• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Çikolata kisti ve tüp bebek

Limon01

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Eylül 2022
Mesajlar
332
Emoji Skoru
120
Puanlar
53
Yer
Tekirdağ
Merhaba arkadaşlar çikolata kistim var yumurtalıkta 5 yıldır evliyim bir başarısız tüp bebek öyküm var İki negatif aşılama çikolata kisti olup tüp bebek süreci yaşayanlar tedavilerinizi nerde oldunuz süreciniz nasıl ilerledi ben burda eurofertilde tedavi oldum pek önerebileceğim bir süreç yaşamadım yaşadıklarınızı önerebileceğiniz yerleri çikolata kisti için size ne gibi tedaviler uygulandı pozitif öykülerinizi ya da önerilerinizi yazabilir misiniz? Teşekkür ederim ♥️
 
Merhaba arkadaşlar çikolata kistim var yumurtalıkta 5 yıldır evliyim bir başarısız tüp bebek öyküm var İki negatif aşılama çikolata kisti olup tüp bebek süreci yaşayanlar tedavilerinizi nerde oldunuz süreciniz nasıl ilerledi ben burda eurofertilde tedavi oldum pek önerebileceğim bir süreç yaşamadım yaşadıklarınızı önerebileceğiniz yerleri çikolata kisti için size ne gibi tedaviler uygulandı pozitif öykülerinizi ya da önerilerinizi yazabilir misiniz? Teşekkür ederim ♥️
Merhaba canım benimde 1 negatif aşılama 1 negatif tüp bebeğim var sağ tarafta 5 mm kiat vardı hsg ve histerokopi yapıldı tıkanıklık veya rahim içi bir şey görülmedi doktorum jamile kalınva kist geriliycek ameliyata gerek yok dedi 2. Tüp bebeğim tuttu şükür
 
Merhaba arkadaşlar çikolata kistim var yumurtalıkta 5 yıldır evliyim bir başarısız tüp bebek öyküm var İki negatif aşılama çikolata kisti olup tüp bebek süreci yaşayanlar tedavilerinizi nerde oldunuz süreciniz nasıl ilerledi ben burda eurofertilde tedavi oldum pek önerebileceğim bir süreç yaşamadım yaşadıklarınızı önerebileceğiniz yerleri çikolata kisti için size ne gibi tedaviler uygulandı pozitif öykülerinizi ya da önerilerinizi yazabilir misiniz? Teşekkür ederim ♥️
Cikolata kisti tek başına gebeliğe engel degil deniyor aslında.
Sadece şöyle bir sey var ,kist tüplerde tıkanıklık ya da rahimicinde yapışıklık yapıyorsa gebeliğe engel olabiliyor.
Benim 3 başarısız denemem vardi ,sonrasında ameliyat oldum yapisikliklar giderildi ve tuttu.
Rahim filmimizde herhangi bir sorun saptandı mı ,o önemli.
 
Merhaba canım benimde 1 negatif aşılama 1 negatif tüp bebeğim var sağ tarafta 5 mm kiat vardı hsg ve histerokopi yapıldı tıkanıklık veya rahim içi bir şey görülmedi doktorum jamile kalınva kist geriliycek ameliyata gerek yok dedi 2. Tüp bebeğim tuttu şükür
Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah nerde tedavi oldunuz doktorunuz kimdi
 
Cikolata kisti tek başına gebeliğe engel degil deniyor aslında.
Sadece şöyle bir sey var ,kist tüplerde tıkanıklık ya da rahimicinde yapışıklık yapıyorsa gebeliğe engel olabiliyor.
Benim 3 başarısız denemem vardi ,sonrasında ameliyat oldum yapisikliklar giderildi ve tuttu.
Rahim filmimizde herhangi bir sorun saptandı mı ,o önemli.
Rahim filmim temiz çıktı polip vardı iki defa aldırdım amh ta düşük maalesef
 
Cikolata kisti tek başına gebeliğe engel degil deniyor aslında.
Sadece şöyle bir sey var ,kist tüplerde tıkanıklık ya da rahimicinde yapışıklık yapıyorsa gebeliğe engel olabiliyor.
Benim 3 başarısız denemem vardi ,sonrasında ameliyat oldum yapisikliklar giderildi ve tuttu.
Rahim filmimizde herhangi bir sorun saptandı mı ,o önemli.
Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
 
Rahim filmim temiz çıktı polip vardı iki defa aldırdım amh ta düşük maalesef
Rahim filmimde bana da bir sorun yok dendi 3 transferimde de ama yapışıklıklar varmis meğer ,ameliyatta gözüktü ,doktorum filmde bu kadarı çıkmamış cok şaşırdık görünce dedi. Amh benim de düşüktü, o yuzden kisti küçültmek icin tedavi de uygulayamadik, yumurtalık rezervim hepten zayiflayabilirmis çünkü.
Size peki önerdikleri bir tedavi oldu mu ?
Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Çok tesekkur ederim ,size de saglikla nasip olsun inşallah 🙏🏻
 
Merhaba arkadaşlar çikolata kistim var yumurtalıkta 5 yıldır evliyim bir başarısız tüp bebek öyküm var İki negatif aşılama çikolata kisti olup tüp bebek süreci yaşayanlar tedavilerinizi nerde oldunuz süreciniz nasıl ilerledi ben burda eurofertilde tedavi oldum pek önerebileceğim bir süreç yaşamadım yaşadıklarınızı önerebileceğiniz yerleri çikolata kisti için size ne gibi tedaviler uygulandı pozitif öykülerinizi ya da önerilerinizi yazabilir misiniz? Teşekkür ederim ♥️
.
 
Back
X