- Katılım
- 25 Ağustos 2010
- Mesajlar
- 6.792
- Emoji Skoru
- 1
- Puanlar
- 71
ciddiyim,bugunlerdee aklimda hep bende 3-4 sene önce bole sirke gormustum kafamda sonra kafami prille yikadim bulasik deterjaniyla birsey kalmadi ama hala korkarim arada sirada esiyor aklima yani![]()
Allah korusun şu yasıma kadar kafam bit görmediii
Simdi benimde aklımaa takıldııı
Piril işe yaradıı demekkk aklımda bulunsun