• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Çorum'daki Falcılar

Sheggy

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
tek ayak cezası
Kayıtlı Üye
Katılım
25 Haziran 2012
Mesajlar
2.213
Emoji Skoru
1
Puanlar
116
Yer
Çorum
Var mıdır acaba?? :D
 
yokmu bilen kımse?
 
elbet bilen birisi cıkar:3:
 
hıc mı bılen yok:(
 
Corumda falci :D

Cok eskiden duydugum biri vardi emine diye ama nerde oturur ne yapar bilmem cocuklugumda görmüstüm :D
 
Corumda falci :D

Cok eskiden duydugum biri vardi emine diye ama nerde oturur ne yapar bilmem cocuklugumda görmüstüm :D

sen corumda yasıyosun galıba bızım akrabalar hep orda malum kendı yaşşadıgım sehırde adam gıbı bı falcı bulamayınca elımın uzandıgı sehırlere bakıyorum ama corumdada hıc duymadım bulsam bırını atlyaıp gelcem valla kafelerde falanda bakan yok galıba:26:
 
sen corumda yasıyosun galıba bızım akrabalar hep orda malum kendı yaşşadıgım sehırde adam gıbı bı falcı bulamayınca elımın uzandıgı sehırlere bakıyorum ama corumdada hıc duymadım bulsam bırını atlyaıp gelcem valla kafelerde falanda bakan yok galıba:26:

evet corumda yasiyorum sen de corumlusun galiba???

valla duyarsam söylerim tabiki ama ben geleli 8 ay falan oldu yerlisiyim buranin ama genede benim icinde yeni bi sehir
bu emine (adini yanlis hatirlamiosam) bizim akrabalardan birinde vefat edecek olan birini bilmis ve fala bakamamis ..ani bir vefatmis üstelik.O sekildede gerceklesmis.
acikcasi nerdedir duruyomudur bilmiyorum bile.. cok eski isimler vaar duydugum ama kimbilir nerdedir onlarda..
 
evet corumda yasiyorum sen de corumlusun galiba???

valla duyarsam söylerim tabiki ama ben geleli 8 ay falan oldu yerlisiyim buranin ama genede benim icinde yeni bi sehir
bu emine (adini yanlis hatirlamiosam) bizim akrabalardan birinde vefat edecek olan birini bilmis ve fala bakamamis ..ani bir vefatmis üstelik.O sekildede gerceklesmis.
acikcasi nerdedir duruyomudur bilmiyorum bile.. cok eski isimler vaar duydugum ama kimbilir nerdedir onlarda..

aslen çorumluyum ama çorumlu olmak ıstemıyorum:1:ben hıc duymadım aslında bızımkılere sorsam bıldıklerı bırı vardır ama sormak ıstemıyorum ya sonra napıcaksın neyı merak edıyosun bıdı bıdı bıdı yapıyolar o yuzden corumda okuyan bı arkadasıma sordum onun bılcegını pek sanmıyorum ama bısey duyarsa yazarım burdan mutlaka:3:
 
ben de merakla takip ediyorum :)
 
ben bişey öğrenemedım malesefkı:(
 
corumda kafede falan bakan bırınıdemı bılen yok?
 
Canim corumda o tarz bir cafe yok ..
Ama antalyada var ..

ya ama corumda ogrencı falan cok e ankarayada yakın yanı bu konularda gelışmıslıgı var kapısında fal bakılır falan yazan bı yer yokmu?antalyaya gelememkı:/
 
ya ama corumda ogrencı falan cok e ankarayada yakın yanı bu konularda gelışmıslıgı var kapısında fal bakılır falan yazan bı yer yokmu?antalyaya gelememkı:/

Hic o tarz bir cafeye rastlamadim antalyada cok gördüm ama burda yok canim burasi muhafazakardir bilirsin ..
 
Hic o tarz bir cafeye rastlamadim antalyada cok gördüm ama burda yok canim burasi muhafazakardir bilirsin ..

uffff zaten sevmıyodum sımdı hepten sevmıyorum corumu:1:
 
Back
X