ben burda kendi tolere edebildiğim şeylerin detayına girmedim. maddi kısım özellikle hiç önemsemedim işim var yaparız bi şekilde hallederiz 1-2 sene sıkarız kendimizi diye düşündüm. benim ev eşyalarım toplam 50 bin tuttu. 50 bine yemek masası sandalyeler anca alınıyor normalde. o bile sorun oldu kv arayıp filancanın kızı evlenmiş hiç bişey aldırmamış tekrar tayinleri çıkmış gibi şeyleri defalarca söyledi. eşim koltuk aldık dedi annesine annesi kapadı beş dk sonra görümce aradı bide koltuk mu aldınız. şey bekleniyordu eşimin bekar evinden kalma kırık koltuğunda oturayım. benim çeyizimi ailem yaptı ama kv baskalarına mutfak esyalarına kadar oğlum aldı diye anlatmış bunun gibi bir sürü detay var benim bu duruma gelmeme sebep.
şimdi güzel kardeşim
90 bin gelinliğe çoksa (az mı çok mu bilmiyorum çünkü kime göre neye göre) ve karşı taraf bunu ödeyemiyorsa sizin beklentiniz oysa sizin maddi durumlarınız ve beklentileriniz uymuyordur
daha nesini zorluyorsunuz?
neden annesi sizin koltuğunuzun sandalyenizin herşeyinizin içinde? ona neymiş? siz niye bu 1 olur 2 olur (o da olmaz da hadi başta bilemediniz) 3.ye başlarım şarap çanağına demiyorsunuz anlamış değilim.
2 çalışan insansınız oturup isteklerinizi bütçenizi ve ne nereden nasıl ne kadara alınacak konuşup anlaşamıyorsanız niye evleniyorsunuz? bu aşırı saçma desem ki aşkından öldünüz desem ki senelerdir süren bir ilişki, bazı şeylerin hatrı var filan. o yok bu yok.
maddi durumu önemsememek diye bir dünya yok. dünya parayla dönüyor. evlenelim diye görücüyle gelen adam bir zahmet maddi durumunu ayarlayıp gelecek. borcu varken evlenmeye kalkmayacak. siz de diyeceksiniz ki oohoo daha borcun var harcın var benim bu bu isteklerim var, bu iş olmaz.
bakın bitti giti.
ha yok gerçekten önemsemediyseniz aylarca gelinlikçi niye geziyorsunuz o zaman? alın beyaz bi elbise 3-4 bin liraya en alası var...sizin bir dediğinizle bir dediğiniz nasıl bu kadar alakasız anlamış değilim...50 bine tüm ev eşyası alınan düğünün gelinliğinin 90 bin olması normal değil benim nazarımda, çok dengesiz yani...
anlattığınız tüm bu şeylerde gerçekten bir okumuş insan, kültürlü kadın tınısı var mı sizce? çünkü bence yok. acaip acaip şeyler anlatıyorsunuz gerçekten.
hepsini geçtim
bırakın yoldan geçen kadını sizin arkadaşlarınıza yollu diyen adamı niye affefiyorsunuz yahu? sizin hiç mi kırmızı çizginiz yok?
dün arkadaşınıza yollu diyen bugün sen eski sevgilinin karısının der tabi ki...şu lafı duyup daha koltuk sandalye anlatmak da yani...