Çok acil :(

furdevs

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
11 Temmuz 2009
157
0
40
Sinirden ellerim titriyor. Bana bu konuda yardımcu olabilirsiniz inanın çok ama çok büyük bir iyilik yapmış olacaksınız. Ben Gaziantepte yaşıyorum ve 3 ekimde düğünüm var. İzmire gideceğim. Nakliyeci eşyaları biraz sıkışık yerleştirdi. Nedenini sorduk, sallanmasın diye dedi. Neyse gitti eşyalar. Ve salonumun krem koltuğu simsiyahmış. Nişanlım aradı şok oldum.Ambalajındaydı ve tertemiz yerleştirildi kamyona. Sonra anladıkki adam burdan kömür koymuş eşyalarımın yanına ve koltuğun ambalajı yırtıkmış ordan sızmış içeri sanırım. Ne yapmalıyım neyle geçer kızlar bu leke. Koltuğun oturulacak olan kısım siyahmış resmen. senağlamasenağlama
 

dove

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
27 Ağustos 2009
3.312
4
çok üzüldüm ya :KK43:
bence kamyoncudan zararı karşılamasını isteyin.
üzmeyin kendinizi, eminim temizletilir...
 

nazarboncugum

naz kızım hoşgeldin......
Pro Üye
11 Ocak 2009
10.732
4
36
üzülme cnm cana geleceğine mala gelsin koltuk yıkamacılar var
bence onları çağır ve yıkat hiç belli bile olmayacak inan strese girmye değmez yerimseniben
 

dilarem

erdim,serdim :)
Pro Üye
4 Ocak 2008
3.033
15
Kosla döşemeler için olanı var,elde silinen..Elde yazar üstünde,kesin çıkarır.
Dert ettiğin şey de dünya malı,üzüldüğüne değer mi bu kadarfisfisfis
Hep derim,eşyaya hizmet eder oldu insanlar..:nazar:
 

Banu7677Banu

Guru
Kayıtlı Üye
19 Kasım 2008
2.975
345
çıkar canım bizim koltuğuda bir zamanlar kömür tozu dökülmüştü bacadan cıkardık döşeme temzleyeciliğlen
 

furdevs

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
11 Temmuz 2009
157
0
40
çok üzüldüm ya :KK43:
bence kamyoncudan zararı karşılamasını isteyin.
üzmeyin kendinizi, eminim temizletilir...

Sağol canım üzülüyor insan elde değil üzülmekten ziyade çok kızgınım ama tabi yapacak bişey yok. Nişanlım olan olmuş diyor kamyoncu konusunda. Umarım temizlenir.
 

MeLaNqOliqH

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Mayıs 2009
798
6
Kosla döşemeler için olanı var,elde silinen..Elde yazar üstünde,kesin çıkarır.
Dert ettiğin şey de dünya malı,üzüldüğüne değer mi bu kadarfisfisfis
Hep derim,eşyaya hizmet eder oldu insanlar..:nazar:

cnm haklısın ama kızcagızın yerine koysana bi kendini
o eşyalarını ne hewesle almışlardır hiç kullanamadan adamın biri zarar werio
sen de bu durumda üzülmez misin
bence arkadasın üzüldüğü maddiyattan çok manewiyat
sonuçta ilk eşyaları we daha yepyeni o kadar hewesliyken kömür lekesi oluo
ben olsam bende üzülürüm


cnm caresi war tabikide kosla çok ii geçirio
olmazsa kuru temizlemeye gönder
zararı da adam karsılasın
 

furdevs

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
11 Temmuz 2009
157
0
40
Kosla döşemeler için olanı var,elde silinen..Elde yazar üstünde,kesin çıkarır.
Dert ettiğin şey de dünya malı,üzüldüğüne değer mi bu kadarfisfisfis
Hep derim,eşyaya hizmet eder oldu insanlar..:nazar:

Evet dert ettiğim şey dünya malı ama lütfen kendinizi yerime koyun. Bende diyorum tabiki canımız sağolsun diye ama. Hevesle aldık, bir sürü para verdik taşınma işine ve adamın yaptığı iğrençötesi bir davranış. Hani insan üzülmeden geçemiyor. Mal canın yongası. Ve evlilik öncesi yaşanan telaş, stres ki ben antepteyim nişanlımın ailesi aydında evimiz izmirde. İki düğün olacak maddi manevi çok hassas bir dönemdeyiz. Bunun için kendimi eşyaya hizmet eden biri olarak görmüyorum. Tşk ederim koslayı deneyelim hemen yarın.
 

kar

içim buz tutmuş..
Pro Üye
27 Kasım 2007
5.351
10
dugun oncesı nazar cıksın de barı bunla kalsın..
koltug yıkamacıları vardır onlara verebılırsın yıkayıp getırırler..
olmadı kosla ıle elde sılebılırsın..
ama ceyız kamyonmuna komur nasıl konmus pekı?..
eger buyuk bı tasıma fırması ıle yolladysanız sızın yerınızde olsam hakkımı arardım nasıl esyam bu hale geldı dıye..
 

furdevs

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
11 Temmuz 2009
157
0
40
cnm haklısın ama kızcagızın yerine koysana bi kendini
o eşyalarını ne hewesle almışlardır hiç kullanamadan adamın biri zarar werio
sen de bu durumda üzülmez misin
bence arkadasın üzüldüğü maddiyattan çok manewiyat
sonuçta ilk eşyaları we daha yepyeni o kadar hewesliyken kömür lekesi oluo
ben olsam bende üzülürüm


cnm caresi war tabikide kosla çok ii geçirio
olmazsa kuru temizlemeye gönder
zararı da adam karsılasın

Çok tşk ederim canım. Aynen duygularımı dile getirmişsin. Gerçekten ki hevesle aldık. Yüklenirken nasıl titizlendik. Ve birinin sorumsuzluğu sebebiyle böyle olması çok üzdü beni. Yoksa tabiki canımız sağolsun. Adam konusunda bende bişeyler yapalım diyorum ama nişanlım olan olmuş diyor. Aldığımız yer kurmak için geldiklerinde geçmez ama deneyin demişler. Olmazsa düğün sonrası aldığımız firmaya yeniden döşeme yaptıracağız. Şimdi vakit kalmadı. Tekrar tşk ederim canım.
 

Ftmsnmz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
14 Kasım 2008
2
0
Eşyaların başına gelenlere çok üzüldüm.Ama biz genelde hepimiz biraz ihmalkarız.Bende memur eşiyim ve çok kereler yurt içinde tayin olduk,taşındık.Ev eşyalarımızı nakliye sırasında sigortalatsak bunların hiçbirini yaşamayız.Milyarlarca lira değerinde sıfır eşyaları birkaç yüz liraya sigorta yaptırsaydınız bir nebze olsun zararınızı karşılardı diye düşünüyorum.Neyse olan olmuş,tecrübe bu sayede oluyor değil mi? :bbo:
 

distancee

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Ağustos 2009
352
0
canım benim inşallah çözersin problemini bende yarın koltuk silicem krem koltuklarım kirden simsiyah etkili bi deterjan bulursam sana yazarım sabahtan gidip tüm reyonu evime taşımayı düşünüyorum kendini üzme belkide bu başına gelicek başka felaketi engellemiştir cana geliceğine mala gelsin üzülme
 

furdevs

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
11 Temmuz 2009
157
0
40
canım benim inşallah çözersin problemini bende yarın koltuk silicem krem koltuklarım kirden simsiyah etkili bi deterjan bulursam sana yazarım sabahtan gidip tüm reyonu evime taşımayı düşünüyorum kendini üzme belkide bu başına gelicek başka felaketi engellemiştir cana geliceğine mala gelsin üzülme

Sağol canım. Yarın koslayı deneyecekler bakalım. Orda da değilimki nişanlım orda sadece şimdi. haklısın belki nazarımız bundan çıktı.