Merhaba 6 yıldır yaşadığım sorunlardan artık bıktım eşime de hala aynı şeyleri anlatmaktan çok yoruldum. Uzun bir yazı yazacağım buraya çok uzatmamaya çalışağım. Benim bir kaynanam var onlardan işitmediğim laflar kalmadı bu zamana kadar. Evlenmemize hep bir mani oldu kayınpederim beni seviyordu eşimin kardeşleri de seviyordu ama bu kadın vesvese verir gibi herkese bir şeyleri söyleyip beni kötü göstermeye çalıştı. 1 buçuk sene nişanlı kaldık onun yüzün'den kayınpederime bir şey çaktırmadan hep şu altından bir şeyler yürüttü. İstanbuldan benim yaşadığım şehire geldiler o zaman nişan yoktu annemle sabah kahvaltılarını hazırlayıp öğlende mamasını poğaçasını tatlısını aklınıda gelecek her şeyi yapıp o kişileri o şekilde ağırladık eksiksiz akşam yemeklerini de yaptık yaprak sarmasına kadar. Tabi o zamanlar kaynanamın gerçek yüzünü bilmiyordum iş ne zaman evlilik işine girdi her şeyi bozmaya çalıştı çeyizime bir tane plastik kap bile almadı annem babam çalışarak taksitle çoğu şeyimi aldılar. Beyaz eşyama kadar nişan düğün saçıma kadar. Bunları yazıyorum ki biz paracı bir insan değiliz. Eşimle tanıştığımızda hiç parası yoktu yaşadığım şehire davet ettim 1 ay sınra da askere gidecekti. Part time işe girdim cebimde bir para olsun diye çünkğ her şeyi ben ödeyeceğimi söyledim. Yemin ederim bozuklukları bile toplayıp markete gidip bütün para yaptırdım çünkü bende de adam akıllı para yoktu 2020 zamanından bahsediyorum. Her şeyimiz çok iyi gidiyordu ta ki ailesi işin içine girene kadar para mevzularına girdiklerinde her şey bozuldu bizden daha iyi durumda insanlar tarabya da oturuyorlar öyle diyeyim. Sürekli kaynanam yok altın yapamayız biz paramız yok çocuklar kopuk ayakkabı ile geziyor muhabbeti yaptı her neyse sonra konu bir şekilde konuşuldu otogardan indik aldılar bizi o zaman anneme ayağındaki ayakkabıları gösteriyorlar kocam 6 çift ayakkabı aldı diye. Para yok muhabbetinde kendilerine o zaman 2 milyonluk araba aldılar yırtık ayakkabı muhabetinden sonra. Bir ev tuttu eşim ve kaynanam evin duvarları rutubet banyodan sürekli hamamböcekleri çıkıyor iri iri bitmek bilmiyorlar. Her görmeye gittiğimde ev daha berbat hal almaya başlıyor. Bana gelip kayınpederin görmesin bu evi diyor şansıma görüp buna bağıryor bu evin hali ne diye. Ben her şeyi kabul ettim çünkü sevdiğim için şımarık bir gelin olsaydım inanın ki bu durumlara düşmezdim. Düğüne 1 hafta varken zoruna zor takılarım yapıldı 4 gün içinde de taşındık başka eve ev dediğim istinye parkın arkasından ki pınar mahallesi gecekondu mahallesi. Üstüne de 4 kat çıkılmış ev titriyor kapılsr kapandıkça kağıt gibi bir ev eve ev demezsin neyse ben yine sustum oturduk orada düğünden sonra eşime etmediği laflar kalmadı kayınpederrim oruspu çocuğu dedi. Bütün lafları yedi kaynanam ağzını dahi açmadı çünkü tek dünyası kocası. Çocuklarina değer vermeyen bir insan sürekli gezdirilmeyi seven, yurtdışında kocasıyla gitmeyi seven bana yat kat villa araba al diye bir kadın. 21 senedir evde yemek yapmayan bir kadın. Hasta babasını tek bırakan dedemiz parmağında enfeksiyon yüzünden gitti perdesi halısı bile yoktu bombası bozuktu senelece soğuk suda yıkandı sefillik içinde yaşadı 2 kızları var kaynanam ve kardeşi babalarına bile bakmadılar kardeşinin kocası baktı damadı yani. Böyle bir sülale aynı şekilde kayınpederimin de sülalesi berbat büyücüler her şeyleri var paraya çık değer verirler birbirlerini asla sevmezler. Eşimle ailesi bir sene konuşmadı evlendi diye
kaynanam eşim askerdeyken kendine yemek yapmadığı tencere takımlarını aldırdı epilasyon aletleri aldırdı başta eşim almadı diye askerdeyken onu engelledi. Bir kere bile çocuklarının ziyarertine gitmediler. Hiçbir şekilde annesi yol gösterecek bir insan değl. Eşim bana evlenme teklifi ederken sahte butikçiden aldığı bir yüzükle evlenme teklifi etti ben hiç sorun etmeyip kabul ettim. Eşim benim bunu yap şunu yap diye yönetilen bir insan. Annesi asker paralarını yedi hep oğlunun hiç demedi ki git kıza bir yüzük al öyle evlenme teklifi et yada paranı biriktir de bir tane de beyaz eşyayı sen olursun katkıda bulunursun diye hiçbir şey söylemedi 28 yaşında askere gitti eşim ondan öncesinde hiç çalişmamış bir insan ben hayatına girdikten sonra sorumluluk alan bir insan nereye çeksen oraya giden insan eline vur ekmeğini al öyle bir insan. Kendi çocuğunu bir güzel kullandı kartlarına borç yaptılar her gün bir güzel dışarıdan yedi hep. Evlenir evlenmez eşime yaptıkları 70bin tl borcu kapattık düğün parasıyla geçindik hep o evde. Ne anası babası aradı bir kere ne de kardeşleri dede öldükten sonra İstanbul'dan taşındıkları haberi oldu o kadar alakasız insanlar. Düğünü nişanı annem babam yaptı hiçbir şey yapmadılar çocukları evlenirken koltuk takımı beyaz eşya yarısını aldılar geri kalan her şey biz. Ben onlardan asla pahalı şeyler istemedim en ucuz yerlerden eşyaları seçtim. Her neyse nişan üstü Kayınpederim kaynanama aldatıyor başka bir kadınla gözünün içine baka baka yapıyor senelerdir aldatıyormuş sonradan haberimiz oluyor Ondan sonra işte kaynanam da devam ediyor hala Bile Bile kocasınla yatağına kabul ediyor O kadını yatağından çıkıp kaynanam kendi yatağına kabul ediyor böyle bir aile ilişkileri var ondan sonra benim eşimi bir şekilde kandırıp gidip kayınpederime büyü yapıyorlar çocuğuyla kaynanam tırnaklarını kesip kayınpederimi yediriyor o kadından kurtulsun da işte bana aşık olsun diye tekrardan mezarlıkları değişik değişik ağaç altında bir şeyler gömüldü değişik değişik sular içinde dirildi Yani büyü yapıldı açıkçası güzel bir eşimi de alet etti zaten eşimi nereye çeksen oraya gelen bir insan saf Ben hiçbir zaman onu kullanmadım Ben çok kurnaz Bir Kadın olsaydım çok güzel kullanırdım eşimi Ama ben gerçekten sevdiğim için severek her şeyi yaptım Her şeyi severek katlandım ondan sonra kocası yine birkaç sene devam etti Biz bu sırada görüşmüyorduk düğünden sonra görüşmek kesildi Tabii sonra ben hamile kaldım çocuğum oldu annesi babası asla gelmedi Neymiş ben istemiyormuşum evet istemiyordum ama bir şekilde yine her şeye rağmen hani bir adım atabilirlerdi onu da yapmadılar En azından kendi çocuklar için onu da yapmadılar Çocuk 6 aylık oldu gelmek istediler Hadi dedi işte annem mastırdı kanser dedi rahimde bir şey varmış Sil gibi HPV işte ölecekmiş diye bir güzel eşimi kandırdı Ben de diyorum ki o kadar ciddi bir şey değil Virüs kapmış Eşim hala kağıtları var bilmem nelere var dedi Kabul ettim ve bilime soktum onları o zaman bana Tabii yalandan şey yapıyor sarılırken böyle kendileri sert çekip sarılmalar yapıyor Ben eşimi anlatmadım bunu Ondan öncesinde de biz kavga ettik telefonda Bana sürekli belalar Allah belanı versin senin sen yuvayı yıktın Ben kimin yuvasını yıktım bilmiyorum Hani sanki çocuğu evliyim işte ben ayartmışım evlenmişim gibi saçma sapan konuşmaları var ondan sonra diyorum sen bizi böyle soktun bak biz bu kadar zararımız var bizim 1 milyona geçecek bir zararım var Şu anki paraya göre bana kalkıp bana ne diye mesaj atıyor 60 yaşında bir kadın yani Ama benden daha genç benden daha bakımlı yani hayatımı girdikleri günden beri ben ben değilim Sinir hastası oldum kontrolsüzlük yaşıyorum ben normalde çok sakin sessiz bir insandım ama beni delirtiler çocuk doğmuş ne bir geldiler ne bir şey yok Kayınpederim diyor ki ne torunu ya diyor Ben daha gencim muhabbetleri o kadınla hala görüşmeye devam ediyor kaynanam da o şekilde yaşamaya devam ediyor Sonra bu kadına bıraktı sonra yine çok iyi oldular o kadına araba alındı Kayınpederim araba aldı kadına kızlarını çocuklarına para yediriyor besliyor bir güzel onları o kadının kendi çocuklarına hiçbir şey yok tekrardan biz defalarca tartışma yaşadık bura eşimi arayıp sürekli yok Allah belanı versin işte hepsi sizin yüzünüzden oldu siz neden doğdunuz sonra ben kendimi tutamayan bir insan olduğum için tekrardan buna yazıyorum kavga ediyoruz Yani sürekli bir kavga etme şeylerimiz var yok eşime yazıyor işte zengin olalım da çocuğu alırız ondan mesajları yok işte söyle bana Siktirsin gitsin evine eşyalarını alsın Yani sürekli bizim yuvamızı bozmaya çalışıyor sürekli bir şeyler yapmaya çalışıyor ama işim hala bunları anlayamıyor ben buna sinir oluyorum bu sefer de çocuğu göstermediğim için Eşim diyor ki bana bazı şeyleri çok abartıyorsun Çok uzatıyorsun Ben çocuğuma Göstermek istemiyorum Benim çocuğuma bu zamana kadar o kadar sıkıntı çektik kira ödeyemeyecek bile paramız olmadı sadece benim annem babam yardım etti onlar hiçbir zaman demedi ki Ya oğlum En azından Biz çocuğun bezini mamasını alalım da hani en azından öyle bir yardım yapalım size o da yok işten çıkartılıyor sürekli eşim sadece Yok iş buldun mu yok bilmem hiçbir destek yok Sadece sormakla olmuyor aynı şey eşime de söylüyorum sadece benim ailem maddi yardım yaptı çocuğumun Allah razı olsun mamasını bezine her şeyini aldılar hala öyle alıyorlar yani şimdi gelip tekrardan şu an oğlum 2 yaşına girecek eşimi arayıp söylüyor işte ben gelmek istiyorum ama çekiniyorum İpek'ten Ben de diyorum ki Eşime Ben Göstermek istemiyorum hani bu şeyleri yapan insan bu kötülükleri bu lafları eder insan bunun sonucunda düşünecekti diyorum sürekli bana Yok paçoz yok paragöz yok Mahalleli sürekli bir aşağılama lafları yok varoş lafları sürekli bana öyle yani benden o kadar nefret ediyor ki o gözünden o nefretini görebiliyorum. Kardeşleri de aynı şekilde beni istemiyorlar da ama benim evime Geliyorlar Ben onları en iyi şekilde ağırlıyorum yemeklerini yapıyorum evde yemek yemedikleri için anneleri yemek yapmadığı için Ben yemek yapıyorum ya İnanın ki Yani o tabakları silip süpürüyorlar ya Çünkü yemeye böyle Hasret kalmışlar artık sürekli evde bir kahvaltı yok dışarıdan söylemeler yani sulu yemek hiçbir şey yok evde yapmıyor yani zamanda kardeşlerinden de laf yedim yoksa Sizin elinize güvendiğiniz çocuk yaptınız yok Siz çocuk bakamazsınız bir sürü laflar yani böyle anneleme gelecek bütün laflar herkesten geldi hepsinden Hadi ortanca olanı gene özür diledi diğeri hiç o zaten Alakasız bir insan amca desen amca değiller hiçbir şey yok Canlar isteyince gelmek istiyorlar onlarca Ne çocuğu soruyorlar ne yapıyor ne ediyor diye hiçbir şey yok ama gelmek isteyince herkes gelmek istiyor Ben de bunu anlatamıyorum eşime tamam diyorum En azından kardeşlerim gelsin ben ama anneni bu evde istemiyorum diyorum şu an yine o konuda kavga ettik gerçekten yani acaba ben mi yanlış yapıyorum yoksa karşındaki insanlar mı beni anlamak istemiyor Ben onu anlayamıyorum Gerçekten siz benim yerimde olsaydınız Siz ne yapardınız Çünkü ben bu kadını evime sokmak istemiyorum Çocuğuma bir değer vermediler kocasına karşı benim çocuğum Bu kullandı para almak için kocasından Eşim de bana gelince diyor ki senin torunlarından ayırmaya hakkın yok Ben ne diyorum ben ona annesiyim acısını ben çektim emin olun diyorum hepinizden Benim daha çok hakkım var bu sefer de gelip diyor işte getireceğim haberin olmadan eve Yani beni Katil mi etmek istiyorlar bilmiyorum ben kendi içimde bazı şeyleri çözmeye çalışıyorum ama sürekli beni böyle aşağıdan iğneyle dürtüklüyorlar yani Senin yuvanı bozmayan bir kadın neden eve sokmaya çalışıyorsun niye hala ne sokmaya çalışıyorsun niye çocuğuna yakınlaştırmaya çalışıyorsun ya kendi çocuğuna değer vermeyen bir insan benim çocuğumu nasıl sevebilir? Şu an bayağı bir uzun yazdım ama aşırı doluyup kaç senedir Yani artık İlaç falan da kullanmak istemiyorum yani ben vicdansız Bir insan değilim Ben Kindar bir insan da değilim Ben ona karşı kin tutmuyorum ben sadece ona hayatımda ailemin çevresinde istemiyorum ama eşim inatla bir ayağı orada bir ayağı burada Yani iki tarafta da durmaya çalışıyor ben ona diyorum ki ananla babanla görüş umurumda değil ama benim çocuğumun yanına benim yanıma yaklaştırma diyorum açıkçası Ben bu insana çocuğumu Göstermek istemiyorum benim çocuğumu sevmediğini de biliyorum sadece amacı benim huzurumu bozmak huzursuz etmek yani bir türlü bunlardan Ben kurtulamadım uzaklaşsam bile başka şehirde otursam bile ben bunlardan kurtulamıyorum o kadar sinirli birisi oldu ki gerçekten bazen eşime vuruyorum Çünkü artık Çok sinirlerim yıprandı yani şu an tek başıma her şeyle mücadele verdim hep onlarla mücadele vermeye de devam ediyorum Kendi hayatıma bakamıyorum ne evlendiğim zamano Anladım Ne düğünümü anladım ne giydim gelinlikten keyif aldım ben hiçbir şeyimi anlayamadım ben bir balayına bile gitmedim sürekli borç harç ödemekten bir mal sahibi olamadım mal sahibi olman varken saçma sapan şeyleri para gitti Şu an kenarda kalan 3-5 bir şey var onu da değerlendirmesini bekleriz Yani yani çocuğumuza ileride bir şey bırakmak istiyoruz onların bize verdikleri zararın farkında eşim Ama hala bir şeyleri algılamak istemiyor Anam babam ne yapayım diyor Ben de diyorum ki anan baban olabilir ama sen evlendiysen bu saatten sonra senin ailen biziz sen bize yoğunlaşacaksın Onlar ne yapıyorsa yapsın diyorum artık Kayınpederim bir kere bile görmedi torununu o kadar alakasız insanlar hep bir parada olan bir kadın sadece amacı Hayat para kocasını da sevmiyor sadece para için aldatıldığı konu aldatılmak değil de o kadının para yediği için konu bu Yani ben böyle bir insanı hayatında istemiyorum dinden bile çıktılar karı koca gittiler kendine vaftiz ettirdiler hayatlarına daha iyi yaşamak varken saçma sapan şeylere yöneldiler bilmiyorum enteresan insanlar ben nasıl bir sülalenin içine girdin ben bilmiyorum. Son kere de bir şey söylemek istiyorum evlerine kahvaltıya gittiğimiz gün kaynanam oğluna dedi ki Oğlum dünden haşladığımız yumurtaları çıkarsana dedi önümüze koydular utanmadan Dün haşlanmış yumurta benim önüme koydu Ben annemle en iyi şekilde ağırladığım insanlar utanmadan o yumurtayı önüme koydu yani şok olduk biz annemle. Gerçekten bir anne olarak anne olan kişiler yazsın Bu kadına kendi Çocuğunuzu gösterir miydiniz? 2 defa göreceğini gördü Ben daha Göstermek istemiyorum çünkü hasta bahanesiyle gördü kocasına barıştıktan sonra tekrardan bir anda iyileşti.