Geçmiş olsun,çok derinden üzüldüm yaşadıklarına okuyunca.
Bir kızın en büyük aşkı babasıyken,sizin kabusunuz olmuş.
Anlattığınız cimrilik değil,daha ötesi bir ruhsal hastalık babanızınki.Annenizde körle yatıp şaşı olmuş,aklım mantığım almadı davranışlarını.
Aramayın bence hiç,eşinizle mutluluğunuza odaklanın ve yuvanızı huzurunuzu bozmayın.