• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Beta Hcg 10,1 artış olabilir miii

ddilarraa

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
7 Nisan 2026
Mesajlar
48
Emoji Skoru
6
Puanlar
1
Yaş
25
Kızlar merhaba. Pcos hastasıyım ve 6-7 aydır bebek istiyoruz ama olmuyordu. Mart ayında ovulasyon testine başladım piki gördüm ve o zaman da doktor kontrolüm vardı. 18 mm yumurtam gelişmişti ama 15 gün gecikmeli olmuş yumurta gelişimi pcostan dolayı. Doktor umutlu değilim ama progestan başlayalım dedi. Çatlama gününü vs değerlendirdim ilacımı da kullandım. Dpo 10da erken gebelik testi yapmaya başladım ve günden güne test silikten belirginleşmeye başladı ve çizgiler pembe yani gri değildi. Dün çok gece çok şiddetli regl ağrısına benzer ağrı yaşadım. Bugün de hafif hafif devam ediyor hala. Bugün sabah kan verdim ve beta HCG 10,1 çıktı. doktorumla da paylaştım sevindi ama ağrım olduğu için herhalde kimyasal da olabilir bilmiyoruz şu an dedi çarşamba tekrar kan ver dedi. Şu an sadece ağrım olduğu için korkuyorum acaba kimyasal olur da regl olur muyum diye strese girdim maalesef. sizce artma ihtimali var mı benim gibi olup da artan var mı yardımcı olun lütfen
 
Kızlar merhaba. Pcos hastasıyım ve 6-7 aydır bebek istiyoruz ama olmuyordu. Mart ayında ovulasyon testine başladım piki gördüm ve o zaman da doktor kontrolüm vardı. 18 mm yumurtam gelişmişti ama 15 gün gecikmeli olmuş yumurta gelişimi pcostan dolayı. Doktor umutlu değilim ama progestan başlayalım dedi. Çatlama gününü vs değerlendirdim ilacımı da kullandım. Dpo 10da erken gebelik testi yapmaya başladım ve günden güne test silikten belirginleşmeye başladı ve çizgiler pembe yani gri değildi. Dün çok gece çok şiddetli regl ağrısına benzer ağrı yaşadım. Bugün de hafif hafif devam ediyor hala. Bugün sabah kan verdim ve beta HCG 10,1 çıktı. doktorumla da paylaştım sevindi ama ağrım olduğu için herhalde kimyasal da olabilir bilmiyoruz şu an dedi çarşamba tekrar kan ver dedi. Şu an sadece ağrım olduğu için korkuyorum acaba kimyasal olur da regl olur muyum diye strese girdim maalesef. sizce artma ihtimali var mı benim gibi olup da artan var mı yardımcı olun lütfen
Insallah artar canım bende senden farksız degılkm pcos var dpo 12 de 6.9 cıktı regle ıkı gun kal yanı dun yarın bakalım kac cıakr
 
Insallah artar canım bende senden farksız degılkm pcos var dpo 12 de 6.9 cıktı regle ıkı gun kal yanı dun yarın bakalım kac cıakr
inşallah katlanarak artmış çıkar canım ben de çarşambayı bekliyorum. ağrım olmasa korkmazdım bu kadar aslında bakalım. progestan kullanmaya devam dedi doktor
 
inşallah katlanarak artmış çıkar canım ben de çarşambayı bekliyorum. ağrım olmasa korkmazdım bu kadar aslında bakalım. progestan kullanmaya devam dedi doktor
Bn doktora gıdemedım ama takıplı oldugum doktorda baslatmamıstı zaten progestan
 
doktor başlamadıysa sıkıntı yoktur ya doktor ne dediyse önemli olan o zaten
Sen ne zamandır ıcıyosun neye gore baslıyolar bılmıyorum bazı yrlerde okuyorum ben klomen kullandım klomen sonradı hemen verenlerde var ama bende hıc oyle bır durum olmadı bende bazen hadı progesteron dusuk olurd akımyasal olursa dıye dusunmuyo degılım
 
Sen ne zamandır ıcıyosun neye gore baslıyolar bılmıyorum bazı yrlerde okuyorum ben klomen kullandım klomen sonradı hemen verenlerde var ama bende hıc oyle bır durum olmadı bende bazen hadı progesteron dusuk olurd akımyasal olursa dıye dusunmuyo degılım
bna doktor yumurta çatladıktan sonra tutunmayı desteklesin diye verdi. on gün kullan bırak dedi bugün sabah bırakmıştım ama beta 10,1 çıkınca devam et dedi
 
bna doktor yumurta çatladıktan sonra tutunmayı desteklesin diye verdi. on gün kullan bırak dedi bugün sabah bırakmıştım ama beta 10,1 çıkınca devam et dedi
Nerde verdım testını ozelmı devletmı
 
aile hekimliğinde verdim sağlık ocağı
 
günaydın arkadaşım 3 haftalıkken 10 ile ögrendi şuan sağlıklı bı gebelıgı var acele etmeyın bence
 
dün sabah kan verdim hala çıkmadı e nabızdan bakıyorum bekliyorum. çıkmadı bir türlü hala yaa
Ben de dpo 10’da yani 3+3’te 22 ile öğrenmiştim. Değerin düşük olması çok erken yakaladığınızı gösteriyo olabilir, her şey yolundadır diye umuyorum. İnşallah en az 2 kat artmış olur.
 
Ben de dpo 10’da yani 3+3’te 22 ile öğrenmiştim. Değerin düşük olması çok erken yakaladığınızı gösteriyo olabilir, her şey yolundadır diye umuyorum. İnşallah en az 2 kat artmış olur.
şimdi çıktı sonucum pazartesi günüyle aynı 10,1 çıkmış bu nedemek oluyor nasıl birebir aynı çıkabilir
 
Back
X