- Katılım
- 19 Ocak 2026
- Mesajlar
- 133
- Emoji Skoru
- 511
- Puanlar
- 18
- Yaş
- 36
- Konu Sahibi mrssunshinee
- #1
Merhaba kızlar, içime bir süredir dert olan bir problemi sizlerle paylaşmak, sizlerden de fikir almak istiyorum. Beyaz yaka olarak kurumsal bir yerde yaklaşık 14 yıldır çalışıyorum. (Bunu belirtmemin sebebi mevcut ülke ekonomisinde maddi düzeyime ilişkin az çok fikriniz olması) Yakın bir arkadaşımın aracı olması ile farklı departmanda çalışan, yıllardır tanıdığım; fakat hiçbir muhabbetim olmayan biriyle flört etmeye başladım 7 ay kadar önce. Ben 36 yaşındayım o 42. Yönetici pozisyonunda, iyi eğitimli, bu yaşına kadar hayatında bir çok kadın olmuş, kadınları iyi tanıyan birisi. Benim gelirimin yaklaşık 2.5 katı kadar geliri olduğunu tahmin ediyorum. Flörtün ilk aylarında her hafta bir kaç gün ortalama ya da bir tık daha iyi mekanlara gittik. Ödeme yapmak istememe rağmen izin vermedi ki ben kendi hesabımı her zaman ödemekten yana olan biriyim. Bir kaç kez de ben ona ısmarladım yoğun ısrarım sonucu. Ardından son 3 aydır görüşmeleri çoğunlukla benim evimde yapmaya başladık. Haftada bir görüşüyoruz genelde iş yoğunluğu nedeni ile. Her görüşmede genelde şarap aldım ve minimal tarzda pizza, makarna, cupcake, meyve ikramında bulundum. Her defasında gelirken bir şey lazım mı diye sordu ben bir şey talep etmedim, bir ihtiyaç olmadığını söyledim. Eli boş geldi. Şimdiye kadar 2 kez kaliteli bir tekila ve şarap getirdi. Ev görüşmesine başladığımızdan bu yana 2 ya da 3 kez dışarda görüşmüşüzdür. Bana her geldiğinde neden zahmet ettin, amaç sohbet muhabbet mahcup ediyorsun beni tarzında klasik sözler söyledi. Ben yapı olarak misafirperver biri olduğum için açıkçası yaptığım masraflara takılmıyordum ta ki doğum günüm gelene kadar. 2 hafta önce doğum günümdü ve doğum günümde şehir dışındaydım. Önceki gün bana geldi ve sana küçük bir hediye aldım dedi. Bilinen bir markadan indirim kısmından (Online mağazadan baktım) 1450 TL’ye ipek bir fular almış. Ben hiç fular kullanmam üstelik. hediyeyi verirken takı pek takmıyorsun, kıyafet tarzında bir şey alsam da bedeni vs tam ayarlayamayabilirim dedi. İstersen çantana da takarsın ve senin sevdiğin bir renk dedi. Ben gerçekten bozuldum. Yaklaşık 250 bin TL geliri var ve benim ona gösterdiğim özeni biraz olsun göstermesini beklerdim. Şimdi bizi tanıştıran arkadaşım kesinlikle bu kişiyle olan bağımı koparmam gerektiğini söylüyor. İç sesim benim de öyle diyor. Bu maddi bir beklenti mevzusundan ziyade değer vermekle ilgili çünkü. Bir çiçek gönderseydi belki bu hediye yerine daha mutlu olurdum. Yaklaşık 2 haftadır yurt dışındaydım, yeni döndüm bu sürede çok fazla görüşemedik. Bugün ofiste yüzyüze görüştük ben herhangi bir tavır yapıp maddi beklentim varmış gibi görünmek istemem. Bu arada geriye kalan bir çok konuda iyi anlaştığım kibar, naif, iyi eğitimli biri. Bir kaç kez de benim için yapabileceği maddi manevi bir şey olup olmadığını sordu. Aklım çok karışık. Sizce görüşmeye devam mı etmeliyim? Yoksa araya biraz mesafe koyup zamanla bitirmeli miyim?