• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Boşanmayı kafama koydum ama dile getiremiyorum

oylesinebiriii4

Yeni Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Şubat 2026
Mesajlar
12
Emoji Skoru
19
Puanlar
1
Yaş
29
Merhabalar üşenmeden okuyup yol gösteren olur diye derdimi buraya dökmek isyedim. 28 yaşındayım 12 yıllık bir evliliğim var çok küçük yasta yapılmış bu evliliğin yükünü büyüdükçe anlamama rağmen hep yuvama sahip çıkma içgüdüsü olmuştu bende. Ta ki 6 Şubat depremlerine kadar. Eşim 1 yıllık yurtdışına gitmişti öyle özlemle beklemiştim ki yalvarmıştım gitmemesi için o 1 yıl bana 10 yıl gibi geçmişti hem özlem hemde 2 çocuğun sorumluluğu beni mahvetmisti. Sonunda gelmişti ama kadın hissediyor hiç bir şey eskisi gibi değildi bana yaklaşımı ondaki değişiklikler hemen fark etmiştim ama öyle özlemiştim ki konduramadım peşine düşmedim ama o gün bur arkadaşımı arayıp demiştim birşey var peşine düşmeyecegim ama var hissediyorum...2 hafta sonra deprem oldu aniden gece vakti sokakta kaldık heryer enkaz soğuk çaresizlik. Bir lokantada bir gece geçirdik başka şehire gitmek üzere yola çıkacaktık nasıl oldu hatırlamıyorum eşimin telefonu da bana geçmiş internet geldi mi bir haner var mı diye bakmak isterken elimi cebime attım eşimin telefonu direk Instagram açıktı zaten. Neyse baktım başka bir hesap yana kaydırdım mesajlar... O kadınla konuştuğu arkadaşlarıyla yaptığı seviyesiz onalrca mide bulandırıcı konuşma hepsini okudum okudukça ellerim uyuşmaya kititlenmeye başladı. Şuan sorsanız ayrıntılı anlatamam çünkü hem deprem şoku hem ihanet sanki hafızamın o kısmı silinmiş gibi kavga hesap sorma sessizlik ve hak etmedim hissiyle yanıp kavrulma gerisi. Önce evim sonra yuvam yıkılmıştı... Sonrasında çocuklar için hem ağlayıp hem yola düştüm ailem çoktan deprem bölgesini bırakıp başka şehre yola çıkmıştı onların yanına gitmekti istediğim ama esim başka bir yere otele götürdü 3 gün kaldık sorarsanız o 3 günde ne oldu diye kocaman bir sessizlik ne kendini anlatma ne özür ne izah. Arada gözleri dolar yüzüme bakar sanırsam pişman olduğunu anlamami isterdi ama konuşmadı tek dediği seni bırakmam. Ya bi anlat kendini özür dile pişmanım de ama yapmadı eşim hep böyleydi kavga edince bile düzelecegim derdi ama onun düzeltmekten kastı birşey olmamış gibi davranmaktı konuşmak yok davranışa yansıyan bir hareket yok ! Bir kavga olsa ertesi gün onun hakkında konuşmaz yorum yapmaz üstünü örtünce halloldu diye devam ederdi en büyük sorunumuz buydu ben konuşur saatlerce neden rahatsız olduğumu dile getirir bazen yükselir kavgaya çevirirdim ama anlaşılmazdım sadece yüzüme bakar işine gelen cümleleri seçer ordan yürür ve kavgayı kapatıp ertesi gün birşey olmamış gibi yasar giderdi. Neyse devam edeyim otelden ayrılıp ailemin yanına gittik zehir gibi geçen 3 günün sonunda ailem biliyordu zaten ama annem babama hafifletip "amaan birisiyle konuşurken yakalamış" diyerek üzerini örttü iki çocuğun var herkes enkaz altında bekle gidecek evimiz bile yok nereye geleceksin gibi bir konuşma yaptı ve sonrasında eşim bundan destek alarak en iyi yaptığı şeyi yaptı üstünü kapattı... Bana sen ne hissettin derseniz -ki kimse sormadı o ara için yanıyordu ama seviyordum da özlemiştim de gururuma ihanet edip tamam dedim bende birşey olmamış gibi yapayım bir kere dedim. Üstelik ikinci kez affedişim olmuştu. Küçük oğluma hamileykem de yakaladım ama yeni hamileydim bırakmadım yine. Sonrasında sanki o beni değil de ben onu aldatmışım gibi alıngan tavırlar arkasında gezmemi istemesi sürekli kümesi ve ilgisizlik. 360 derece değişmişti herşey ben onlarla uğraşırken birde birlikte olduğu kadından hpv kapmış ve bana bulaştı 1.5 senedir de bu hastalıkla uğraşıyorum. İğneleri yaptırdım kötü huylusu değil ama iyi huylu cilt kanseri türevi kısacası ve önümüzdeki ay yine kontrolüm var rahme sıçrama yapmış kontrol etmek için. Hastalığım sonrasında değişen tavırları ve bitmek bilmeyen büyük kavgalar üst üste geldi ve özlemle beklediğim adamı görmeye tahammülum yok artık. Şuan yine yurtdışında 1 yıllığına gitti ve herşeye rağmen yalvardım gitme bak hastayım bi düzlüğe çıkalım 1 yıl çok uzun bir zaman bir kere gittin evliliğimiz bozuldu bunda biter dedim evrakları geldiği güne kadar yalvardım ama yine kavgayla sonuçlandı. Ve 12 yıllık evliliğimizde ben herşeyi tek başıma idame edip yalnızlığa alışmış bir kadına döndüm evin tüm yükü alacak verecek herşey bende tükendim artık. Aileme bahsettim annem 2 yıldır boşanma isteğimi bimesine rağmen umursamadi 2 çocuğun var idare et dedi babama söyledik annemi araya soktum babam olmaz demiş yediği önünde yemediği arkasında altında arabası her ay parasını da yatırıyor neyi varmış boşanacak demiş. Ben ailemden 12 yılda tek bir istekte bulunmadım kan kustum içimde hallettim bir kere arkamda dursunlar istedim yapmadılar ama öyle yada böyle kabul edecekler rest çekip yanlız kalmak istemiyorum haliyle korku var insanda yeni hayata dair yanımda olsunlar istiyorum. Şuan eşimle tartışma kavga vs. Yok çünkü ben kendimi anlatmayı bıraktım ona sorsanız herşey yolunda ama ben kafamda zaten boşadım onu karşıma alıp konuşayım mı yoksa bir kavga anında herşeyi yakıp bitti artık mı diyeyim bilmiyorum ama tek bildiğim artık burdan dönüş yok ve düzelmez bu evlilik çünkü içimde ona karşı herşey bitti. Özlemle her gün gözyaşı ile bekleyen bir kadından ruhsuz enerjisi çekilmiş mutsuz bir eve hapsolmuş bir kadına döndüm gülemiyorum yataktan kalkamıyorum bazen burda boşanıp yeniden başlayan kadınların hikâyeleri beni mutlu ediyor hayal kuruyorum bende öyle mutlu olabilecek miyim diye sırtımdaki kamburu atmak istiyorum ama eşim kesinlikle istemeyecek kendince düzelmiş ve gözü benden başka kimseyi görmüyo ona kalırsa ama benim içimde herşey öldü. Ailemi manipüle edecek ağlayacak istemiyorum çözülmeyecek sorunumuz yok diyecek ailem bana baskı yapacak bunların hepsini biliyorum. Çokça dua ve akıl bekliyorum. Ne yapmalıyım karşıma alıp konuşayım mı yoksa kavga edip bitireyim mi?
 
Önemli olan ailenizin ya da eşinizin ne düşündüğü / istediği değil, sizin ne istediğiniz.

Eğer artık gerçekten sevmediğinizi düşünüyorsanız kavga anı vs beklemeyin, açın davanızı.


Maddi gücünüz var mı? Boşanma sonrası için ne düşünüyorsunuz?

Bence boşanmanın en zor kısmı seviyor olmak ve maddi durum. İkisini halledebilecekseniz hiç düşünmeyin.

Pis adam evde mis gibi karısı dururken birde hastalık bulaştırıyor.
 
Önemli olan ailenizin ya da eşinizin ne düşündüğü / istediği değil, sizin ne istediğiniz.

Eğer artık gerçekten sevmediğinizi düşünüyorsanız kavga anı vs beklemeyin, açın davanızı.


Maddi gücünüz var mı? Boşanma sonrası için ne düşünüyorsunuz?

Bence boşanmanın en zor kısmı seviyor olmak ve maddi durum. İkisini halledebilecekseniz hiç düşünmeyin.

Pis adam evde mis gibi karısı dururken birde hastalık bulaştırıyor.
Sevgi konusunda içimdeki herşey bitti son raddeye kadar bekledim her kadın gibi beni tutan şey vicdandı oda kalmadı artık yüzüne bakmak gelmiyor içimden yüzümün halinden de anlıyor zaten .

Maddiyata gelince çalışmıyorum büyük ihtimalle ailemin yanına dönerim sonra bir işe girerim şuan tek düşündüğüm kurtulmak. Bana iyi bir koca olamasa da çocuklarının eksiğini bırakmaz.

Hastalığımdan kurtulmak ve çocuklarımla yaşamak tek istediğim zaten tektik biz hep üçümüz vardık fazlalık olan çıkacak hayatımızdan.
 
Gitsin gelmesin para yollasın. Çocuklar ufaksa bırakacak birisi varsa işe gir. Biraz birikim yap sonrasına bakarsin. Adam pisliğin teki keşke affetmeseydin :( bir kere yapan hep yapar, bir de seni hasta etmiş adamın umurunda değil.

Adam zaten uzakta değil mi bırak çocuklarınla o yokmuş gibi yaşa işte
 
Bu adam durmaz sürekli aldatır belli ki kanı bozuk. Boşver bacım gitsin yurtdışına pisliğini başkalarıyla paylaşsın sen çocukları büyütürken uzaktan aldığın maddi desteğe bak varsay ki boşanmışsınız. Zaten bu evliliğin de sonu yok öyle ya da böyle sen istemesen de ayrılık kaçınılmaz.
 
Çok üzüldüm allah yardımcınız olsun. Aileniz kararlılığınızı görünce arkanızda durmaz mı? Kapı dışına atmazlar heralde. İnşallah bir an önce bu adamdan kurtulursunuz
 
Gitsin gelmesin para yollasın. Çocuklar ufaksa bırakacak birisi varsa işe gir. Biraz birikim yap sonrasına bakarsin. Adam pisliğin teki keşke affetmeseydin :( bir kere yapan hep yapar, bir de seni hasta etmiş adamın umurunda değil.

Adam zaten uzakta değil mi bırak çocuklarınla o yokmuş gibi yaşa işte
Uzakta evet ama eninde sonunda gelecek benden beklentileri olacak bunları istemiyorum birde delirmiş gibi saat mekan farketmeksizin görüntülü arıyor ne giydin ne zaman çıktın ne zaman döneceksin eve neden çok makyaj yaptın saçın böyle güzel olmuş dikkat çekersin kıskanıyorum vs vs. Bunlardan da bıktım sürekli kontrol hesap sorma ben böyle bir adama hesap vermek bile istemiyorum
 
Uzakta evet ama eninde sonunda gelecek benden beklentileri olacak bunları istemiyorum birde delirmiş gibi saat mekan farketmeksizin görüntülü arıyor ne giydin ne zaman çıktın ne zaman döneceksin eve neden çok makyaj yaptın saçın böyle güzel olmuş dikkat çekersin kıskanıyorum vs vs. Bunlardan da bıktım sürekli kontrol hesap sorma ben böyle bir adama hesap vermek bile istemiyorum
Niye açıyorsun ki telefonunu? Beklentisi yanasmaksa zaten aklın varsa uzak durursun adam sana cinsel hastalık bulastirmis. Gelmesin işte açıkça konuş ne halt ediyorsa orada etsin dönmesin para yollasın.
 
Çok üzüldüm allah yardımcınız olsun. Aileniz kararlılığınızı görünce arkanızda durmaz mı? Kapı dışına atmazlar heralde. İnşallah bir an önce bu adamdan kurtulursunuz
Amin inşallah.Babam içeriğini bilmediği için tepki verdi ama ben anlatacağım artık annemi dinlemeyeceğim herşeyi bilirse kabul eder diye umuyorum. Çok teşekkür ederim dualarınız için gerçekten.
 
Niye açıyorsun ki telefonunu? Beklentisi yanasmaksa zaten aklın varsa uzak durursun adam sana cinsel hastalık bulastirmis. Gelmesin işte açıkça konuş ne halt ediyorsa orada etsin dönmesin para yollasın.
Ben açmasam komşuları annemi arıyor nerde diye eninde sonunda ulaşıyor yani Sorunum açıkça konuşmamaktı zaten şimdiye kadar bundan yüz buldu. Ben yandım şimdiye kadar şimdiden sonra o yansın. Gelmesini bırak adam gelmeden zten işini ayarlamış evde 15 gün 1 ay durup tekrardan gidecekmiş versin çocukların nafakasını ben zten yanlızdım yüzünü görmem hiç bari
 
Şu an tam o cehennemin ortasından geçiyorum desem iki cocugumla ben de ailem yok hiç biriyle görüşmuyorum ne evde doğru düzgün esyam var ne de öyle bir param ancak ev tutmaya yetecek bir para diyim calsiiyorum ama maaşım az elbette yeterli değil
Ama size şunu söyleyeyim o uykusuz geceler sürekli ağlamalar gelecek kaygısı bu süreçte olacak bundan kaçış yok kum firtinasi gibi her yeriniz batiyor ama sonu ferahlık yol çok sıkıntılı ama sonucu huzur olacak
İnanın daha davayı acicam deyin ve seyredin gerçek yüzünü sizin idare ettiğiniz herşeyi nasıl da yokmuş sayıp sizi suçlayacak
Bak daha bugün telefon faturam için diyor ki hattı kapat üstüne al faturani ben de olmuyor bekliyorum 4 ayı var dedim iyi o zaman hesabıma günder diyecek kadar düştü seviyesi ben ki her halinden yanında olan bana bu ve bunun gibi daha neler
Uzun oldu ama bu yola çıkın ve kendinizi kurtarin evet yol zor kolayı da yok ama sonucu güzel bitecek buraya boşandım ve çiçekler açtım yazacağım o günü bekliyorim zira şu anda bütün dallarim kırıldı benim de
 
Son düzenleme:
Şu an tam o cehennemin ortasından geçiyorum desem iki cocugumla ben de ailem yok hiç biriyle görüşmuyorum ne evde doğru düzgün esyam var ne de öyle bir param ancak ev tutmaya yetecek bir para diyim calsiiyorum ama maaşım az elbette yeterli değil
Ama size şunu söyleyeyim o uykusuz geceler sürekli ağlamalar gelecek kaygısı bu süreçte olacak bundan kaçış yok kim firtinasi gibi her yeriniz batiyor ama sonu ferahlık yol çok sıkıntılı ama sonucu huzur olacak
İnanın daha davayı acicam deyin ve seyredin gerçek yüzünü sizin idare ettiğiniz herşeyi nasıl da yokmuş sayıp sizi suçlayacak
Bak daha bugün telefon faturam için diyor ki hattı kapat üstüne al faturani ben de olmuyor bekliyorum 4 ayı var dedim iyi o zaman hesabıma günder diyecek kadar düştü seviyesi ben ki her halinden yanında olan bana bu ve bunun gibi daha neler
Uzun oldu ama bu yola çıkın ve kendinizi kurtarin evet yol zor kolayı da yok ama sonucu güzel bitecek buraya boşandım ve çiçekler açtım yazacağım o günü bekliyorim zira şu anda bütün dallarim kırıldı benim de
Rabbim size de çıkış yolu göstersin inşallah kimse boşanmak için evlenmiyor ama bir yerden sonra kendine saygısızlık oluyor kaldığın yer. Benim ailem de biraz sıkıntılı kabullenmeleri zor olacak eşim zten onları kandırmaya çalışacak ama dik durmak zorundayız çocuklarımız için. Sizin durumunuz daha zor gerçekten rabbim çocuklarınızın hatrina işlerinizi kolaylaştirsin inşallah. Bir gün ikimiz de boşandık ve çiçekler açtık yazabiliriz buraya inşallah dediğiniz gibi 🌸
 
Hpv kapmışsınız daha büyüğü ne olabilir?Maddi olarak tek başınıza zorlanacaksanız boşanmadan ayrı yaşamaya çalışın. Yani bırakın gitsin yurt dışına uzun uzun gelmesin. Gelince dokunmasın size. Siz de o ara düzen kurmaya çalışın. Sonrasında da dehlemek kolay olur size.
 
Annem biliyor hepsini ama çocukların var yuvan dağılır diye babama anlatmadı hiç birini.
Yuva mı kalmış ortada? Adamın yemediği pislik kalmamış ve size de hastalık bulaştırmış. Yazık çok yazık.
 
Merhabalar üşenmeden okuyup yol gösteren olur diye derdimi buraya dökmek isyedim. 28 yaşındayım 12 yıllık bir evliliğim var çok küçük yasta yapılmış bu evliliğin yükünü büyüdükçe anlamama rağmen hep yuvama sahip çıkma içgüdüsü olmuştu bende. Ta ki 6 Şubat depremlerine kadar. Eşim 1 yıllık yurtdışına gitmişti öyle özlemle beklemiştim ki yalvarmıştım gitmemesi için o 1 yıl bana 10 yıl gibi geçmişti hem özlem hemde 2 çocuğun sorumluluğu beni mahvetmisti. Sonunda gelmişti ama kadın hissediyor hiç bir şey eskisi gibi değildi bana yaklaşımı ondaki değişiklikler hemen fark etmiştim ama öyle özlemiştim ki konduramadım peşine düşmedim ama o gün bur arkadaşımı arayıp demiştim birşey var peşine düşmeyecegim ama var hissediyorum...2 hafta sonra deprem oldu aniden gece vakti sokakta kaldık heryer enkaz soğuk çaresizlik. Bir lokantada bir gece geçirdik başka şehire gitmek üzere yola çıkacaktık nasıl oldu hatırlamıyorum eşimin telefonu da bana geçmiş internet geldi mi bir haner var mı diye bakmak isterken elimi cebime attım eşimin telefonu direk Instagram açıktı zaten. Neyse baktım başka bir hesap yana kaydırdım mesajlar... O kadınla konuştuğu arkadaşlarıyla yaptığı seviyesiz onalrca mide bulandırıcı konuşma hepsini okudum okudukça ellerim uyuşmaya kititlenmeye başladı. Şuan sorsanız ayrıntılı anlatamam çünkü hem deprem şoku hem ihanet sanki hafızamın o kısmı silinmiş gibi kavga hesap sorma sessizlik ve hak etmedim hissiyle yanıp kavrulma gerisi. Önce evim sonra yuvam yıkılmıştı... Sonrasında çocuklar için hem ağlayıp hem yola düştüm ailem çoktan deprem bölgesini bırakıp başka şehre yola çıkmıştı onların yanına gitmekti istediğim ama esim başka bir yere otele götürdü 3 gün kaldık sorarsanız o 3 günde ne oldu diye kocaman bir sessizlik ne kendini anlatma ne özür ne izah. Arada gözleri dolar yüzüme bakar sanırsam pişman olduğunu anlamami isterdi ama konuşmadı tek dediği seni bırakmam. Ya bi anlat kendini özür dile pişmanım de ama yapmadı eşim hep böyleydi kavga edince bile düzelecegim derdi ama onun düzeltmekten kastı birşey olmamış gibi davranmaktı konuşmak yok davranışa yansıyan bir hareket yok ! Bir kavga olsa ertesi gün onun hakkında konuşmaz yorum yapmaz üstünü örtünce halloldu diye devam ederdi en büyük sorunumuz buydu ben konuşur saatlerce neden rahatsız olduğumu dile getirir bazen yükselir kavgaya çevirirdim ama anlaşılmazdım sadece yüzüme bakar işine gelen cümleleri seçer ordan yürür ve kavgayı kapatıp ertesi gün birşey olmamış gibi yasar giderdi. Neyse devam edeyim otelden ayrılıp ailemin yanına gittik zehir gibi geçen 3 günün sonunda ailem biliyordu zaten ama annem babama hafifletip "amaan birisiyle konuşurken yakalamış" diyerek üzerini örttü iki çocuğun var herkes enkaz altında bekle gidecek evimiz bile yok nereye geleceksin gibi bir konuşma yaptı ve sonrasında eşim bundan destek alarak en iyi yaptığı şeyi yaptı üstünü kapattı... Bana sen ne hissettin derseniz -ki kimse sormadı o ara için yanıyordu ama seviyordum da özlemiştim de gururuma ihanet edip tamam dedim bende birşey olmamış gibi yapayım bir kere dedim. Üstelik ikinci kez affedişim olmuştu. Küçük oğluma hamileykem de yakaladım ama yeni hamileydim bırakmadım yine. Sonrasında sanki o beni değil de ben onu aldatmışım gibi alıngan tavırlar arkasında gezmemi istemesi sürekli kümesi ve ilgisizlik. 360 derece değişmişti herşey ben onlarla uğraşırken birde birlikte olduğu kadından hpv kapmış ve bana bulaştı 1.5 senedir de bu hastalıkla uğraşıyorum. İğneleri yaptırdım kötü huylusu değil ama iyi huylu cilt kanseri türevi kısacası ve önümüzdeki ay yine kontrolüm var rahme sıçrama yapmış kontrol etmek için. Hastalığım sonrasında değişen tavırları ve bitmek bilmeyen büyük kavgalar üst üste geldi ve özlemle beklediğim adamı görmeye tahammülum yok artık. Şuan yine yurtdışında 1 yıllığına gitti ve herşeye rağmen yalvardım gitme bak hastayım bi düzlüğe çıkalım 1 yıl çok uzun bir zaman bir kere gittin evliliğimiz bozuldu bunda biter dedim evrakları geldiği güne kadar yalvardım ama yine kavgayla sonuçlandı. Ve 12 yıllık evliliğimizde ben herşeyi tek başıma idame edip yalnızlığa alışmış bir kadına döndüm evin tüm yükü alacak verecek herşey bende tükendim artık. Aileme bahsettim annem 2 yıldır boşanma isteğimi bimesine rağmen umursamadi 2 çocuğun var idare et dedi babama söyledik annemi araya soktum babam olmaz demiş yediği önünde yemediği arkasında altında arabası her ay parasını da yatırıyor neyi varmış boşanacak demiş. Ben ailemden 12 yılda tek bir istekte bulunmadım kan kustum içimde hallettim bir kere arkamda dursunlar istedim yapmadılar ama öyle yada böyle kabul edecekler rest çekip yanlız kalmak istemiyorum haliyle korku var insanda yeni hayata dair yanımda olsunlar istiyorum. Şuan eşimle tartışma kavga vs. Yok çünkü ben kendimi anlatmayı bıraktım ona sorsanız herşey yolunda ama ben kafamda zaten boşadım onu karşıma alıp konuşayım mı yoksa bir kavga anında herşeyi yakıp bitti artık mı diyeyim bilmiyorum ama tek bildiğim artık burdan dönüş yok ve düzelmez bu evlilik çünkü içimde ona karşı herşey bitti. Özlemle her gün gözyaşı ile bekleyen bir kadından ruhsuz enerjisi çekilmiş mutsuz bir eve hapsolmuş bir kadına döndüm gülemiyorum yataktan kalkamıyorum bazen burda boşanıp yeniden başlayan kadınların hikâyeleri beni mutlu ediyor hayal kuruyorum bende öyle mutlu olabilecek miyim diye sırtımdaki kamburu atmak istiyorum ama eşim kesinlikle istemeyecek kendince düzelmiş ve gözü benden başka kimseyi görmüyo ona kalırsa ama benim içimde herşey öldü. Ailemi manipüle edecek ağlayacak istemiyorum çözülmeyecek sorunumuz yok diyecek ailem bana baskı yapacak bunların hepsini biliyorum. Çokça dua ve akıl bekliyorum. Ne yapmalıyım karşıma alıp konuşayım mı yoksa kavga edip bitireyim mi?
Bence çocuklu boşanmanın en zor kısmı maddi durum, çünkü bir kadın çocuğuyla boşanmayı kafaya koyduysa aşk sevgi işlerini yüzde seksen oranında halletmiş oluyor. Maddi durumunuz yeterli değilse allah aşkına şu sizi yıllarca sömüren heriflerden şıp diye boşanmayın ya beş kuruşsuz. Size gönderdiğini ihtiyaçlarınızı görecek kadar kullandıktan sonra biriktirin ve daha sonra boşanın planınızı hazırlayın. Ben olsam aileme de beni aldattığını ondan hastalık kaptığımı ve neredeyse bu yüzden kanser olmak üzere olduğumu abarta abarta anlatır ve evlar olarak biraz da olsa empati yapmalarını sağlamaya çalışırdım, çünkü desteksizlik çok zor hele iki çocukla çok daha zor onların da yanınızda olduğunu bilmek istemekte çok haklısınız.
 
Bence çocuklu boşanmanın en zor kısmı maddi durum, çünkü bir kadın çocuğuyla boşanmayı kafaya koyduysa aşk sevgi işlerini yüzde seksen oranında halletmiş oluyor. Maddi durumunuz yeterli değilse allah aşkına şu sizi yıllarca sömüren heriflerden şıp diye boşanmayın ya beş kuruşsuz. Size gönderdiğini ihtiyaçlarınızı görecek kadar kullandıktan sonra biriktirin ve daha sonra boşanın planınızı hazırlayın. Ben olsam aileme de beni aldattığını ondan hastalık kaptığımı ve neredeyse bu yüzden kanser olmak üzere olduğumu abarta abarta anlatır ve evlar olarak biraz da olsa empati yapmalarını sağlamaya çalışırdım, çünkü desteksizlik çok zor hele iki çocukla çok daha zor onların da yanınızda olduğunu bilmek istemekte çok haklısı
 
Maddiyat zor olacak evet ama arabam var kendi üzerime az haysiyeti varsa almaz onu da ilk etapta ailemle kalacağım için maddiyat düşünüp içinde olduğum durumu daha da zorlaştırmak istemiyorum. Şuan da yağlar ballar içerisinde değilim açıkçası orta gelirli bir aileyiz nasıl olsa başımızın çaresine bakarız çocukların ihtiyacını görürse o bile yeyer gerisini ben hallederim.🌸
 
Yuva mı kalmış ortada? Adamın yemediği pislik kalmamış ve size de hastalık bulaştırmış. Yazık çok yazık.
Bunu en son babama diyeceğim mağdur rolünü eşim güzel oynar her zaman ama kurban olan ben olurdum artık yeter çünkü daha 30 olmadan çöktüm
 
Back
X