Laftan anlamıyorsa sizde onun anladıgı dilden konuşun,
aramayın sormayın. telefonlarına cvp vermeyın, geldıgınde kapıyı acmayın,
kapı deliğinden gorunmuyor mu gelenler?
onun gelecegı zamanları artık hemen hemen bılır olmuşsunuzdur, ona gore
tedbırınızı alın, hatta kapıya geldıgınde sız acmazsanız telden arayabılırde,
cep telınızı sessız moda alın kı evde olmadıgınız düşünsün.
Arkadas var; arkadaş var. sızın dertlerınıze ortak olmak veya sıze bu zor zamanlarınızda yardımcı olmak nıyetıyle
sık sık zıyarete gelen bır arkadasınız olarak gorebılseydınız amenna başınızın ustunde yerı olurdu.
ama sırf kendı cıkarları ıcın zırt pırt yol gecen hanı gibi gelıp gıdıp kullanması hıc hoş degıl.
BOYLE İNSANLARA ANLAYACAKLARI DILDEN KONUSMADIGINIZ TAKDIRDE HIC BISEY DEGISMEZ. TAVRINIZI BELLI EDIN