- Katılım
- 22 Nisan 2026
- Mesajlar
- 1
- Emoji Skoru
- 0
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 30
- Konu Sahibi ikibebelimom
- #1
Merhaba. 6,5 yaşında bir oğlum var. İlkokul başlamasıyla problemler daha da artış gösterdi. Daha önce dehb tanısı almıştı. Şimdi iyi bir psikiyatrist arayışındayım çevresinde giden memnun kalan varsa ise tavsiye ederseniz çok mutlu olurum.