- Katılım
- 23 Aralık 2025
- Mesajlar
- 22
- Emoji Skoru
- 9
- Puanlar
- 3
- Yaş
- 26
- Konu Sahibi benimmasaliim
- #1
Kızlar çok kötüyüm evlendiğimden beri her şey deniyorum doktorlara gidiyorum bitkisel şeyler kullanıyorum ama hamile kalamadım evlendikten 3 ay sonra kaynanam beni cümle aleme kısır gelin diye rezil etti sanki ayıp bir şey yapmışım gibi yüzüme vuruluyor rencide ediyorlar masada yemek bile yedirmiyor bana derdimden kistim 1 ayda 6.5 cm’den 9 cm oldu adetten kesildim eve hapsettim kendimi doktorlar ameliyat olursan asla çocuk olmaz doğal yolla henüz 6 aylık evlisin dedi ama gelin bana sorun yolda yürürken bile kaynanamın akrabaları arkamdan konuşuyor zaten beni hiç sevmezdi kist olduğunu duyunca diline düştüm bildiğiniz bitkisel şeyler yapan aktar , fitoterapist var mı Çankırı’da bir kadın varmış 17 günlük kür veriyormuş içen herkes fayda görmüş o kadının yerini iletişimini bilen yardımcı olalım birbirimize ne olur benim gibi bu durumda olan kaç kadın vardır Allah kucağımızı boş bırakmasın