- Konu Sahibi ebruliozdemir
-
- #21
evet eşim çok iyi biliyor arkamda bir desteğimin olmadığını.o yüzden de aynı şeyleri tekrar yapıyor.annem beni o halimle gördüde bir telefon açıp iki kelime laf etmedi.üstelik ben artık istemediğimi söylediğimde bana bir sene nişanlı kaldın anlayamadın mı madem öyle o zaman bıraksaydın şimdi çocukla olmaz dedi.ahhh canım babam hayatda olsaydı belki herşey çok farklı olurdu.
evet eşim çok iyi biliyor arkamda bir desteğimin olmadığını.o yüzden de aynı şeyleri tekrar yapıyor.annem beni o halimle gördüde bir telefon açıp iki kelime laf etmedi.üstelik ben artık istemediğimi söylediğimde bana bir sene nişanlı kaldın anlayamadın mı madem öyle o zaman bıraksaydın şimdi çocukla olmaz dedi.ahhh canım babam hayatda olsaydı belki herşey çok farklı olurdu.