Merhaba arkadaslar,
Benimde doktorum Cem Onculoglu'ydu. Kesinlikle cok yi bir doktor, cok olculu, cok saygili. Esimin Acibadem Hastanesinde calisan bir arkadasinin tavsiyesi ile gitmistik. Dusunen, adini duyan, arastiran varsa eger hic dusunmesin derim :) Ve dogum icinde kesinlikle Acibadem Kadikoy Hastanesi ! Dogumdan cikmis bir anne icin en ust seviyede ilgi alaka her saniye isteklerinize cevap veren, sizinle ilgilenen tatli hemsireler. Ayni sekilde bebeginiz icinde mukemmel bebek hemsireleri. Biz gercekten inanilmaz memnun kaldik, imkani olan herkese tavsiye ederim :)