekmişim bilmem ne... daha ilk günden canım sıkıldı. Ben de artık 1 ay kadar gitmemeyi düşünüyorum. Sonra zaten her şey kesinleşir Allahın izniyle. Tamam biliyorum gebeyim, dış ve iç artık o zaten belli eder kendini.
aynen canım benim... hiç kafayı takma... 1 ay bekle öyle git... yoksa işin yoksa 2 günde bir kan ver bide stres küpüne dön... zaten hiçbişeyden kaybetmesen stresten kaybedersin bebişini... hamileliğinin tadını çıkar
'' ve cealna nevmeküm sübeta'' ayetini yatağa girince devamlı oku uyursun canım benim...ÇıkaramıyorumBenim hep bi uyku problemim vardı. Ara ara düzenim bozulur ve ne gece uyuyabilirim ne gündüz. Uyursam da kesik kesik, hiçbişe anlamam. Bu daha çok yorgun düşürür beni.
Şimdi yine öyleyim. 4-5 gündür düzenim bozuldu. Kolu kaldıracak halim yok. Ne yapsam uyuyamıyorum.