• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Çikolata kistine bitkisel çare bulanlar buraya

benimmasaliim

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Aralık 2025
Mesajlar
22
Emoji Skoru
9
Puanlar
3
Yaş
26
Kızlar çok kötüyüm evlendiğimden beri her şey deniyorum doktorlara gidiyorum bitkisel şeyler kullanıyorum ama hamile kalamadım evlendikten 3 ay sonra kaynanam beni cümle aleme kısır gelin diye rezil etti sanki ayıp bir şey yapmışım gibi yüzüme vuruluyor rencide ediyorlar masada yemek bile yedirmiyor bana derdimden kistim 1 ayda 6.5 cm’den 9 cm oldu adetten kesildim eve hapsettim kendimi doktorlar ameliyat olursan asla çocuk olmaz doğal yolla henüz 6 aylık evlisin dedi ama gelin bana sorun yolda yürürken bile kaynanamın akrabaları arkamdan konuşuyor zaten beni hiç sevmezdi kist olduğunu duyunca diline düştüm bildiğiniz bitkisel şeyler yapan aktar , fitoterapist var mı Çankırı’da bir kadın varmış 17 günlük kür veriyormuş içen herkes fayda görmüş o kadının yerini iletişimini bilen yardımcı olalım birbirimize ne olur benim gibi bu durumda olan kaç kadın vardır Allah kucağımızı boş bırakmasın
 
Kızlar çok kötüyüm evlendiğimden beri her şey deniyorum doktorlara gidiyorum bitkisel şeyler kullanıyorum ama hamile kalamadım evlendikten 3 ay sonra kaynanam beni cümle aleme kısır gelin diye rezil etti sanki ayıp bir şey yapmışım gibi yüzüme vuruluyor rencide ediyorlar masada yemek bile yedirmiyor bana derdimden kistim 1 ayda 6.5 cm’den 9 cm oldu adetten kesildim eve hapsettim kendimi doktorlar ameliyat olursan asla çocuk olmaz doğal yolla henüz 6 aylık evlisin dedi ama gelin bana sorun yolda yürürken bile kaynanamın akrabaları arkamdan konuşuyor zaten beni hiç sevmezdi kist olduğunu duyunca diline düştüm bildiğiniz bitkisel şeyler yapan aktar , fitoterapist var mı Çankırı’da bir kadın varmış 17 günlük kür veriyormuş içen herkes fayda görmüş o kadının yerini iletişimini bilen yardımcı olalım birbirimize ne olur benim gibi bu durumda olan kaç kadın vardır Allah kucağımızı boş bırakmasın
Kaynana değil düpedüz terbiyesiz. Eşinizin tavrı yok mu anasına. Ya da size davranışı nasıl.
Çikolata kistine gelecek olursak ben Ağustosta 4 cm olduğunu öğrendim hemen hayıt tohumu aldım onu bir güzel ezdim toz gibi oldu. 1 Eylül'de başladım 30 eylüle kadar günde iki kere tok karna kaynatıp içtim. Ekimde 16 mm olmuştu çok şükür
 
Kızlar çok kötüyüm evlendiğimden beri her şey deniyorum doktorlara gidiyorum bitkisel şeyler kullanıyorum ama hamile kalamadım evlendikten 3 ay sonra kaynanam beni cümle aleme kısır gelin diye rezil etti sanki ayıp bir şey yapmışım gibi yüzüme vuruluyor rencide ediyorlar masada yemek bile yedirmiyor bana derdimden kistim 1 ayda 6.5 cm’den 9 cm oldu adetten kesildim eve hapsettim kendimi doktorlar ameliyat olursan asla çocuk olmaz doğal yolla henüz 6 aylık evlisin dedi ama gelin bana sorun yolda yürürken bile kaynanamın akrabaları arkamdan konuşuyor zaten beni hiç sevmezdi kist olduğunu duyunca diline düştüm bildiğiniz bitkisel şeyler yapan aktar , fitoterapist var mı Çankırı’da bir kadın varmış 17 günlük kür veriyormuş içen herkes fayda görmüş o kadının yerini iletişimini bilen yardımcı olalım birbirimize ne olur benim gibi bu durumda olan kaç kadın vardır Allah kucağımızı boş bırakmasın
Allahtan korksun keşke durumunuzu hiç anlatmasaydınız bende 7 aylık evliyim 8 buçuk cm kistim var hatta regl zamanı 10-12 cm görüyorum bende kendclıgınden gebe kalamadım ama eşim hariç kendı annem hariç kimse bilmiyor anlatmadım çünkü soran olursa şimdi düşünmüyoruz dedim hep ben tüp bebek doktoruna gıdıyorum öncesinde acaba tüplerimmi tıkalı diye hsg çektirdim oda gebe kalmayı kolaylaştırıyor kapalıysa açabiliyorlar denemedığım ne kur kaldı ne bişey tüp bebeğe başladım Allah bilir hiç bişey garantisi yok amh kaç senın düşük mü alınınca neden kalmadığını söylediler
 
Kaynanama eşim anlatmış bir gün kavga ettiğimiz zaman dedi ki canım sıkıldı gittim anneme dedim karım kısır kisti var diye çocuğumuz olmuyor hala kendime gelemedim bu sözün üstüne zaten bunu sadece eşim ve ben biliyorduk sırrımı tüm dünyaya duyurup rezil etti hayat arkadaşım sözde 🥺
 
Kaynanama eşim anlatmış bir gün kavga ettiğimiz zaman dedi ki canım sıkıldı gittim anneme dedim karım kısır kisti var diye çocuğumuz olmuyor hala kendime gelemedim bu sözün üstüne zaten bunu sadece eşim ve ben biliyorduk sırrımı tüm dünyaya duyurup rezil etti hayat arkadaşım sözde 🥺
Eşiniz nasıl söyler böyle bişeyi hiç mi anasını tanımıyor kafası basmıyor yanı bırak bu adama zaten çoçuk falan yapma yani olmamasında da bi hayır var
 
Kaynana değil düpedüz terbiyesiz. Eşinizin tavrı yok mu anasına. Ya da size davranışı nasıl.
Çikolata kistine gelecek olursak ben Ağustosta 4 cm olduğunu öğrendim hemen hayıt tohumu aldım onu bir güzel ezdim toz gibi oldu. 1 Eylül'de başladım 30 eylüle kadar günde iki kere tok karna kaynatıp içtim. Ekimde 16 mm olmuştu çok şükür
Ayy çok teşekkür ederim ben hayıt tohumu almıştım ama kullanmak kısmet olmadı diğer bitkileri sıra sıra kullanıyordum yarından ona başlarım eşimin konusuna gelecek olursak ben doğuluyum kaynanam Çorumlu beni hiç sevmiyor o yüzden kendi akrabasından istedi eşim beni sevince evlendik ama annesine çok düşkün ben annesine iyi olsam da kaynanam işteyken arayıp dolduruyor ne diyorsa eve geldiği zaman bana kötü bakıyor konuşmuyor birkaç kez patladı bana annesiyle ilgili benim yanımda kaç kez aradı şahit oldum o vakitler bir şey demiyor bana ama yanımda değilken annesine hep inanıyor onlarla aynı eve taşınmamı istemiş eşim beni evden kovdu kaç kez ailesiyle beraber oturmadım diye babamın evine gittim bana sahip çıkmadı geri gönderdi 🥺
 
Eşiniz nasıl söyler böyle bişeyi hiç mi anasını tanımıyor kafası basmıyor yanı bırak bu adama zaten çoçuk falan yapma yani olmamasında da bi hayır var
Annesine çok düşkün her sırrını ona anlatıyor biliyor annesini anlattıktan sonra pişman oldum diyor ama ona karşı içimde tiksinti var sadece ben zaten çocuk istemiyorum babamın evine gittim hatta ama bana sahip çıkmadı bir boğaza daha bakamam dedi dul olursun falan geri yolladı bunlar da hep başıma kakıyor kısır diye üniversite mezunuyum kendi işimi bile yapmama izin vermediler kaynanam diyor memur olursa gücümüz yetmez benle gelip temizlik işleri yapsın binalara ne yapacağımı hiç bilmiyorum zaten kist ağrısından yerlerde sürünüyorum
 
Kızlar çok kötüyüm evlendiğimden beri her şey deniyorum doktorlara gidiyorum bitkisel şeyler kullanıyorum ama hamile kalamadım evlendikten 3 ay sonra kaynanam beni cümle aleme kısır gelin diye rezil etti sanki ayıp bir şey yapmışım gibi yüzüme vuruluyor rencide ediyorlar masada yemek bile yedirmiyor bana derdimden kistim 1 ayda 6.5 cm’den 9 cm oldu adetten kesildim eve hapsettim kendimi doktorlar ameliyat olursan asla çocuk olmaz doğal yolla henüz 6 aylık evlisin dedi ama gelin bana sorun yolda yürürken bile kaynanamın akrabaları arkamdan konuşuyor zaten beni hiç sevmezdi kist olduğunu duyunca diline düştüm bildiğiniz bitkisel şeyler yapan aktar , fitoterapist var mı Çankırı’da bir kadın varmış 17 günlük kür veriyormuş içen herkes fayda görmüş o kadının yerini iletişimini bilen yardımcı olalım birbirimize ne olur benim gibi bu durumda olan kaç kadın vardır Allah kucağımızı boş bırakmasın
Bndede vardı doktor yumurta rezervı hormonlarım hepsıne baktı onlara baktırdınmı. Kist ıcın ilaç verdi
 
Annesine çok düşkün her sırrını ona anlatıyor biliyor annesini anlattıktan sonra pişman oldum diyor ama ona karşı içimde tiksinti var sadece ben zaten çocuk istemiyorum babamın evine gittim hatta ama bana sahip çıkmadı bir boğaza daha bakamam dedi dul olursun falan geri yolladı bunlar da hep başıma kakıyor kısır diye üniversite mezunuyum kendi işimi bile yapmama izin vermediler kaynanam diyor memur olursa gücümüz yetmez benle gelip temizlik işleri yapsın binalara ne yapacağımı hiç bilmiyorum zaten kist ağrısından yerlerde sürünüyorum
Devlet hastanesinde endemiyotris bölümü var canım oraya gitsen gerekirse ameliyat ederler amh durumuna göre eşine de hamile kalmayı kolaylaştırıyormuş de salla onu ailenın bu şekilde davranıyor olması da çok yaralayıcı valla babama yapışırım gerekirse baba bende çalışır eve bakarım de babanlarla kal çoçuk demek bu adama sürekli yanındasın demek riske atma kendini bu adamdan bir cacık olmaz
 
Ayy çok teşekkür ederim ben hayıt tohumu almıştım ama kullanmak kısmet olmadı diğer bitkileri sıra sıra kullanıyordum yarından ona başlarım eşimin konusuna gelecek olursak ben doğuluyum kaynanam Çorumlu beni hiç sevmiyor o yüzden kendi akrabasından istedi eşim beni sevince evlendik ama annesine çok düşkün ben annesine iyi olsam da kaynanam işteyken arayıp dolduruyor ne diyorsa eve geldiği zaman bana kötü bakıyor konuşmuyor birkaç kez patladı bana annesiyle ilgili benim yanımda kaç kez aradı şahit oldum o vakitler bir şey demiyor bana ama yanımda değilken annesine hep inanıyor onlarla aynı eve taşınmamı istemiş eşim beni evden kovdu kaç kez ailesiyle beraber oturmadım diye babamın evine gittim bana sahip çıkmadı geri gönderdi 🥺

Acaba çocuk yapmasan mı sen?
İşe gir babanın evine dön.
 
Annesine çok düşkün her sırrını ona anlatıyor biliyor annesini anlattıktan sonra pişman oldum diyor ama ona karşı içimde tiksinti var sadece ben zaten çocuk istemiyorum babamın evine gittim hatta ama bana sahip çıkmadı bir boğaza daha bakamam dedi dul olursun falan geri yolladı bunlar da hep başıma kakıyor kısır diye üniversite mezunuyum kendi işimi bile yapmama izin vermediler kaynanam diyor memur olursa gücümüz yetmez benle gelip temizlik işleri yapsın binalara ne yapacağımı hiç bilmiyorum zaten kist ağrısından yerlerde sürünüyorum

Kim izin vermedi işinizi yapmanıza?
Çalışıyordunuz da işten mi çıkardılar?
Kimin gücü yeter buna?
Yoksa çalışma sen dediler de tamam mı dediniz anlamıyorum ki.
 
Kaynana değil düpedüz terbiyesiz. Eşinizin tavrı yok mu anasına. Ya da size davranışı nasıl.
Çikolata kistine gelecek olursak ben Ağustosta 4 cm olduğunu öğrendim hemen hayıt tohumu aldım onu bir güzel ezdim toz gibi oldu. 1 Eylül'de başladım 30 eylüle kadar günde iki kere tok karna kaynatıp içtim. Ekimde 16 mm olmuştu çok şükür
Aynı durumdan muzdaribim 4 cm dendi bu hayır tohumunu nasıl kullandınız bir de adet dönemi dahil tükettiniz mi bir zararı olmaz değil mi
 
Ayy çok teşekkür ederim ben hayıt tohumu almıştım ama kullanmak kısmet olmadı diğer bitkileri sıra sıra kullanıyordum yarından ona başlarım eşimin konusuna gelecek olursak ben doğuluyum kaynanam Çorumlu beni hiç sevmiyor o yüzden kendi akrabasından istedi eşim beni sevince evlendik ama annesine çok düşkün ben annesine iyi olsam da kaynanam işteyken arayıp dolduruyor ne diyorsa eve geldiği zaman bana kötü bakıyor konuşmuyor birkaç kez patladı bana annesiyle ilgili benim yanımda kaç kez aradı şahit oldum o vakitler bir şey demiyor bana ama yanımda değilken annesine hep inanıyor onlarla aynı eve taşınmamı istemiş eşim beni evden kovdu kaç kez ailesiyle beraber oturmadım diye babamın evine gittim bana sahip çıkmadı geri gönderdi 🥺
Kullanabildiniz mi
 
Aynı durumdan muzdaribim 4 cm dendi bu hayır tohumunu nasıl kullandınız bir de adet dönemi dahil tükettiniz mi bir zararı olmaz değil mi

Adetken başladım canım. Günde iki kere sabah akşam tükettim tok karna. Bir çay bardağı suyun üstüne bir çay kaşığı tohumu ekliyorsunuz sonra üç beş dakika kaynıyor. Klasik çay gibi demlemeye bırakın beş dakika. Sonra ılık olunca bir yudumda dikin kafaya çünkü tadı çok kötü 😅 şifa olsun inşallah
 
Adetken başladım canım. Günde iki kere sabah akşam tükettim tok karna. Bir çay bardağı suyun üstüne bir çay kaşığı tohumu ekliyorsunuz sonra üç beş dakika kaynıyor. Klasik çay gibi demlemeye bırakın beş dakika. Sonra ılık olunca bir yudumda dikin kafaya çünkü tadı çok kötü 😅 şifa olsun inşallah
Merhaba çikolata kisti gebeliğe engel mi? Yoksa gebe kalmayı mı zorlaştırıyor? Benim 2.6mm çikolata kistim var doktor problem olmayacağını söyledi ama merak ettim
 
Merhaba çikolata kisti gebeliğe engel mi? Yoksa gebe kalmayı mı zorlaştırıyor? Benim 2.6mm çikolata kistim var doktor problem olmayacağını söyledi ama merak ettim
Engel değil ama sayıca çok olursa ve büyük olursa zorlaştırıyor. Ben hamile kaldığımda bile kist vardı 12 mm. Ama sonrasında bitti şükür. Gerçi çikolata kisti sürekli tekrarlayan bir şey maalesef:((
 
Engel değil ama sayıca çok olursa ve büyük olursa zorlaştırıyor. Ben hamile kaldığımda bile kist vardı 12 mm. Ama sonrasında bitti şükür. Gerçi çikolata kisti sürekli tekrarlayan bir şey maalesef:((
Anladım çok geçmiş olsun, inşallah en kısa zamanda nasip olur diyim o zaman 🥲
 
Back
X