• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

beta hcg değerleri düşük olup hamile olanlar..

ESRARENGIZ86

MEVLAM NE EYLERSE GÜZEL EYLER..
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Şubat 2013
Mesajlar
4.205
Emoji Skoru
155
Puanlar
173
Merhaba kızlar.. adetim 9 gün gecikince dr a gittim değerim 84,78 çıktı son adet tarihime göre 9 gün gecikmeye göre değerim düşükmüş dr öle söledi. gebelik var ama sağlıklımı bilemeyiz 2 gün sonra gel kantesti yaptr bidaha sonuçlarına bakalım artışı değerlendirelim dedi. dış gebelik kimyasal gebelik de olabilir dedi. ama kanamam filan yok şükür. 2 gün sonra gittim 130,72 çıktı artış fena değil dedi haftaya gel dedi. buarada progestan verdi alttan kullanıyorum. bakalım ne olacak.. çarşamba günü yani yarın gidicem kan vermeye inşallah değerlerim çok artmıştır. sağlıklı bi gebeliktir :KK51: sizinde böle olan varmı aranızda. yada bu konuda bilgisi olan. ????o_O
 
Benzer durumdayım bhcg m yavaş artıyor :( şuan 800 lerde olması gerekirken 500 lerde ..bakalım ..
 
Back