bir konuda düşüncelerinizi merak ettim, bakabilir misiniz?

CamasirSuyunaCorba

♥etmiyorum eyvallah♥
Kayıtlı Üye
24 Temmuz 2008
2.518
6
39
gerçekten bu iş için eleman yetiştirmek amaçlı "cilt bakımı ve makyaj" üzerine kurslar var biliyorsunuz ve ben de kursa başlamak istiyorum...tabi ki işimi bırakıp bu işi yapmayacağım ama ilgimi çeken ve sevdiğim bir alan. ama ben kpdsye hazırlanıyorum ve bazen öyle yorgun oluyorum ki ders bile çalışamıyorum, ayrıca zamanım da çok kısıtlı....siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?....kurs bitiminde sertifikamda olacak ama kararsız kaldım
 

antrenor

Profesyonel Sporcu
Kayıtlı Üye
8 Aralık 2006
1.342
5
Hemen bir örnek vermek istiyorum size.
Mesela benim halamda kuaförlük,yemek ve diksiyon kurslarına gidip,eğitimlerini aldı..
Sertifikalarda elinde..Sadece keyif aldığı için gitti kurslara..

Ama sizin ekstra hazırlandığınız sınavda var..
Ben her zaman odaklanılan asıl meselenin yanında,onu keyifle yapabilecek motivasyonu kazanmak açısından hobilerime yönelirim..
Kursa gidip onun vermiş olduğu huzurlada sınavınıza hazırlanabilirsiniz diye düşünüyorum.
Çünkü bu iki işi bir arada yürütebildiğinizi ve kolunuzda altın bilezik olarak kalacağını gösterir.

Ama kendinize ikisini bir yürütme konusunda güvenmiyorsanız sınavı ihmal etmeyin derim
a.s.
 
Son düzenleme:

CamasirSuyunaCorba

♥etmiyorum eyvallah♥
Kayıtlı Üye
24 Temmuz 2008
2.518
6
39
tşk ederim iki farklı yorum gelmiş....

şimdi bir de şöyle düşünüyorum, sınavdan sonra da alese hazırlanacağım ve doktoraya hazırlanacağım....bu zamanlarda gidemezsem ileride daha zor olabilir....

ayrıca motivasyon olacağını düşünüyorum zaten keyif vermezse bırakırım, ikisiniben bir arada yürütebilirim diye düşünüyorum ama başlamadan da bilemiyorum ki...
 

PamukPrensesPathem

14.02.2011 sözlendik:)
Kayıtlı Üye
20 Haziran 2008
10.445
3
bence kafana koyduysan ve yapabılırım sonra zor olur demıssın
olese gıt ve dene bana gore
dedıgın gıbı baktın olmadı gtmessın olur bıter
benımde bı arkadasım gttı
kuoforluk ve cılt bakımdı
ben gtmedım cok kursa gttım ve artık sıkılmısrtım ve ben ole kımsenın sacına falan elleyemem
 

temmuziki

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
18 Ağustos 2008
8.625
181
bence hepsinin yeri ayrı hep ders hep ders olmaz ki
bu sana derslerden arta kalan zamanda bi stres atma fırsatı olur
git bence.kurs bitiminde cilt uzmanı fln olmsan da ögrendiklerin sana kalır
 

CamasirSuyunaCorba

♥etmiyorum eyvallah♥
Kayıtlı Üye
24 Temmuz 2008
2.518
6
39
bence hepsinin yeri ayrı hep ders hep ders olmaz ki
bu sana derslerden arta kalan zamanda bi stres atma fırsatı olur
git bence.kurs bitiminde cilt uzmanı fln olmsan da ögrendiklerin sana kalır

sağol canım, tabi ki benim niyetim uzman olmak değil, asıl amaç kendim için birşeyler öğrenmek..belki de başkasına yaptığım en son makyaj kurs sırasında yaşanacak ama hem bu konu da işin inceliklerini öğrenmiş olacağım hem orda yapma imkanım doğacak, hem kendi uygulamalarımda daha başarılı olacağım, hem de bir yerde cilt bakımı ya da makyaj yaptırırken en azından daha sağlıklı değerlendirme imkanım olacak...aslında bu her zaman ilgimi çekmiştir..örneğin kuaförlükle ilgili bir kursa gitmem, çünkü saç yapımı da çok ilgimi çekiyor, örneğin kendi saçına fön çekenlere, güzelce toplayıp örenlere hayranım ama biliyorum ki o işi beceremem, o konuda el becerim yok ama cilt bakımı ve makyaj konusunda el becerimde var, ayrıca narinim de....yani benim uygulama yaptığım bir insan sıkılmaz, rahatsız olmaz, canı yanmaz diey düşünüyorum...
 

CamasirSuyunaCorba

♥etmiyorum eyvallah♥
Kayıtlı Üye
24 Temmuz 2008
2.518
6
39
bu konuyu düşünürken şu öyküyü buldum ve kendime de zaman ayırmam gerektiği düşüncesi iyice kafama yerleşti,sizlerinde düşüncesini merak ediyorum ve öyküyü sizlerle paylaşmak istiyorum

Baltayı bilemek

Bir ormanda iki kişi ağaç kesiyormuş. Birinci adam sabahları erkenden kalkıyor, ağaç kesmeye başlıyormuş, bir ağaç devrilirken hemen diğerine geçiyormuş. Gün boyu ne dinleniyor ne öğle yemeği için kendine vakit ayırıyormuş. Aksamları da arkadaşından bir kaç saat sonra ağaç kesmeyi bırakıyormuş.

İkinci adam ise arada bir dinleniyor ve hava kararmaya başladığında eve dönüyormuş. Bir hafta boyunca bu tempoda çalıştıktan sonra ne kadar agaç kestiklerini saymaya başlamışlar.

Sonuç: İkinci adam çok daha fazla ağaç kesmiş. Birinci adam öfkelenmiş: “Bu nasıl olabilir? Ben daha çok çalıştım. Senden daha erken ise başladım, senden daha geç bitirdim. Ama sen daha fazla ağaç kestin. Bu isin sırrı ne?”

İkinci adam yüzünde tebessümle yanıt vermiş: “

Ortada bir sır yok.. Sen durmaksızın çalışırken, ben arada bir dinlenip baltamı biliyordum. Keskin baltayla, daha az çabayla daha çok ağaç kesilir.


“Kendimizi geliştirmek, baltamızı bilemektir. Kendimize zaman ayırıp, yaşamımızı objektif bir bakışla gözden geçirmektir. Zayıf bulduğumuz alanlarımızı geliştirmek için caba göstermektir. Bu, zihnimizin, ruhumuzun, karakterimizin güçlenmesi için olmazsa olmaz bir koşuldur. Delhi’deki ünlü tapınakta Sokrat’ın su sözü yer alır: “İnsan Kendini Tanı.” Kendini tanımak, şu anda olduğumuz noktayla olmak istediğimiz nokta arasındaki yoldur. Kendini tanımak, kendimizi nasıl gördüğümüz ile başkalarının bizi nasıl gördüğü arasında fark olmaması anlamına gelir. Bireysel ve iş yaşamımızda basarılı, mutlu ve doyumlu olmak istiyorsak, baltamızı bilemek için kendimize zaman ayırmalıyız.


alıntı
 

dhilek

shizen & senritsu
Kayıtlı Üye
12 Ağustos 2007
1.780
13
arkadaşım biz kadınlar süperiz unutma, istersek her işin altından kalkabiliriz. evet belki yoruluruz ama sonunda başarının hazzını tatmak var. bence kursa git. kendine bir program hazırla, neyi ne zaman nasıl yapacağını düzenle, bir kaç işini kolaylaştıracak pratik şeyler uygula bak nasıl başarmışsın.

çalışıyorum, ev hanımıyım, anneyim , eşim ama kendim içinde bir şeyler yapmak hoşuma gidiyor. bulduğum her şeyi değerlendiriyorum o yüzden. yoruluyorum, yıpranıyorum ama en azından kendimi geliştirmenin tatminini yaşıyorum.

sende dene veee yeterki iste........
 

CamasirSuyunaCorba

♥etmiyorum eyvallah♥
Kayıtlı Üye
24 Temmuz 2008
2.518
6
39
arkadaşım biz kadınlar süperiz unutma, istersek her işin altından kalkabiliriz. evet belki yoruluruz ama sonunda başarının hazzını tatmak var. bence kursa git. kendine bir program hazırla, neyi ne zaman nasıl yapacağını düzenle, bir kaç işini kolaylaştıracak pratik şeyler uygula bak nasıl başarmışsın.

çalışıyorum, ev hanımıyım, anneyim , eşim ama kendim içinde bir şeyler yapmak hoşuma gidiyor. bulduğum her şeyi değerlendiriyorum o yüzden. yoruluyorum, yıpranıyorum ama en azından kendimi geliştirmenin tatminini yaşıyorum.

sende dene veee yeterki iste........

sağol canım, istiyorum ve deneyeceğim kısmet olursa
 

PeSpEmBe

Uyuduum ben Büyüdüüm ben
Kayıtlı Üye
15 Kasım 2008
1.679
2
canım bekar olsan hadi yine üstesinden gelirsin ama evli olunca farklı başka sorumlulukların da oluyo kendimden biliyorum.
O yüzden bence kafanı ve beynini bu kadar yormana gerek yok,zaten zamanla yarışan insanlarız,önce sınavın gelir diye düşünüyorum,o hobileri yapacağın günler de gelecek
Ben de diksiyon ve hitabet kursuna, makyaj vb.kurslara gitmek istiyorum ama şu an zamanım yok.Birkaç yıl sonra inşALLAH ...
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 3323 gün geçti.

CamasirSuyunaCorba

♥etmiyorum eyvallah♥
Kayıtlı Üye
24 Temmuz 2008
2.518
6
39
canım bekar olsan hadi yine üstesinden gelirsin ama evli olunca farklı başka sorumlulukların da oluyo kendimden biliyorum.
O yüzden bence kafanı ve beynini bu kadar yormana gerek yok,zaten zamanla yarışan insanlarız,önce sınavın gelir diye düşünüyorum,o hobileri yapacağın günler de gelecek
Ben de diksiyon ve hitabet kursuna, makyaj vb.kurslara gitmek istiyorum ama şu an zamanım yok.Birkaç yıl sonra inşALLAH ...

bekar olsam hiç düşünmezdim ama bekarken de gidemedim işte......zaten son birkaç yıldır ilgimi çekiyor, o zaman da yükseklisanstan dolayı gidememiştim...
 

ilayda cem

Guru
Kayıtlı Üye
3 Ağustos 2008
2.696
16
39
arkadaşım fazla yoğunluk bazen yorgunluğa sebeb olabilir ama,hayatımıza ne kadar renk katarsak o kadarda güzel olur.psikolojik rahatsızlıklar genelde boşluktaki insanları bulur.
al sertifikanı ,istersen yapma iş olarak dursun bir kenarda hem bilgilerin hemde sertifikan.
 

TMYy

*T&M*
Kayıtlı Üye
15 Haziran 2008
5.346
5
bence katıl kursa, bukadar yoğunluğunun arasında beynin dinlenir. sonuçta sevdiğin bi alanmış ticari amaçlıda katılmıyosun sadece hobi olarak istiyosun. hobiler herzaman insanları dinlendirir. burda olsa ben bile katılırım vallahi:)))