• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Betam 86 birgün sonra 206 normalmi

tmia

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Aralık 2023
Mesajlar
22
Emoji Skoru
6
Puanlar
1
Yaş
30
Beta değerim adetten 1 gün önce 86 çıktı adet günümde 206 hala adet olmadım sizcevarmıdır🙄
 
Sağlıklı ilerler inşallah hayırlı olsun ❤️
 
Doktor sanada 2 gunde bir ksn verilip beta izleyelim dedimi
Yani ben çarşamba gitmiştim pzt bidaha bakalım dedi ben merak ettiğim için kan gittim kan tahlili yaptırdım 2 gün arayla bugünde 473 çıktı iyimi kötümğ bilemedim
 
Yani ben çarşamba gitmiştim pzt bidaha bakalım dedi ben merak ettiğim için kan gittim kan tahlili yaptırdım 2 gün arayla bugünde 473 çıktı iyimi kötümğ bilemedim
İyi bence
 
Teşekkür ederimm❤️

Aşağı yukarı aynı artış umarım sağlıklı bir gebelik geçiririz Allah hayırlısıyla nasip etsin
Amin amin en önemlisi o sagliklica kucağımıza alalim insallah
 
Yani ben çarşamba gitmiştim pzt bidaha bakalım dedi ben merak ettiğim için kan gittim kan tahlili yaptırdım 2 gün arayla bugünde 473 çıktı iyimi kötümğ bilemedim
Betan kaç olmis
 
Merhaba kızlar ben geçen ay kimyasal geçirdim bu ay yine pozitif görürüm 16 ocak yaptım 209.0 çıktı doktorum bugün tekrar yapmamı istedi saglıklı ilerliyorum diye 1630.0 çıktı çok korkuyordum bu ayda kimyasal olur diye ama artış iyim sizce doktorla mesajlaştık iyi dedi 25 ocakta kontrole çagırdı inşallah saglıklı bir şekilde ilerler rabim dilen isteyen herkese nasip etsin benim gibi hamiş yolunda ilerleyenlerde saglık birşekilde evlatların kucaklarına almayı nasip etsin 🤲🥰🤰
 
Back
X