Sorun sadece maddi olmadığı için beklentimi yemi firma karşılıyor. Ama işi öğrenemem diye tereddüt ediyorum.
Onun dışında yükselme şansım var, ilerisi için de iyi olacak gibi geliyor. Şu an çalıştığım firmada yıllarca kalsam işi güzel öğrenirim net ama sürekli hakkım yenecek yine