Sadece bir hoşlantı ile mantığı elden bırakmayın derim,hayata bakışınız farklı olabilir sanayi ve öğretmenlik çok ayrı bir dünya ve hikayeyi gizlemesi çoluk çocuk işi, mesleğinize göre daha saygın ve aklı selim kişiler ile görüşmeniz daha hayrınıza bence ,yaşınızı bilmiyorum ama çok olgun olduğunuzu sezinlemedim.