Merhaba arkadaşlar çikolata kistim var yumurtalıkta 5 yıldır evliyim bir başarısız tüp bebek öyküm var İki negatif aşılama çikolata kisti olup tüp bebek süreci yaşayanlar tedavilerinizi nerde oldunuz süreciniz nasıl ilerledi ben burda eurofertilde tedavi oldum pek önerebileceğim bir süreç yaşamadım yaşadıklarınızı önerebileceğiniz yerleri çikolata kisti için size ne gibi tedaviler uygulandı pozitif öykülerinizi ya da önerilerinizi yazabilir misiniz? Teşekkür ederim 