Çocuğunuzun kaliteli ortamda büyümesi,iyi okulda okuması,mevcut konforunun devam etmesi ( haftasonu etkinlik,gezi vs.) bence evden daha önemli şeyler.
2000 evet çok ama çöpe gidiyor gibi düşünmeyin.Guzel ve içinize sinen bir evde oturuyorsunuz,anneniz dibinizde çocuğunuza bakıyor,işyerleriniz yakin.Kisacasi mutlusunuz.
Herkes ev sahibi olmak zorunda değil.Ben anlamıyorum zaten,insanlar yoksulluk sınırında yasamayi göze alıp en güzel yıllarini borç harç içinde sıkıntıda geçiriyor.
Bence böyle devam edin ama çok kasmadan kenara üç beş birşeyler atmaya çalışın.Çocuklarin evden çok iyi bir eğitime,mutlu aileye ihtiyaçları var.