• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bilgisi olan varmı acaba

semra6774

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Mart 2026
Mesajlar
137
Emoji Skoru
1
Puanlar
11
Yaş
29
Merhaba kızlar . 2 gün önce test yaptım negatif çıktı . Bugün de normalde adet olmam gerekiyordu olmadım . Karın Ağrısı diz ağrısı hafif mide bulantısı var sabahları boğaz acıması sizce hamile miyim . Tekrar test yapmalıyım yoksa bir kaç gün daha beklemem gerekir mi ?
 
Merhaba kızlar . 2 gün önce test yaptım negatif çıktı . Bugün de normalde adet olmam gerekiyordu olmadım . Karın Ağrısı diz ağrısı hafif mide bulantısı var sabahları boğaz acıması sizce hamile miyim . Tekrar test yapmalıyım yoksa bir kaç gün daha beklemem gerekir mi ?
Birkaç gün bekle bekleyemem diyorsan yarın ilk idrarla testi tekrarla ama muhtemel yumurtlama gününü biliyorsan ona göre hesapla 12. Gündem sonra varsa çıkar
 
Birkaç gün bekle bekleyemem diyorsan yarın ilk idrarla testi tekrarla ama muhtemel yumurtlama gününü biliyorsan ona göre hesapla 12. Gündem sonra varsa çıkar
Evet 12. Günde testi yaptım negatif oldu bugün ise 14.gün acaba tekrar negatif çıkma olasılığı olur mu ?
 
Merhaba kızlar . 2 gün önce test yaptım negatif çıktı . Bugün de normalde adet olmam gerekiyordu olmadım . Karın Ağrısı diz ağrısı hafif mide bulantısı var sabahları boğaz acıması sizce hamile miyim . Tekrar test yapmalıyım yoksa bir kaç gün daha beklemem gerekir mi ?
Bekleyin bence
 
Evet 12. Günde testi yaptım negatif oldu bugün ise 14.gün acaba tekrar negatif çıkma olasılığı olur mu ?
O zaman bugün regli günün ise bence pazartesi yapabilirsin artık gönlünce olsun inşallah
 
Back
X