Hayırlısı olsun sizin adınıza çok sevindim benim betam da en son 7200 lerdeydi kesem 11 mm fakat bebek görünmedi 2 şubatta gittin en son yarın tekrar kontrolüm var boş gebelikten şüpheleniyorlarMerhabalar pazartesi günü beta hcg 3180 çıktı birden ve kese göründü içinde de yolk kesesi oluşmuş dedi tekrar pazartesi gideceğim ve inşallah kalp atıştalarını dinleyecekmişiz sağlıklı bir gebelik mi değil mi bakılacak