• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Boşanamamak

Ben sizin gibi kadınlari anlamıyorum.
Hadi ilk çocuk cahilliğinize denk geldi, dogurdunuz.
2. Çocuk neden?
Böyle bir adam baba olmayı hakediyormus gibi 2 tane peşpeşe çocuk...
Bride çocukları alacakmış gibi blöf yapıyor mal.
Taman deyin bakalım, kaç gün sonra kapınızda çocuklari al diye yalvarıyor
Herifin derdi çocuk mocuk değil musluk kesilecek diye yırtınıyor.

Adamın etmediği kalmamış kombo yapmış, evde şiddet var ilk günden aldatmaya devam ediyor,kahvehaneden çıkmıyor karısı memesine takacak sütyen alamıyor, ama bu bom b.k herif yine de çok iyi bir baba ünvanını alabiliyor ya hayret verici.
 
Kızlar hayırlı geceler , öncelikle ilk defa buraya içimi döküyorum çünkü artık için içinden kendim bile çıkamıyorum. Öncelikle 9 yıllık birliktelik sonucu 5 yıllık evliyim. 2.5 yaş ve 4 yaşlarında dünya güzeli kızlarım var. 27 yaşındayım. Kamuda çalışıyorum. Başlıktan da anlayacağınız üzere ben defalarca kez boşanmak istediğimi öne sürsem de malesef ki boşanamıyorum. 9 yılın içinde defalarca aldatma , şiddet , psikolojik şiddete maruz kaldım. 2 sene önce boşanmak üzere aile evine gittim. Ailem destek olmadı bir şekilde barıştırma yollarına girildi. Bu çocuklar hep böyle ağlayacakmı dendi ve kararımdan haklı olmama rağmen vazgeçtim. Fakat o günden sonra ben asla eski ben olamadım. O günden beridir asla eşimle olan hiçbir resmimi paylaşmam , eskiden ailem diye gururla paylaşırdım. Yuvam derdim vs... Cinsellik de heo ben istekli taraftım ama artık hiçbir hissim yok. Asıl mesele 9 yıldır borçlarını ödüyorum. İkimizde çalışıyoruz. Lakin buna rağmen ben kendime en ufak sütyen bile alamıyorum. Ev içi huzursuzluk yok lakin mutluluk da yok. Dışarıdan bakıldığı vakit hiçbir problem yokmuş gibiyiz lakin iç kısmına girince bende işler öyle değil. Bunun sebebini de kendimde bulmuyorum. Hep emek veren kendinden fedakarlık eden sürekli gururunu kenara iten bendim. Evet iyi bir baba ilgili bir baba ve kızlarım babalarını çok seviyor. Ama anne mutsuz. Bir de kahve alışkanlığı da var. İster istemez bu gerginliğim ve ruh halim çocuklarıma yansıyor. Çocuklarım büyüdü ve tek düşüncem kimse istemez ama bu çocuklar öyle de böyle de hep ağlayacaklar. Tek sıkıntım şu ki , anlaşmalı yanaşmıyor. Çocukları vermem diyor klasik erkek. Lakin benim savaşacak bir gücüm yok. Maddi olarak da yok. Anlaşmalıya da eşimi ikna edemiyorum. Her şeyin cevabını kendim biliyorum , bende bu dünyaya bir kez geliyorum daha 27 yaşındayım. Tek korkum kızlarım. Tek vicdanımı sızlatan konu. Lakin çok çok acılar çektim. Şimdi bakmayın çok güçlüyüm çok sağlıklıyım. Tek kalmaktan veya sıfırdan başlamaktan hiç korkmuyorum. Lütfen akıl verin. İzmirdeyim. Anlaşmalı olmasa bile çekişmeli olsun ama nerden başlamalıyım nereye başvuru yapılır kime danışılır hiç bir bilgim yok
Çocuklar çok küçük
Onun vermem demesine bakmaz iş

Kamuda çalışıyorsun
Düzenli gelirin var
Boşanmazsa bile başka eve kiraya çık
Al çocukları da yanına
O zaman bak bakalım boşanıyor mu boşanmıyor mu

Anlaşmalıya yanaşmazsa bile
Yeterince haklı sebebin var
Çekişmeli olarak boşan
Üzerine çocuklar ve kendin için nafaka ve tazminatta talep et
 
Neden hala borçlarını ödüyorsun ve 9 yıl bitmeyen nasıl bir borç bu?
 
Herifin derdi çocuk mocuk değil musluk kesilecek diye yırtınıyor.

Adamın etmediği kalmamış kombo yapmış, evde şiddet var ilk günden aldatmaya devam ediyor,kahvehaneden çıkmıyor karısı memesine takacak sütyen alamıyor, ama bu bom b.k herif yine de çok iyi bir baba ünvanını alabiliyor ya hayret verici.
Konu sahibininde boşanmaya gönlü yok zaten.
Öyle olsa kamuda çalışan kadın, çoktan bosanırdi.
Hala yok çocuklar etkilenmesin cart curt
 
Herifte yok yok kumarsa da hiç şaşırmam yani, bir o eksik çünkü.

9 yıllık borç olmaz yani ha ev almıştır falan 10 yıllık kredidir de anca oyle , o da sanmam..9 yıldır ise sürekli adam nasılsa karım ödüyor diye paso borç yapıyor demek ki...Ödeyende kabahat sürekli yani
 
9 yıllık borç olmaz yani ha ev almıştır falan 10 yıllık kredidir de anca oyle , o da sanmam..9 yıldır ise sürekli adam nasılsa karım ödüyor diye paso borç yapıyor demek ki...Ödeyende kabahat sürekli yani
Ev mev yok boşanırsam kiraya çıkarım demiş, kadın memesine sütyen alamıyor ne evi , sizin dediğiniz gibi nasılsa karım ödüyor diye yaptığı borçlar kumarda vardır.
 
Bı sorun yok gibi yazmışsınız çoktan bitmiş evliliğe .Zaten aldatma psikolojik şiddet düzelmez.Muhtemelen hala aldatiyor onuda bulup ispatlarsaniz eliniz iyice güçlenir . Yine kizlariniz ağlayacak anneniz yapma diyecek vs .Ben boşanacağinizi düşünmüyorum.Zor olunca zora gelince vazgecebilirsiniz .Hiç Yargilamiyorum insanın kendi hayatı .Yani sonuçta kaç yıl olmuş .İyi forumlar.
 
Çocuklar çok küçük
Onun vermem demesine bakmaz iş

Kamuda çalışıyorsun
Düzenli gelirin var
Boşanmazsa bile başka eve kiraya çık
Al çocukları da yanına
O zaman bak bakalım boşanıyor mu boşanmıyor mu

Anlaşmalıya yanaşmazsa bile
Yeterince haklı sebebin var
Çekişmeli olarak boşan
Üzerine çocuklar ve kendin için nafaka ve tazminatta talep et
Çok güzel yazmışsınız. Konu sahibi, net ve sırasıyla yapacağınız şeylerin listesi bu. Napcakmış 2.5 yaşındaki çocuğu? Altını mı bezleyecek, emzirecek mi? Anneye bağımlı yaşta ikisi de. Alamaz falan çocukları korkmayın.
 
Ayrıca devlette işiniz var, nafaka da isteyin çocuklara, aileniz arkanızda olmasa kaç yazar adam aldatıyor, dövüyor, aileniz de ilginç, sıradan anlaşamama, iletişimsizlik falan olsa bir nebze ondan dersin ama şu tabloda nasıl size destek olmuyorlar şaşırtıcı.
 
9 yılın içinde defalarca aldatma , şiddet , psikolojik şiddete maruz kaldım.
Dayak yediğiniz aldatıldığınız biriyle niye evlendiniz? Nikah günü birden mucize olur mu sandınız? Hadi dayağı şiddeti boynuzlanmayı göze aldınız adamı öyle kabullendiniz o çocukları niye yaptınız? Böyle ortamda yaşamayı hak mı gördünüz, dayağımı yer otururum çocuklarım da izler mi dediniz? Çocukları vermem ikinizin de bahanesi olmuş. Tabi vermem der, adam hem karısını dövüp stresini atıyor hem çamaşırını yıkatıp temizliğini yaptırıyor hem de paranızı yiyor. Başka kadınlarla düşüp kalktığı için mi devamlı borcunu ödüyorsunuz? Bir türlü boşanamamak niye, mesela çocukları yapmadan dava açsaydınız boşanabilirdiniz ama adamı elinizde tutacak bir yöntemdi değil mi hamile kalmak. Çocuk bahanesi bitiyor ailem arkamda değil başlıyor. Sizinle eğlendi benimle evlendi yapmanın bedelini ödüyorsunuz.
 
Kızlar hayırlı geceler , öncelikle ilk defa buraya içimi döküyorum çünkü artık için içinden kendim bile çıkamıyorum. Öncelikle 9 yıllık birliktelik sonucu 5 yıllık evliyim. 2.5 yaş ve 4 yaşlarında dünya güzeli kızlarım var. 27 yaşındayım. Kamuda çalışıyorum. Başlıktan da anlayacağınız üzere ben defalarca kez boşanmak istediğimi öne sürsem de malesef ki boşanamıyorum. 9 yılın içinde defalarca aldatma , şiddet , psikolojik şiddete maruz kaldım. 2 sene önce boşanmak üzere aile evine gittim. Ailem destek olmadı bir şekilde barıştırma yollarına girildi. Bu çocuklar hep böyle ağlayacakmı dendi ve kararımdan haklı olmama rağmen vazgeçtim. Fakat o günden sonra ben asla eski ben olamadım. O günden beridir asla eşimle olan hiçbir resmimi paylaşmam , eskiden ailem diye gururla paylaşırdım. Yuvam derdim vs... Cinsellik de heo ben istekli taraftım ama artık hiçbir hissim yok. Asıl mesele 9 yıldır borçlarını ödüyorum. İkimizde çalışıyoruz. Lakin buna rağmen ben kendime en ufak sütyen bile alamıyorum. Ev içi huzursuzluk yok lakin mutluluk da yok. Dışarıdan bakıldığı vakit hiçbir problem yokmuş gibiyiz lakin iç kısmına girince bende işler öyle değil. Bunun sebebini de kendimde bulmuyorum. Hep emek veren kendinden fedakarlık eden sürekli gururunu kenara iten bendim. Evet iyi bir baba ilgili bir baba ve kızlarım babalarını çok seviyor. Ama anne mutsuz. Bir de kahve alışkanlığı da var. İster istemez bu gerginliğim ve ruh halim çocuklarıma yansıyor. Çocuklarım büyüdü ve tek düşüncem kimse istemez ama bu çocuklar öyle de böyle de hep ağlayacaklar. Tek sıkıntım şu ki , anlaşmalı yanaşmıyor. Çocukları vermem diyor klasik erkek. Lakin benim savaşacak bir gücüm yok. Maddi olarak da yok. Anlaşmalıya da eşimi ikna edemiyorum. Her şeyin cevabını kendim biliyorum , bende bu dünyaya bir kez geliyorum daha 27 yaşındayım. Tek korkum kızlarım. Tek vicdanımı sızlatan konu. Lakin çok çok acılar çektim. Şimdi bakmayın çok güçlüyüm çok sağlıklıyım. Tek kalmaktan veya sıfırdan başlamaktan hiç korkmuyorum. Lütfen akıl verin. İzmirdeyim. Anlaşmalı olmasa bile çekişmeli olsun ama nerden başlamalıyım nereye başvuru yapılır kime danışılır hiç bir bilgim yok
Önce bir avukata git danışmanlık al. İşiniz gücünüz var çocukları mahkeme size verir. Ayrıca biri bebek sayılır o kim oluyor da çocukları alıyor. Aldatan şiddet uygulayan birine velayet vermezler. Korkmayın dava açın.
 
Senin boşanmaya niyetin gerçekten var mı önce onu belirt yazdıklarınu tekrar okuduğumda niyetin yokmuş gibi sezdim. Çocukların tabiki etkilenecek adam istemiyorsa boşanmak başka çözümü yok dediğin gibi sessiz sedasız olmaz. Böyle bir evlilik içerisinde çocuklarım var diyip devam edersen çocuklarına kötülük yapmış olursun. Emin ol büyüdüklerinde sana keşke boşansaydın diyecekler. Mutsuz bir evlilikte çocuklar heba olur.
 
Konu sahibininde boşanmaya gönlü yok zaten.
Öyle olsa kamuda çalışan kadın, çoktan bosanırdi.
Hala yok çocuklar etkilenmesin cart curt
İş hayatı olan kadınlara imrenen ev kadınları var ekonomik bağımsızlıkları var ne güzel diye. Bilmiyorlar ki bir kısmı da sabahın köründe çocukları da ihmal edip işe gidiyor , tüm kazancını da elin oğluna yediriyor . Sütyen alamıyorum ne demek ya? İyi babaymış bir de hadi ordan. Çocukların annelerini mutsuz eden hiçbir adam iyi değildir. Paranla rezil olmak böyle birşey demek ki😞
 
Asla rahat bırakacağını düşünmüyorum. Olabildiğince zorlaştıracakmış gibi geliyor veya tam tersi de olabilir. Aileme bu sefer gitmeyi asla düşünmüyorum. Kiraya çıkarım , ondan tek bir kuruş bile istemiyorum. Sadece tamam demesi yeterli. Hatta üstüne ben para vereceğim ki bunu bile söyledim. Yok hiçbirşey yokmuş gibi devam ediyor. Ben sadece artık çocuklar için bile olsa bu hayata kendimi mahkum etmek istemiyorum. Çekişmeli olacak gibi duruyor.
üstüne zaten düzenli olarak verdiğiniz bir para desteği varmış boyu devrilesice herif neden vazgeçsin bu düzenli destekten. önce borçlarını ödemeyi bırakmanız gerekiyor, ailenizin de arkanızda durmadığını görünce iyice cesaret almıştır. kamuda çalışıyor olmanız çok büyük bir nimet onun niye onu. rıza göstermesini bekliyorsunuz tam anlamadım. maddi manevi şiddettinin kanıtları elinizdeyse yavaş yavaş ona sezdirmeden iyi bir avukat arayışına girin. iyi bir avukat size çok daha sağlıklı bir yol gösterir. elinizde delil falan yoksa yine ona sezdirmeden delil toplamaya başlayın. aldattığını itiraf ederken ses kaydı mı olur mesaj mı olur artık bilemiyorum. ama sizin şu an öncelikli ve acilen yapmanız gereken en önemli şey gerçekten iyi bir avukat bulmak.
 
Back
X