Ben korkuyorum sanırım. Boşanma sonrası yeni düzen tesisi konusunda yapabilir miyim endişesi var. Aslında ben yapıyorum şu an halihazırda herşeyi. Bi kere dava açtım. Bi şekilde vazgeçirdi, kavgayla,güzellikle her türlü yöntemle… Dilekçemi geri çektirtti. Oğlum babasına çok düşkün. Her zaman değil ama tartışmamıza denk geldiğinde anne boşanacak mısınız diye gözümün içine bakıyor. Bilemiyorum. Yoksa bana gerçekten yükten başka bişey değil. İletişim yok,anlayış yok,merhamet yok. Psikologa bi yandan gitmek istiyorum sırf kendimi bu sürece hazırlamak için.