Merhaba, öncelikle çok geçmiş olsun ve Allah şifa versin. Bunun zorluğunu gerçekten çeken bilir. Ben de geçen sene birkaç doktor dolaştım aynı sebeple. Biri çene eklemine yapılacak hiçbir şey yok böyle yaşayan çok kişi var dedi. Biri splint tedavisi önerdi ancak tek plak için 75000 tl istedi ayrıca fizyoterapistle de doğru duruş için çalışmak zorunlu diyip 25000 de öyle isteyince ben başka bir doktor buldum. Bu doktorum da splint tedavisi yaparız sonra da ortodontik tedavi şart dedi çünkü bende kapanış bozukluğu da var. Tamam dedik splint yaptık- diğer doktorun 75000 dediği plak burada bana 12000’e yapıldı- Bunu geceleri tak dedi. Gelgelelim hiç kullanamadım çünkü ağzım açık kaldığı için afedersiniz tükürüğü yutmazsam salyam akıyor ve bundan iğrendiğim için de uyuyamıyorum, rahat edemiyorum. Ayrıca bu splint dişlerimi de çok sıkıyor. Ne zaman taksam iki saat içinde diş etlerim ezilip şişiyor hatta morarıyor. Doktora defalarca ölçüsü küçük herhalde diye gittim her seferinde sen sabırsızsın sabretsen ağzın alışacak diyip gönderdi, plak öylece duruyor çekmecede. Ama ben boyun ve çene ağrısından da uyuyamıyorum. Uzun lafın kısası ben sizden doktor önerisi isteyeceğim. Şu an memnun kaldığınız yer neresi, hangi il hangi dişçi acaba? Yardımcı olursanız çok sevinirim.