• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

boşanma kararı ve gelecek düzeni

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

ept06

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Ocak 2026
Mesajlar
36
Emoji Skoru
18
Puanlar
3
Yaş
28
Merhaba arkadaşlar, eşimle görücü usülü tanıştık 6 ay görüşüp resmi nikah yaptık. yaklaşık 1 yıldır evliyiz. resmi nikahtan 3 ay sonra düğünümüz olacaktı. düğüne kadar da başka şehirde ev yerleştirme vs derken eşimle beraber yaşadık. bu süreçte maddi manevi çok bunaldık. eşimin ailesi benim ailem derken sorunlarımız çok büyüdü. düğünden 1 hafta önce ettiğimiz bi kavgayla eşim düğün yapmaktan vazgeçti bende boşanma davası açtım. davamız hala açık mayısta. eşimin bu süreçte aileme ciddi saygısızlıkları oldu. ama benim ailemde çok ilgisiz ve isteksiz davrandılar bu süreçte. bu arada eşim 1 yaşında babasını kaybetmiş ve maddi manevi arkasında duran kimse olmadı. aynı zamanda askeri personel çok uzun süre annesi ve ablasından ayrı yaşamış bu sebeple onlara aşırı bir bağlılığı yok ama anne ve abla aşırı sıkı fıkı aşırı düşkünler birbirlerine. annesi ablasının hatalarında bile ortayı bulmak yerine benim kızımın huyu bu sen yanlış anlamışsın deyip işin içinden çıkabiliyor. neyse düğün tarihi geçtikten eşim bir akşam benimle konuşmaya geldi seni götürmek istiyorum gel gidelim diye kabul etmedim. sabahta bunu kahvaltıda anneme anlatırken evde çok büyük bi kavga yaşandı ve ben başka şehirde arkadaşıma gittim ama gerçekten evdeki kavga aşırı büyüktü özellikle ablamla aramda geçenler fiziki boyutlara ulaştı. ben arkadaşımda kalırken eşim geldi yalvardı yakardı ve bu süreçte akrabalardan birileri sadece eşimin yanında olup olmadığımı öğrenmek için aradılar arkadaşımdayım dememe rağmen kimse inanmadı. eşim gelip beni ikna etmeye çalışınca bende eşimle evime döndüm. mahrumiyet bölgesinde yaşıyoruz hiç burda arkadaşım yok. eşim çok ilgili ama aynı zamanda çok inatçı. bir kavga etsek hiç susmaz söylenir söylenir benimde burda gerçekten yalnızlıktan kimseyle konuşamamaktan çok psikolojim bozuldu. annem barışmak istedi sadece arada annemle konuşabiliyorum ve babaannemle. arkadaşlarımın çoğuyla iletişimimi kestim çünkü kimşn yanımda olup olmadığını da görmüş oldum aslında. benimde çok hatalarım oldu her sinirlendiğimde eşime vurdum bağırdım çağırdım bazen gerçekten ortalığı yıktım. ama kendimi biliyorum yani gün içinde o kadar bişey yapmak gelmiyor ki içimden yataktan çıkmak istemiyorum. eşim gezip tozmanın iyi geleceğini sanıyor her fırsatta bi plan yapıyor ama yalnızlıktan yaşananları düşünmekten bi türlü çıkaramadım kendimi. bu süreçtede her kavgamız boyut atladı küfürler vs havada uçuşuyor artık açıkçası. 2 haftadır boşanmayı net konuşuyorduk. bugün tamamen karar verdik bir aile olamadığımıza ve olamayacağımıza. özellikle eşimin çok ağır lafları oldu bu süreçte seni karım gibi hissetmiyorum yanımda durmuyorsun sahip çıkmıyorsun vs. annemle görüşmeme de çok takılıyor beni doldurduğunu sanıyor ama annem her seferinde size dua ediyorum sessiz ol alttan al o senin kocan artık diyerek kapatıyor telefonu. aile evine nasıl döneceğim babamla nasıl olacak bilmiyorum normalde stajer mali müşavirim ama çalışmıyorum. bana kırmadan fikirlerinizi yazar mısınız bu süreçte eşimle ailemle ne yapmalıyım? dua ederseniz benim için çok sevinirim💘
 
Merhaba arkadaşlar, eşimle görücü usülü tanıştık 6 ay görüşüp resmi nikah yaptık. ben 28 yaşındayım eşim 32. yaklaşık 1 yıldır evliyiz. resmi nikahtan 3 ay sonra düğünümüz olacaktı. düğüne kadar da başka şehirde ev yerleştirme vs derken eşimle beraber yaşadık. bu süreçte maddi manevi çok bunaldık. eşimin ailesi benim ailem derken sorunlarımız çok büyüdü. düğünden 1 hafta önce ettiğimiz bi kavgayla eşim düğün yapmaktan vazgeçti bende boşanma davası açtım. davamız hala açık mayısta. eşimin bu süreçte aileme ciddi saygısızlıkları oldu. ama benim ailemde çok ilgisiz ve isteksiz davrandılar bu süreçte. bu arada eşim 1 yaşında babasını kaybetmiş ve maddi manevi arkasında duran kimse olmadı. aynı zamanda askeri personel çok uzun süre annesi ve ablasından ayrı yaşamış bu sebeple onlara aşırı bir bağlılığı yok ama anne ve abla aşırı sıkı fıkı aşırı düşkünler birbirlerine. annesi ablasının hatalarında bile ortayı bulmak yerine benim kızımın huyu bu sen yanlış anlamışsın deyip işin içinden çıkabiliyor. neyse düğün tarihi geçtikten eşim bir akşam benimle konuşmaya geldi seni götürmek istiyorum gel gidelim diye kabul etmedim. sabahta bunu kahvaltıda anneme anlatırken evde çok büyük bi kavga yaşandı ve ben başka şehirde arkadaşıma gittim ama gerçekten evdeki kavga aşırı büyüktü özellikle ablamla aramda geçenler fiziki boyutlara ulaştı. ben arkadaşımda kalırken eşim geldi yalvardı yakardı ve bu süreçte akrabalardan birileri sadece eşimin yanında olup olmadığımı öğrenmek için aradılar arkadaşımdayım dememe rağmen kimse inanmadı. eşim gelip beni ikna etmeye çalışınca bende eşimle evime döndüm. mahrumiyet bölgesinde yaşıyoruz hiç burda arkadaşım yok. eşim çok ilgili ama aynı zamanda çok inatçı. çok takıntılı. benim geçmiş uzun ilişkim, arkadaş çevrem asla dilinden düşmüyor ki ben hep düzgün kurumsal yerlerde çalıştım kültür olarak kaliteli insanlarla arkadaşlık yaptım. bir kavga etsek hiç susmaz söylenir söylenir benimde burda gerçekten yalnızlıktan kimseyle konuşamamaktan çok psikolojim bozuldu. annem barışmak istedi sadece arada annemle konuşabiliyorum ve babaannemle. arkadaşlarımın çoğuyla iletişimimi kestim çünkü kimşn yanımda olup olmadığını da görmüş oldum aslında. benimde çok hatalarım oldu her sinirlendiğimde eşime vurdum bağırdım çağırdım bazen gerçekten ortalığı yıktım. ama kendimi biliyorum yani gün içinde o kadar bişey yapmak gelmiyor ki içimden yataktan çıkmak istemiyorum. eşim gezip tozmanın iyi geleceğini sanıyor her fırsatta bi plan yapıyor ama yalnızlıktan yaşananları düşünmekten bi türlü çıkaramadım kendimi. bu süreçtede her kavgamız boyut atladı küfürler vs havada uçuşuyor artık açıkçası. 2 haftadır boşanmayı net konuşuyorduk. bugün tamamen karar verdik bir aile olamadığımıza ve olamayacağımıza. özellikle eşimin çok ağır lafları var nikahtan sonra her kavgada karım gibi hissetmiyorum seni diyor eski sevgiline koş diyor sen onun karısısın diyor. yanımda durmuyorsun sahip çıkmıyorsun vs. diyor. o bana böyle konuşunca bende ağzımı bozuyorum haliyle. annemle görüşmeme de çok takılıyor beni doldurduğunu sanıyor ama annem her seferinde size dua ediyorum sessiz ol alttan al o senin kocan artık diyerek kapatıyor telefonu. aile evine nasıl döneceğim babamla nasıl olacak bilmiyorum normalde stajer mali müşavirim ama çalışmıyorum. bu arada eşim benim için yaptığı takıların hiç birini bana vermedi barıştıktan sonra vermiyor da bu yüzden kenarda birikmiş bi param yok. bana kırmadan fikirlerinizi yazar mısınız bu süreçte eşimle ailemle ne yapmalıyım? dua ederseniz benim için çok sevinirim💘
Hakkında hayırlısı olsun bu evlilik olmaz. Annesi olmazsa ablası, kimse olmazsa eşiniz eski ilişkiyi… Sürekli dürtülen bir evlilik. Vurmalar kırmalar, ailelerin karmaşası derken zor yani.
 
Hakkında hayırlısı olsun bu evlilik olmaz. Annesi olmazsa ablası, kimse olmazsa eşiniz eski ilişkiyi… Sürekli dürtülen bir evlilik. Vurmalar kırmalar, ailelerin karmaşası derken zor yani.
o da ailesiyle tamamen görüşmeyi kesti bu arada bizim barışmamızdan sonra ve onun kendi aileside eşimle görüşmek istemiyor çok büyük bi kavga etmişler sebebini bilmiyorum tam olarak.
 
Evliliğinizde birbirinize karşı hiç saygı kalmamış malesef bu evlilik yürüyemez bence. Allah yolunuzu açık etsin ama bosanacaksiniz ve baba evine doneceksiniz ama babanız sizinle konuşmuyor sanırım. Sizin için daha zor olacak sanırım bu boşanmak.
 
o da ailesiyle tamamen görüşmeyi kesti bu arada bizim barışmamızdan sonra ve onun kendi aileside eşimle görüşmek istemiyor çok büyük bi kavga etmişler sebebini bilmiyorum tam olarak.
Siz aileleri neden bu kadar karıştırdınız?
Neden bu kadar eski sevgili faktörü var?
Toparlayıcı olmanız lazım olan yerlerde neden sinir krizi? Çok fazla neden var.
Kusura bakmayın ama iki tarafta çok kavgacı. 1 yıllık evliliğin hiç bir noktasında keyif alınmamış. Sizde adaptasyon mücadelesi de yok. Nerden baksan hep kaos.
 
eski sevgili faktörü tamamen eşimin takıntısı. haklısınız dilimize hakim olamadığımız çok şey var.
 
Evliliğinizde birbirinize karşı hiç saygı kalmamış malesef bu evlilik yürüyemez bence. Allah yolunuzu açık etsin ama bosanacaksiniz ve baba evine doneceksiniz ama babanız sizinle konuşmuyor sanırım. Sizin için daha zor olacak sanırım bu boşanmak.
muhtemelen
 
Yargılamıyorum ama adam plan yapıyor reddediyorsun, eski sevgiline takmış ki kıyas yapmış olabilirsin ondan takık gibi geldi bana, ailenle kavga etmesine izin veriyorsun( ailende kaos seviyor anlaşılan), vuruyorsun( sana yapılsa yer yerinden oynar), görümce kv iyi anlaşıyormuş ( bundan size ne size dokunmuyorsa gereksiz),boşanma davası açıyorsunuz adam gelip yalvarıyor onu da iletişimsiz bırakıyorsunuz ( inatçı olan kim?) sizin de öfke sorununuz var. Biraz düşünün ne dediğimi anlayacaksınız.
 
Yargılamıyorum ama adam plan yapıyor reddediyorsun, eski sevgiline takmış ki kıyas yapmış olabilirsin ondan takık gibi geldi bana, ailenle kavga etmesine izin veriyorsun( ailende kaos seviyor anlaşılan), vuruyorsun( sana yapılsa yer yerinden oynar), görümce kv iyi anlaşıyormuş ( bundan size ne size dokunmuyorsa gereksiz),boşanma davası açıyorsunuz adam gelip yalvarıyor onu da iletişimsiz bırakıyorsunuz ( inatçı olan kim?) sizin de öfke sorununuz var. Biraz düşünün ne dediğimi anlayacaksınız.
her detaya yer veremediğim için aslında burda. ailem nişan nikah döneminde eşime düğün olmadan nikahınız kağıt üzerinde gibi şeyler söylediler. eşim bizde uyuyakalsa evine gitsin dediler. gelinlik baktığımızda eve çok geç geliyorduk bunun sebebi bu. birde biz düğün istemedik ama düğün konusunda çok ısrar ettiler çok fikir değiştirdiler ben gönülleri kırılmasın diye sınırımı çizebildiğim kadar çizdim kendi ailemlede çok sorun yaşadım ama eşime yansıtmadım. eşime söyledikleri şeyler konusunda defalarca uyardım. aileme gücendiği sevmediği konular bunlar ama son kavgadan sonra ailece eşim bize konuşmaya geldiğinde eve girer girmez direkt babamın üzerine yürüdü. çünkü babam düğündeki kişi sayısı çok az böyle düğün mü olur gibi bi laf etmiş eşimin dayısına. asıl kopma sebebi bu oldu. vurma konusunda sonuna kadar haklısınız. kayınvalide görümce konusunda görümcem gerçekten çok kaos dolu bi kadın hiç bi saygısızlığım olmamasına rağmen gelinlik bakmaya gidileceği gün gelemem çocuk var dedi annesi zaten gelmeyecekti aynı semtte kv görümcem kendilerine elbise bakmaya gitmişler ben buna bozulunca eşim annesine ve ablasına kızmış. ablasıda eşime karın bizden uzak dursun karına sahip çık gibi mesajlar atmış. ha bu arada bu olay yaşanınca elbise aldıkları yerden çıktılar gelinlikçiye geldiler. görümcem surat yaptı bişey demedim. gelinlikçiden çıkınca annemle beni azarladı 2 bin lira için pazarlık mı yapılır diye üstelik pazarlığı başlatan oydu. biz şaşırdık eşim bunun için annemden çok özür diledi. konuşmaya geldiğinde buluştum tabi ki ama onun istediği şey kimseyle görüşmeyelim evimize gidelimdi. bende düğün iptal edildi boşanma davası açıldı beni yarı yolda bıraktın sana nasıl güvenip geleyim gelemem dedim
 
her detaya yer veremediğim için aslında burda. ailem nişan nikah döneminde eşime düğün olmadan nikahınız kağıt üzerinde gibi şeyler söylediler. eşim bizde uyuyakalsa evine gitsin dediler. gelinlik baktığımızda eve çok geç geliyorduk bunun sebebi bu. birde biz düğün istemedik ama düğün konusunda çok ısrar ettiler çok fikir değiştirdiler ben gönülleri kırılmasın diye sınırımı çizebildiğim kadar çizdim kendi ailemlede çok sorun yaşadım ama eşime yansıtmadım. eşime söyledikleri şeyler konusunda defalarca uyardım. aileme gücendiği sevmediği konular bunlar ama son kavgadan sonra ailece eşim bize konuşmaya geldiğinde eve girer girmez direkt babamın üzerine yürüdü. çünkü babam düğündeki kişi sayısı çok az böyle düğün mü olur gibi bi laf etmiş eşimin dayısına. asıl kopma sebebi bu oldu. vurma konusunda sonuna kadar haklısınız. kayınvalide görümce konusunda görümcem gerçekten çok kaos dolu bi kadın hiç bi saygısızlığım olmamasına rağmen gelinlik bakmaya gidileceği gün gelemem çocuk var dedi annesi zaten gelmeyecekti aynı semtte kv görümcem kendilerine elbise bakmaya gitmişler ben buna bozulunca eşim annesine ve ablasına kızmış. ablasıda eşime karın bizden uzak dursun karına sahip çık gibi mesajlar atmış. ha bu arada bu olay yaşanınca elbise aldıkları yerden çıktılar gelinlikçiye geldiler. görümcem surat yaptı bişey demedim. gelinlikçiden çıkınca annemle beni azarladı 2 bin lira için pazarlık mı yapılır diye üstelik pazarlığı başlatan oydu. biz şaşırdık eşim bunun için annemden çok özür diledi. konuşmaya geldiğinde buluştum tabi ki ama onun istediği şey kimseyle görüşmeyelim evimize gidelimdi. bende düğün iptal edildi boşanma davası açıldı beni yarı yolda bıraktın sana nasıl güvenip geleyim gelemem dedim
Valla kardeşim size kim görücü olduysa tutturamamış. Balık baştan kokmuş.
Bir şekilde aile evine dönersiniz ki dönmeniz de lazım. Olmaz yani sizden. Hakkınızda hayırlısı olsun. Allah kolayca atlatmanızı sağlasın☺️
 
Yargılamıyorum ama adam plan yapıyor reddediyorsun, eski sevgiline takmış ki kıyas yapmış olabilirsin ondan takık gibi geldi bana, ailenle kavga etmesine izin veriyorsun( ailende kaos seviyor anlaşılan), vuruyorsun( sana yapılsa yer yerinden oynar), görümce kv iyi anlaşıyormuş ( bundan size ne size dokunmuyorsa gereksiz),boşanma davası açıyorsunuz adam gelip yalvarıyor onu da iletişimsiz bırakıyorsunuz ( inatçı olan kim?) sizin de öfke sorununuz var. Biraz
 
Valla kardeşim size kim görücü olduysa tutturamamış. Balık baştan kokmuş.
Bir şekilde aile evine dönersiniz ki dönmeniz de lazım. Olmaz yani sizden. Hakkınızda hayırlısı olsun. Allah kolayca atlatmanızı sağlasın☺️
sorunun tamamen bende mi olduğunu düşündünüz🥲
 
sorunun tamamen bende mi olduğunu düşündünüz🥲
Bosandiginizda buna pişman olacaginizi düşünüyorum
Tabiri caizse hic yapıcı olmamışsıniz
Görümce kv iyi anlasiyormus size ne ki bundan gerçekten bu cok ama cok absürt bir yaklaşım olmuş
Olaylara bakış açınız cok değişik
Çözüm odaklı bir yaklasiminiz olmamış
Cabalayarak mücadele veren buna rağmen haklı olarak boşanan çoğu kişi bile günün sonunda acaba daha mı çok çaba gösterseydim diye düşünüyor ki siz tabiri caizse küçük parmağınızı oynatmamissiniz hele ki görücü usulü bir evlilikte onun sizin uzun süren eski sevgilinizi bilme detayı bambaşka bir boyut siz söylemezseniz zaten bilemez ne yaptınız oturup bunu mu anlattınız sizce bu hoş mu
Kurtarilabilir diyorum ben ama tabii çaba göstermenize bağlı
Ama derseniz ki nefret ediyorum tiksiniyorum varlığına tahammül edemiyorum o halde bitirin o dereceye geldiyse zaten olmaz
 
Bosandiginizda buna pişman olacaginizi düşünüyorum
Tabiri caizse hic yapıcı olmamışsıniz
Görümce kv iyi anlasiyormus size ne ki bundan gerçekten bu cok ama cok absürt bir yaklaşım olmuş
Olaylara bakış açınız cok değişik
Çözüm odaklı bir yaklasiminiz olmamış
Cabalayarak mücadele veren buna rağmen haklı olarak boşanan çoğu kişi bile günün sonunda acaba daha mı çok çaba gösterseydim diye düşünüyor ki siz tabiri caizse küçük parmağınızı oynatmamissiniz hele ki görücü usulü bir evlilikte onun sizin uzun süren eski sevgilinizi bilme detayı bambaşka bir boyut siz söylemezseniz zaten bilemez ne yaptınız oturup bunu mu anlattınız sizce bu hoş mu
Kurtarilabilir diyorum ben ama tabii çaba göstermenize bağlı
Ama derseniz ki nefret ediyorum tiksiniyorum varlığına tahammül edemiyorum o halde bitirin o dereceye geldiyse zaten olmaz
evet derdim görümcem kayınvalidem değil ikisi bir olup genel olarak eşimi dışladıkları için eşimin annesine ablasına bir bağlılığı yok onun için onları dışarda bırakmak çok kolay oldu. annesine göz açtığında annesi korkup susacak derecedeydi. ayrıca eşim huylarını bildiklerin en başında annesi ve ablasına bu iş bozulursa sizden bilirim demiş. ben bana yapılan haksızlıklardan detaylı bahsetmiyorum çünkü önemsemiyorum. benim eşim kadınların eski hayatları konusunda takıntılı. hiç biri bi anda konuşulmadı. yavaş yavaş takıldıkça laf arasında sürekli sordu. yeter konusunu açma dediğimde beni başkasını sevmekle suçladı. bunlar hep nikahtan sonra ortaya çıktı. alışma süreci ya da merak diye diye geçiştirdim ben kendi içimde. ayrıca eşimin katlanamadığım fikirleri var kadınlar hakkında benim aşırı feminist olduğumu düşünüyor bu yüzden. kadınlar kendi ayakları üzerinde durunca boşanıyor, eski kadınlar yok, şimdikiler şöyle böyle, ki bu anlattıklarımın çok daha fazla argo ya da küfürlü söyleniyor. şimdi ben hiç tanımadığımız yoldan geçen birine yakıştırma yapan bi insan eşimde olsa susmam mı gerekir sizce? sonra iş savunduysan sende mi yaptın a dönüyor.
 
Bosandiginizda buna pişman olacaginizi düşünüyorum
Tabiri caizse hic yapıcı olmamışsıniz
Görümce kv iyi anlasiyormus size ne ki bundan gerçekten bu cok ama cok absürt bir yaklaşım olmuş
Olaylara bakış açınız cok değişik
Çözüm odaklı bir yaklasiminiz olmamış
Cabalayarak mücadele veren buna rağmen haklı olarak boşanan çoğu kişi bile günün sonunda acaba daha mı çok çaba gösterseydim diye düşünüyor ki siz tabiri caizse küçük parmağınızı oynatmamissiniz hele ki görücü usulü bir evlilikte onun sizin uzun süren eski sevgilinizi bilme detayı bambaşka bir boyut siz söylemezseniz zaten bilemez ne yaptınız oturup bunu mu anlattınız sizce bu hoş mu
Kurtarilabilir diyorum ben ama tabii çaba göstermenize bağlı
Ama derseniz ki nefret ediyorum tiksiniyorum varlığına tahammül edemiyorum o halde bitirin o dereceye geldiyse zaten olmaz
ben fiziki olarak yaptıklarımı savunmuyorum zaten, psikolojik olarak iyi olmadığımıda belirtiyorum. ama dili bu kadar ağır bi insan varken karşımda o bana sen bana karı olamazsın, senden karı olmaz, seni karım gibi görmüyorum dediğinde senden adam olsa böyle mi konuşurdun diyemiyorum da düzgün konuş benimke deyip vuruyorum.
 
her detaya yer veremediğim için aslında burda. ailem nişan nikah döneminde eşime düğün olmadan nikahınız kağıt üzerinde gibi şeyler söylediler. eşim bizde uyuyakalsa evine gitsin dediler. gelinlik baktığımızda eve çok geç geliyorduk bunun sebebi bu. birde biz düğün istemedik ama düğün konusunda çok ısrar ettiler çok fikir değiştirdiler ben gönülleri kırılmasın diye sınırımı çizebildiğim kadar çizdim kendi ailemlede çok sorun yaşadım ama eşime yansıtmadım. eşime söyledikleri şeyler konusunda defalarca uyardım. aileme gücendiği sevmediği konular bunlar ama son kavgadan sonra ailece eşim bize konuşmaya geldiğinde eve girer girmez direkt babamın üzerine yürüdü. çünkü babam düğündeki kişi sayısı çok az böyle düğün mü olur gibi bi laf etmiş eşimin dayısına. asıl kopma sebebi bu oldu. vurma konusunda sonuna kadar haklısınız. kayınvalide görümce konusunda görümcem gerçekten çok kaos dolu bi kadın hiç bi saygısızlığım olmamasına rağmen gelinlik bakmaya gidileceği gün gelemem çocuk var dedi annesi zaten gelmeyecekti aynı semtte kv görümcem kendilerine elbise bakmaya gitmişler ben buna bozulunca eşim annesine ve ablasına kızmış. ablasıda eşime karın bizden uzak dursun karına sahip çık gibi mesajlar atmış. ha bu arada bu olay yaşanınca elbise aldıkları yerden çıktılar gelinlikçiye geldiler. görümcem surat yaptı bişey demedim. gelinlikçiden çıkınca annemle beni azarladı 2 bin lira için pazarlık mı yapılır diye üstelik pazarlığı başlatan oydu. biz şaşırdık eşim bunun için annemden çok özür diledi. konuşmaya geldiğinde buluştum tabi ki ama onun istediği şey kimseyle görüşmeyelim evimize gidelimdi. bende düğün iptal edildi boşanma davası açıldı beni yarı yolda bıraktın sana nasıl güvenip geleyim gelemem dedim
Olmamışı neden oldurmaya çalışıyorsunuz. Babanızın üstüne yürüyen adamla hangi akılla devam ettiniz? Aileler anlaşamıyor, siz anlaşamıyorsunuz, düğün iptal edilmiş hala kavga ediyorsunuz. Adam size eski sevgilinin karısısın diyor. Bu kadar mı kendinize saygınız yok. Adam size güvenmiyor altınlarını vermiyor. Annenizden babanızdan özür dileyin geri dönün.
 
her detaya yer veremediğim için aslında burda. ailem nişan nikah döneminde eşime düğün olmadan nikahınız kağıt üzerinde gibi şeyler söylediler. eşim bizde uyuyakalsa evine gitsin dediler. gelinlik baktığımızda eve çok geç geliyorduk bunun sebebi bu. birde biz düğün istemedik ama düğün konusunda çok ısrar ettiler çok fikir değiştirdiler ben gönülleri kırılmasın diye sınırımı çizebildiğim kadar çizdim kendi ailemlede çok sorun yaşadım ama eşime yansıtmadım. eşime söyledikleri şeyler konusunda defalarca uyardım. aileme gücendiği sevmediği konular bunlar ama son kavgadan sonra ailece eşim bize konuşmaya geldiğinde eve girer girmez direkt babamın üzerine yürüdü. çünkü babam düğündeki kişi sayısı çok az böyle düğün mü olur gibi bi laf etmiş eşimin dayısına. asıl kopma sebebi bu oldu. vurma konusunda sonuna kadar haklısınız. kayınvalide görümce konusunda görümcem gerçekten çok kaos dolu bi kadın hiç bi saygısızlığım olmamasına rağmen gelinlik bakmaya gidileceği gün gelemem çocuk var dedi annesi zaten gelmeyecekti aynı semtte kv görümcem kendilerine elbise bakmaya gitmişler ben buna bozulunca eşim annesine ve ablasına kızmış. ablasıda eşime karın bizden uzak dursun karına sahip çık gibi mesajlar atmış. ha bu arada bu olay yaşanınca elbise aldıkları yerden çıktılar gelinlikçiye geldiler. görümcem surat yaptı bişey demedim. gelinlikçiden çıkınca annemle beni azarladı 2 bin lira için pazarlık mı yapılır diye üstelik pazarlığı başlatan oydu. biz şaşırdık eşim bunun için annemden çok özür diledi. konuşmaya geldiğinde buluştum tabi ki ama onun istediği şey kimseyle görüşmeyelim evimize gidelimdi. bende düğün iptal edildi boşanma davası açıldı beni yarı yolda bıraktın sana nasıl güvenip geleyim gelemem dedim
Sana düğün yapmaması olayında ben koptum

Ailen haklı değil mi olması gereken bu ülkede nikahı formaliteden saymak ve düğün olmadan o adama kocam dememek

Mümkünse düğünü nikahla aynı anda yapmak

Burada adam seni nikah sonrası eşi olarak görmemiş ki güya düğün yapıp masrafa bile girmemiş senin için. Yani düğün yapmayarak boşanacağından emin olmuş en başta. Sakın sakın geri adım atma bundan koca olmamış olmayacak.
 
Karım hissetmiyorum karım görmüyorum demesi zaten yeterli gerçek düşüncelerini laf arasında söylemiş sana zaten , sen de çok fazla kavga ile yaklaşmışsın hiç yapıcı hareketin yok zannetmiyorum yürümez
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X