Merhaba kızlar . 2 gün önce test yaptım negatif çıktı . Bugün de normalde adet olmam gerekiyordu olmadım . Karın Ağrısı diz ağrısı hafif mide bulantısı var sabahları boğaz acıması sizce hamile miyim . Tekrar test yapmalıyım yoksa bir kaç gün daha beklemem gerekir mi ?