- Katılım
- 27 Haziran 2026
- Mesajlar
- 5
- Emoji Skoru
- 0
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 28
- Konu Sahibi sevgsepetmm
- #1
Merhabalar, son regl olduğum tarih 17 Mayıs’tı. 18 haziranda adetim geciktiği için test yaptım ve pozitif çıktı. Doktora gittiğimde beta hCG değerimin 528 olduğu ve yaklaşık 4 hafta 4 günlük hamile olduğum söylendi.
7 gün sonra, yani son adet tarihimin üzerinden 41 gün geçtiğinde beta hCG değerime tekrar bakıldı ve 1021 çıktı. Doktor bu değerin sıkıntılı olabileceğini ve 2 gün sonra tekrar görmek istediğini söyledi. Doktor ultrasonda gebelik kesesini gördü ancak henüz bebek görünmedi.
Bu durumu yaşayıp sonrasında sağlıklı bir hamilelik süreci geçiren var mı?
7 gün sonra, yani son adet tarihimin üzerinden 41 gün geçtiğinde beta hCG değerime tekrar bakıldı ve 1021 çıktı. Doktor bu değerin sıkıntılı olabileceğini ve 2 gün sonra tekrar görmek istediğini söyledi. Doktor ultrasonda gebelik kesesini gördü ancak henüz bebek görünmedi.
Bu durumu yaşayıp sonrasında sağlıklı bir hamilelik süreci geçiren var mı?