- Katılım
- 7 Nisan 2026
- Mesajlar
- 48
- Emoji Skoru
- 6
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 25
Kızlar merhaba. Pcos hastasıyım ve 6-7 aydır bebek istiyoruz ama olmuyordu. Mart ayında ovulasyon testine başladım piki gördüm ve o zaman da doktor kontrolüm vardı. 18 mm yumurtam gelişmişti ama 15 gün gecikmeli olmuş yumurta gelişimi pcostan dolayı. Doktor umutlu değilim ama progestan başlayalım dedi. Çatlama gününü vs değerlendirdim ilacımı da kullandım. Dpo 10da erken gebelik testi yapmaya başladım ve günden güne test silikten belirginleşmeye başladı ve çizgiler pembe yani gri değildi. Dün çok gece çok şiddetli regl ağrısına benzer ağrı yaşadım. Bugün de hafif hafif devam ediyor hala. Bugün sabah kan verdim ve beta HCG 10,1 çıktı. doktorumla da paylaştım sevindi ama ağrım olduğu için herhalde kimyasal da olabilir bilmiyoruz şu an dedi çarşamba tekrar kan ver dedi. Şu an sadece ağrım olduğu için korkuyorum acaba kimyasal olur da regl olur muyum diye strese girdim maalesef. sizce artma ihtimali var mı benim gibi olup da artan var mı yardımcı olun lütfen