• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.
Merhabalar pazartesi günü beta hcg 3180 çıktı birden ve kese göründü içinde de yolk kesesi oluşmuş dedi tekrar pazartesi gideceğim ve inşallah kalp atıştalarını dinleyecekmişiz sağlıklı bir gebelik mi değil mi bakılacak
Hayırlısı olsun sizin adınıza çok sevindim benim betam da en son 7200 lerdeydi kesem 11 mm fakat bebek görünmedi 2 şubatta gittin en son yarın tekrar kontrolüm var boş gebelikten şüpheleniyorlar
 
Benimde sizin gibiydi, değer artışım başta çok düşüktü. 29-39-59-100 olarak devam etti 100 den sonra bir daha yaptırmadım bile 59 sonucuıktığında doktorum progesteron değerim düşük olduğu için hemen takviye başladı. Şuan 13 haftalık olduk bile. Farklı bir doktor görüşü kesinlikle almalısınız.
Merhaba degerlerinize ragmen gebeliğiniz nasıl saglıklı devam edior mu bi de porgestanı nasıl kullanıordunuz gund ekac defa
 
Back