- Katılım
- 9 Ağustos 2011
- Mesajlar
- 92
- Emoji Skoru
- 0
- Puanlar
- 46
- Konu Sahibi mazidenbiri
- #41
benim de kayınvalidemin bi komşusu var..gün içinde 3-4 kere gelir illa..her geldiğinde oflar puflar şişirirdi bizi.. seninki gibi meymenetsiz değil allahtan ama insan sıkılıyor. kayınvalideme yazık, tüm negatif enerjiyi alıyo kadın..
allah kayinvalidenede sabir versin