• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bir derdim var

Teşekkür ederim vakit ayırdığınız için ama yaşadıklarım kolay değil affedemiyorum herkesten hesap sormak istiyorum
Affetme ama unut.Geleceğe yer aç.Şöyle evrene doğru gelişine fırlat at ne varsa kardeşim.Sen mutluysan dünya mutludur.Dua etmek en etkili ilaç.Allah yardımcın olsun.
 
Vaktiniz varsa okuyun tabi zorlama yok iyi günler
Bir iş bulun ve kimseye inanmayın lütfen.Ne olacaksa olacak kimseye gücünüz yetmez.Sağlam durun evlatlarınız için.Siz doğru yaşayın,eğri belasını bulur.
 
Back